Ervaringen met Gyno-Daktarin

miconazol

23-06-2022 | Vrouw | 28
Vaginale schimmelinfectie
Ik lig dus hier met de benen wijd op de bank aan het janken. dat dit verkocht wordt is mij echt een raadsel? Meteen na het inbrengen zooooo branderig, zoveel jeuk en pijn. Ik heb er nou Yoghurt op gesmeerd en eet de yoghurt tegelijkertijd op want dat zou helpen en ben echt ten einde raad. Het is al half 1 snachts!!!!! En had ‘m om 21:45 ingenomen. Niet normaal. Heb zitten [lees meer...]douchen, moeder gebeld om te janken en als je moet plassen... nou succes er mee. Dit product is uitgevonden door een man. Dat kan niet anders. Zo vagina onvriendelijk. Nou ja morgen maar de huisarts bellen. Nu maar hopen dat ik de nacht overleef.

04-06-2022 | Vrouw | 28
Vaginale schimmelinfectie
Ongeveer een jaar loop ik rond met maandelijkse schimmelinfecties. Eerste half jaar steeds middeltjes gebruikt van de drogisterij van canesten gyno. Dit werkte niet dus naar de huisarts. Daar kreeg ik fluconazol, daarvan kreeg ik weer een bacterie en als reactie van een antibiotica kuur kreeg ik weer een schimmel! Van de middelen van de drogisterij en fluconazol ging het [lees meer...]dus niet weg.. en fluconazol brengt je hele cyclus in de war dus dat wil je ook niet! Nu moet ik 3 maanden 1 van de 1200 mg daktarin innemen en paar dagen terug de eerste in gedaan. Ik heb geen bijwerkingen gehad en heb nu voor het eerst weer het idee dat mijn schimmel weg is, na een jaar! Dus het is echt persoonsafhankelijk wat werkt en of je bijwerkingen krijgt.

01-02-2021 | Vrouw | 28
miconazol (20mg/g)
Vaginale schimmelinfectie
Van tevoren was ik redelijk sceptisch en een beetje angstig om het product te gebruiken, door alle horrorverhalen die ik hier las. Toch maar de gok genomen en het product gebruikt voor het slapengaan. Ik was erg blij met het feit dat het super snel heeft geholpen, heb geen enkele bijwerking gehad ook! Uiteraard is het per persoon verschillend of en welke bijwerkingen er ko[lees meer...]men, maar uit mijn persoonlijke ervaring kan ik zeggen dat het erg goed helpt tegen deze infectie!

22-10-2019 | Vrouw | 28
Vaginale schimmelinfectie
Ik heb 2 weken de gyno daktarin met applicator moeten inbrengen. Af en toe kreeg ik last van een branderig gevoel, vooral bij het plassen. Na 1 kuur had ik het gevoel dat het branderig gevoel nog niet over was. Dan maar nog een kuur gedaan. 3 dagen geleden kuur afgemaakt, branderig gevoel is stilletjes aan terug komen opzetten. Ik heb bij de bijwerkingen gezien dat brander[lees meer...]ig gevoel ook door dit medicijn kan komen... maar dit is ook een symptoom van een vaginale schimmelinfectie... ik weet echt niet wat te denken??? Iemand???

21-08-2019 | Vrouw | 28
Vaginale schimmelinfectie
Na 1.5 week wikke en wegen toch maar naar de huisarts bang voor een soa is gebleken dat ik schimmelinfectie had. Heb toen dit middel gekregen. Savonds voor het slapengaan ingebracht en ben gaan slapen. Nog niets aan de hand. Na 3.5 uur werd ik wakker van de pijn. Ik heb dit nog nooit zo erg meegemaakt!! Dit doet zown ontiegelijk veel pijn dat ik een bevalling boven dit ver[lees meer...]kies. Lig te janken van de pijn. T lijkt net of ik in een bos met brandnetels ben gaan zitten die ook naar binnen zijn gegaan. Dit medicijn NOOIT echt NOOIT meer...

14-08-2020 | Vrouw | 29
Vaginale schimmelinfectie
Voor de 2e keer deze zwangerschap een vaginale schimmelinfectie gehad. Eerste keer met 26 weken en tweede keer bij 38 weken zwanger. De vorige keer direct bij de huisarts deze gekregen en met 24 uur waren de klachten weg. Deze keer merkte ik snel dat het weer opkwam maar i.v.m. vakantie van de huisarts eerst op aanraden van de verloskundige canesten gyno gebruikt, de klach[lees meer...]ten werden met de dag erger en zowel de capsule als de crème leken niet te helpen. Uiteindelijk toch weer deze gekregen via de assistente en ook dit keer weer zeer tevreden! Dit keer de volgende dag een heel ligt jeukende en brandend gevoel na het plassen maar dat was inmiddels verwaarloosbaar door de hevigheid van ervoor. Volgende keer weer direct naar de huisarts voor deze capsule! Makkelijk in gebruik en snel effect.

12-03-2020 | Vrouw | 29
Vaginale schimmelinfectie
Bij de huisarts aangegeven dat ik last had van jeukerige schaamlippen. Zij schreef dit eitje voor, vreselijk! Zou het niemand aanraden en nooit meer gebruiken.

25-04-2019 | Vrouw | 29
Vaginale schimmelinfectie
Branden, steken, helse pijnen in baarmoeder en vagina, terwijl daarvoor geen klachten aanwezig waren. Infectie was per toeval ontdekt na kweek ivm baarmoeder onderzoek. Na gebruik van dit vreselijke product is slapen onmogelijk, en ga je door een hel. De pijn is verschrikkelijk. Een uur na inbrengen werd ik wakker van de pijn. Ik zou dit oorspronkelijk 3 nachten moeten geb[lees meer...]ruiken, maar dat ga ik na deze ervaring zeker niet meer doen!

30-07-2022 | Vrouw | 30
Vaginale schimmelinfectie
Na alle verhalen te lezen over jeuk en branderig gevoel, was ik best zenuwachtig gisteravond toen ik de eerste capsule inbracht. Tot mijn verbazing heb ik helemaal geen bijwerkingen gehad of iets gevoelt na het inbrengen. Ik moet nog 2 dagen. Ik verwacht de aankomende twee dagen ook weinig tot geen bijwerkingen. Tevens werkt het nu al! Ik ben zeer tevreden. Wat vervelend d[lees meer...]at er veel vrouwen toch veel last hebben van de bijwerkingen, lijkt mij niet fijn.

25-01-2022 | Vrouw | 30
Vaginale schimmelinfectie
Ik was heel bang om dit te gebruiken na het lezen van alle ervaringen maar ik heb bijna nergens last van. Heb vannacht de eerste van 3 eitjes ingebracht en voor de zekerheid een ibuprofen genomen tegen eventuele pijn. Ik heb af en toe wat jeuk gevoeld maar dat deed het ook al voor de behandeling. Dus hier een hoopvolle ervaring.

31-08-2021 | Vrouw | 30
Vaginale schimmelinfectie
Gisteravond ingebracht. Ging makkelijk. Gewoon doorgeslapen maar sinds ik wakker ben sta ik in brand ! Geen idee hoe ik nu naar werk moet, wat een drama! Nu lees ik dat ik niet de enige ben gelukkig maar dit is nog erger dan de oorspronkelijke klacht! Ik hoop maar dat het het waard is, wat een pijn!

30-01-2021 | Vrouw | 30
Vaginale schimmelinfectie
In het verleden vaker gebruikt en zeer positief over. Tot dat ik vorige maand voor het eerst na mijn bevalling ongesteld was geworden en daardoor waarschijnlijk een schimmel had gekregen weer de vaginale capsules genomen. Snachts een behoorlijk branderig gevoel, uren wakker liggen van de jeuk en pijn. Nu weer precies hetzelfde liedje... weer na de menstruatie een vaginale [lees meer...]schimmel, dus weer een kuur. De bijwerkingen zijn erger dan de kwaal. Brrr voor mij deze niet meer!!!

24-04-2022 | Vrouw | 31
Vaginale schimmelinfectie
Aangezien ik een terugkerende schimmelinfectie had, slikte ik maandelijks fluconazol. Dit werkte goed, maar ivm zwangerschap moest ik hiermee stoppen. Sinds de zwangerschap loop ik rond met een permanente schimmelinfectie. De Canesten Gyno zalf/pillen van de drogisterij doen hun werk, maar de schimmel was telkens na 1/2 weken terug. Na voor een tweede keer volledig wanhopi[lees meer...]g een bezoek aan een gyneacoloog te hebben gebracht, kreeg ik dit voorgeschreven. Mijn hemel. In het begin dacht ik dat de dames in de reviews zich aanstelden. Schimmelinfectiemiddeltjes branden altijd. Niet zoals dit. 's Avonds ingebracht en ook ik ging 's nachts helemaal kapot, maar dat ging ik al, want de infectie nam extreme vormen aan. De volgende dag echter..... De hele dag heb ik in een jurk zonder onderbroek door het huis gelopen. En maar met de douchekop erop om te blussen. Alles was helemaal gezwollen en ontstoken daar beneden. Maar goed de dag erop zou wel beter zijn en het zou wel zijn werk doen? Dag twee was een herhaling van dag één. Wat een ramp. Gek werd ik. Nu is dag 3 voorbij en ik kan zeggen dat de gruwelijke bijwerkingen zijn verdwenen. De infectie echter... Nee, die zit er nog. Er is wel een hoop troep mee naar buiten gekomen, maar dit was kennelijk niet voldoende. Wat een afschuwelijk middel. Eén keer en nooit meer. Alle vrouwen die dit nog niet geprobeerd hebben raad ik aan de 6 daagse zalfkuur van Canesten Gyno te proberen. Dit heeft mij in het verleden zeer goed geholpen en de bijwerkingen zijn minimaal. Succes dames!

24-09-2021 | Vrouw | 31
Vaginale schimmelinfectie
7 weken zwanger en dit medicijn van de dokter gekregen voor de infectie. Voor het slapen ingedaan, werd na 3 uur wakker om te plassen en kreeg ik verschrikkelijke jeuk!! Dit werd met de minuut erger en heeft uiteindelijk 3 uur volgehouden. Enige wat heeft geholpen was even in een warm/lauw bad te gaan, daarna was de jeuk minder en kon ik eindelijk een beetje slapen. Merk n[lees meer...]og wel lichte jeuk/irritatie na het plassen. Hopelijk wordt het niet meer zo erg als in de avond!

25-07-2020 | Vrouw | 31
Vaginale schimmelinfectie
Vanwege een vaginale schimmel 1 capsule gyno daktarin gekregen van de Ha. Bijna 40 weken zwanger. Makkelijk in te brengen en zelf nauwelijks last gehad van bijwerkingen. Toen ik snachts wakker werd jeukte het wat (niet erger als de jeuk van de schimmel) en de volgende ochtend een licht brandend gevoel. Echt te verwaarlozen. Later op de dag was dat gevoel over en ook mijn k[lees meer...]lachten waren weg. Ik was door de slechte ervaringen best bang om het medicijn te gebruiken, maar ben blij dat ik het gedaan heb. Binnen 24 uur klachtenvrij, zonder nare bijwerkingen. Prima ervaring dus hier!

11-11-2019 | Vrouw | 31
Vaginale schimmelinfectie
Ingebracht met een paracetamol , na een halfuur begon het wat te prikken en een beetje te branden. De volgende dag was het inderdaad zo dat er veel crème uitliep en nu na twee dagen eigenlijk nog steeds, ik heb er wel maagpijn van en misselijkheid en een beetje ziekjes gevoel, hopelijk gaat dat over, ook wel nog een beetje bloederige afscheiding gehad. De branderigheid in[lees meer...] de vagina is wel verdwenen, dus heb wel het vermoeden dat het weg is. Wat ook wat helpt is een beetje sudocrem op de jeukerige plekjes.