Ervaringen met Canesten gyno

clotrimazol

buikpijn branderig gevoel rond buiten de vagina misselijkheid branden op de huid blaar(ken) achter in de keel verstopte keel branderig gevoel in de keel keelpijn samentrekking van de baarmoeder slijm ophoesten

Vaginale schimmelinfectie (113 meningen)

03-03-2021 | Vrouw | 21
Abnormaal vaginaal bloedverlies

02-02-2021 | Vrouw | 18
Abnormaal vaginaal bloedverlies

06-03-2020 | Vrouw | 63
Vaginale schimmelinfectie
Zachte capsule is gemakkelijk in te brengen met de applicator. De dagen erna wordt het omhulsel van de werkzame stof kennelijk afgebroken en afgevoerd uit het lichaam, waardoor je een aantal dagen een inlegkruisje zult moeten gebruiken. Inmiddels ruim 2 weken verder moet ik helaas constateren dat het product nauwelijks effect heeft gehad. De klachten bestaan nog steeds. D[lees meer...]ure grap voor een (in mijn geval) niet werkend product! Ik zou het niet aanraden en zal het ook zelf niet meer gebruiken.

29-02-2020 | Vrouw | 20
Vaginale schimmelinfectie
Ik voelde een lichte opkomst van een vaginale schimmelinfectie. Dus ga ik naar de apotheker om canesten gyno, de capsule te halen. Ik breng hem ‘s avonds in voor het slapen en doe alles wat er op de bijsluiter staat. Toen ik in de ochtend opstond kwam het er allemaal uit in extreem veel witte brokjes en voelde ik dat het gevoel nog erger geworden was. Had een heel erg bran[lees meer...]derig gevoel, kon niet meer functioneren. Ik raad dit product aan niemand aan.

27-10-2019 | Vrouw | 58
Schimmelinfectie van de huid
Door gebruik van anti-biotica is vaginale schimmelinfectie ontstaan, 2 dgn geleden Canesten Gyno 1 ingebracht, op bijsluiter ook advies om creme op buitenste randen van de vagina aan te brengen. Wat een nachtmerrie, het is zo verschrikkelijk gezwollen en er zijn kleine wondjes ontstaan, ik word misselijk van de pijn bij het plassen zo erg, schoonspoelen met water, zitten,[lees meer...] lopen haast niet te doen vanwege helse pijn. en voel me gewoon beroerd. Moet er ook bij vermelden dat ik vanwege overgangsklachten al jaren Kliogest gebruik, wat vaginale afscheiding meebrengt maar dat was licht tot aan de anti biotica kuur. NB. Geen optie voor 100mg/g dus bij deze!!

26-09-2019 | Vrouw | 24
clotrimazol
Vaginale schimmelinfectie
Verschrikkelijk, bij het eerste gebruik goede het als een verlichting maar na een paar minuten begon het hevig te branden. Ne elke bolgende dag dat ik het gebruikte begon het branden eerder en heviger. Op de vijfde dag was het branden zo erg dat ik het gevoel had dat ik gek werd ik wou het bijna uit spoelen. Ik ben er 5 capsules gestopt en ik kan niet zeggen dat het mijn [lees meer...]klachten verminderd heeft. Ik ben uiteindelijk toch via mijn dokter op een ander middel gekomen welke eerder na 4 dagen verlichting gaf. Gyno-Daktarin 400mg. Maar zelfs nu heeft het ruim 2 weken geduurd voordat alle klachten weg waren, Ik begin bijna te denken dat die Canest het ergee heeft gemaakt. Het branderig gevoel en de jeuk zijn weg, maar mijn schaamlippen zijn erg gevoelig nu en zien er 'beschadigd' uit. Nooit meer zal ik dit product gebruiken en ook nooit aanraden.

29-07-2019 | Vrouw | 33
Vaginale schimmelinfectie
Normaal gesproken haal ik een ei bij de huisarts, nu uit gemak dit geprobeerd. Na het gebruik last van buikpijn, pijn bij het plassen en bloed bij mijn schaamlippen van de irritatie. Eens maar nooit meer! Gewoon naar de huisarta gaan en die iets laten voorschrijven. Ik ben nu nog verder van huis.

12-03-2019 | Vrouw | 23
Vaginale schimmelinfectie
Heeft bij mij niet geholpen. Voor het slapen gaan ingebracht en na een paar uur wakker geworden van buikkrampen. Gelukkig was het na een half uur over. De volgende dagen licht bloedverlies. Ik had het er wel voor over gehad als de schimmelinfectie weg bleef, maar de jeuk kwam na een paar dagen weer terug. Ik raad aan gewoon naar de huisarts te gaan, je hoeft daar niet geli[lees meer...]jk met de benen wijd en je krijgt tenminste iets voorgeschreven wat wel helpt!

01-03-2019 | Vrouw | 19
Vaginale schimmelinfectie
De apotheker raadde het mij aan. Ze zei dat het in 1 dag ging werken en dat mijn infectie weg zal zijn! "Het is te mooi om waar te zijn" dacht ik ik mezelf. Dat was het ook. Ik heb het voor het slapen ingebracht en alles leek goed te gaan. Het is er niet uitgevallen, geen witte brokken in mijn ondergoed de dag erna. De jeuk bleek weg te zijn tot ik naar toilet ging en het [lees meer...]ineens begon te branden! Sinds dien zijn alle symptomen gewoon terug, echt troep! Ik raad het helemaal niet aan, bespaar jullie 15 euro.

16-01-2019 | Vrouw | 23
Bacteriële vaginose
Werkt helemaal niet. Ben later naar de huisarts geweest en hij zei dat hij nog nooit van dit middel gehoord had en na het lezen van de beschrijving voegde hij toe dat hij niet zou verwachten dat dit echt zou helpen. Ben nu bezig met een ander middel op recept wat wel werkt en werd nog compleet vergoed door mijn zorgverzekering ook, veel beter dan die 15 euro hier voor

05-12-2018 | Vrouw | 35
clotrimazol (500mg)
Heeft niet geholpen, duur in aanschaf. Mijn advies is ga naar de huisarts voor een recept

24-11-2018 | Vrouw | 35
Vaginale schimmelinfectie
Medicijn heeft geen enkel effect gehad. Niet aan te raden. Je kunt beter gelijk naar de dokter gaan voor een recept. 15 euro 'weggegooid'.

11-11-2018 | Vrouw | 46
Vaginale schimmelinfectie
Heel veel nare bijwerkingen. Voelt alsof je flauwvalt. Dag erna nig ziek. Krampen in onderbuik en misselijk. Heel erg moe.

18-10-2018 | Vrouw | 44

11-07-2018 | Vrouw | 42
Vaginale schimmelinfectie
Makkelijk in te brengen Maar schimmel gaat niet weg. Klachten verergeren. Huisarts gebeld voor de daktarin capsule, die werkt tenninste

10-11-2017 | Vrouw | 35
Vaginale schimmelinfectie
Ik heb na een antibiotica kuur ontzettende jeuk gekregen. Heb toen bij de apotheek 1 capsule gehaald van canesten om in te brengen. Inbrengen ging makkelijk nadeel was dat het er ook weer uitkomt dus inlegkruisje. Volgende dag was de jeuk weg ik blij! Maar vandaag is het net zo hard weer terug gekomen! Het jeukt weer enorm en erbij lichtroze afscheiding. Toch maar weer ric[lees meer...]hting huisarts. Ik koop het niet meer, 15 euro weggegooid.