Ervaringen met Canesten gyno

clotrimazol

Vaginale schimmelinfectie (111 meningen)

19-06-2018 | Vrouw | 26
Vaginale schimmelinfectie
Heb achteraf zeker een half jaar rondgelopen met de schimmelinfectie. Toch maar een capsule proberen. Makkelijk in te brengen. Volgende dag voelde het al heel anders. Na een week voelt het weer helemaal zoals het hoort! Ik raad het echt aan.

07-07-2017 | Vrouw | 26
Vaginale schimmelinfectie
Binnen 3 dagen van mijn klachten af! Zeer makkelijk in gebruik, en fijn dat het gewoon bij de drogist te krijgen is.

30-06-2017 | Vrouw | 28
Vaginale schimmelinfectie
Doet wat het moet doen. Ik gebruikte de crème die 6 dagen ingebracht dient te worden. Bracht het 6 avonden voor het slapengaan in en was binnen die 6 dagen van de hele infectie af. Geen enkele bijwerking gehad. Zeker aan te raden. Tip: wanneer u deze crème gebruikt is het aan te raden de dagen van gebruik met een inlegkruisje te lopen.

26-03-2017 | Vrouw | 44
Vaginale schimmelinfectie
Ik was een beetje huiverig na de verhalen hier. Maar toch gebruikt...En ik moet zeggen jeuk weg, geen rommel in mijn slip. Enige is een klein beetje kramp gehad maar niet noemenswaardig. Mijn menstruatie bezorgt me veel meer pijn. Dus ik ben heel positief !

23-03-2017 | Vrouw | 36
Vaginale schimmelinfectie
Voor de tweede keer een vaginale schimmel infectie gehad,ik wist van de eerste keer direct wat het was, gelijk canesten gyno gekocht capsule en de crème, binnen een week was het over net zoals de vorige keer Ik ben heel blij en tevreden met en over canesten gyno

07-11-2016 | Vrouw | 20
Vaginale schimmelinfectie
Ik heb echt al heel erg lang last van afscheiding. Gewoon puur afscheiding, geen jeuk of andere rare dingen er om heen.. heb hier eigenlijk te lang mee gelopen. Ik schaamde me er voor, maar durfde het aan niemand te vertellen. Heb uiteindelijk dus via kruidvat online de canesten gyno capsule gekocht. Afgelopen zaterdagavond ingebracht en zoals aangegeven wel een inlegkruis[lees meer...]je gebruikt. Heb gewoon heerlijk geslapen! Volgende ochtend onder de douche gestapt en er kwam wel wat dikke witte soort van afscheiding er uit, maar dit zijn restanten van de capsule. Normaal had ik een paar keer op een dag afscheiding, het is inmiddels maandag middag en heb nog steeds geen afscheiding gehad!! Ik ben dus zeer tevreden! Ook geen last gehad van rare bijwerkingen dus ik raad het product zeer zeker aan, mits je dus allergisch bent voor een van de ingrediënten.. ik zit na een hele lange tijd in iedere geval zonder afscheiding! :)

20-04-2016 | Vrouw | 18
Vaginale schimmelinfectie
Ik heb sinds paar dagen last van een schimmel infectie en het maakte me echt helemaal gek. Hele erge jeuk gehad, branderig gevoel, veel afscheiding. Ik wilde er zelfs niet meer naar buiten door.. nu heb ik heb de Canesten capsule gehaald en het ook aan mijn huisarts gevraagd of dit wel aan te raden is. Volgens haar is het zeker aan te raden dus ging ik er direct mee aan de[lees meer...] slag. Ik vond het idee zelf eng dat je het zo moet inbrengen en het doet ook een klein beetje pijn door het door drukken maar eenmaal erin dan ben je er van af! Ik heb totaal geen bijwerkingen gehad althans, ik merk nu nog niks. De jeuk is ook direct weg en nu wachten tot morgen om te kijken hoe het gaat!

05-04-2016 | Vrouw | 21
Vaginale schimmelinfectie
Ik heb de crème gebruikt van Canesten Gyno. Het was voor mij de eerste keer dat ik het idee had dat ik een vaginale schimmelinfectie had. Ik weet nog steeds niet zeker of het een schimmelinfectie was, maar ik had erg last van jeuk, pijn en droogheid in en rondom vagina. Ik heb de crème 6 dagen lang gebruikt (ingebracht voor het slapengaan). De crème verlichtte meteen de je[lees meer...]uk en binnen 2 à 3 dagen helemaal geen jeuk meer. Ik heb geen last gehad van bijwerkingen. Na de kuur ook geen last meer gehad van jeuk, te veel of te weinig afscheiding, pijn o.i.d. Helemaal prima en erg blij mee!

24-03-2016 | Vrouw | 17
clotrimazol (200mg)
Vaginale schimmelinfectie
Vannacht een pil van canesten ingebracht. Merk nu al veel minder jeuk maar bij mij is er nog niets uitgekomen van de pil zelf!? Komt dit nog? Overigens heb ik diabetes type 1 en dus veel kans op schimmelinfecties, die ik helaas al heel vaak heb gehad.

21-03-2016 | Vrouw | 20
clotrimazol (200mg)
Vaginale schimmelinfectie
Ik had als eerst zelf de Canesten gyno pil gehaald, deze werkte voor mij helemaal niet.. en de volgende ochtend zat alles weer in de onderbroek. omdat ik perse niet naar de dokter wou heb ik daarna ook maar de creme van Canesten gyno gehaald om te proberen of dit wel werkte, dit werkte prima al na 1 dag dat ik het gebruikte werden de klachten veel minder. en na 2 dagen w[lees meer...]as ik er helemaal van af, dus ik raad de creme aan en niet de pil. (wel moet de creme gebruikt worden tot deze op is)

03-03-2016 | Vrouw | 26
Vaginale schimmelinfectie
Na de hoop negatieve reacties hier een hele Positieve!! Sinds begin dit jaar een schimmelinfectie opgelopen door antibiotica te moeten nemen. Nadien nog een paar keer gekregen en denken dat het vanzelf zou overgaan. Helaas uitgegroeit tot een stafylokokkenbacterie (down under), waardoor veeeel pijn, koorts en jeuk. Deze infectie is alleen weg te krijgen met antibiotica [lees meer...](ditmaal 2 verschillende), wat nu weer resulteerde in een schimmelinfectie. Ben dan Canesten Gyno gaan halen bij de apotheek, op aanraden. Want de jeuk was niet meer te houden. Dit is 1 tablet dat je savonds voor je gaat slapen moet inbrengen vanbinnen. En dat heb ik gisteren gedaan, ben nu inmiddels van die verschrikkelijke jeuk af. Werkt dus super!! Ook totaal geen bijwerkingen gehad van branderigheid en dergelijke, nergens last van. Ben er echt heel blij mee! Zeker een aanrader.

03-03-2016 | Vrouw | 23
Vaginale schimmelinfectie
Super!! tijden last gehad (lees:8 maanden) dokter dacht aan andere dingen, zelfs pillen voor soa gehad (bleek bij partner niet te zijn) en bij tweede test ook niet. En dan eindelijk zomaar na 1 dag van klachten af!!

01-03-2016 | Vrouw | 15
clotrimazol (20mg/g)
Vaginale schimmelinfectie
Het werk heel goed bij mij, alleen vind ik het een beetje onhandig aan te brengen. Ik heb helemaal geen last van bijwerkingen en schimmel lijkt weg te zijn. Helemaal top!

17-02-2016 | Vrouw | 21
Vaginale schimmelinfectie
Top product! Door andere ervaringen werd ik bang om dit product te gebruiken (bij sommige ging het hevig branden). Maar bij mij bleek dit helemaal niet het geval te zijn! Heb geen bijwerkingen gehad en kon gewoon normaal slapen(je moet het voor het slapen in brengen). Alleen zitten er 's ochtends wel witte brokken van de capsule in je slipje, dus dan kan je het beste maand[lees meer...]verband gebruiken. Al met al vind ik dit een prima product!

12-04-2015 | Vrouw | 42
clotrimazol (500mg)
Mijn man heeft de tablet voor mij gehaald bij de drogist, vanwege aanhoudende klachten, die overeenkomen met hetgeen ik in de bijsluiter las .. Sinds ik het ingebracht heb, voel ik me goed en opgelucht want ik voel gewoon dat de tablet zijn werk doet. Ik heb vertrouwen in het medicijn! Mocht ik niet tevreden zijn over het resultaat, dan kan ik natuurlijk altijd nog naar de[lees meer...] huisarts. Het risico van zelfmedicatie/bijwerkingen blijft, naar mijn mening natuurlijk altijd bestaan, mocht je ZELF de verkeerde diagnose gesteld hebben, hoeft het niet aan het product liggen.

25-02-2015 | Vrouw | 40
Vaginale schimmelinfectie
Door mijn diabetes een schimmelinfectie opgelopen. Had over dit medicijn gelezen. In tegenstelling tot alle andere negatieve ervaringen ben ik zéér tevreden over het product. Absoluut geen bijwerkingen gehad en was eigenlijk direct van de jeuk af.