Ervaringen met Gyno-Daktarin

miconazol

01-04-2022 | Vrouw | 15
Vaginale schimmelinfectie
Gister avond de capsule ingenomen, niks aan de hand en rustig gaan slapen. Vanochtend wakker geworden en alles voelde helemaal goed, naar het toilet geweest en toen begon het. Het jeukde en Brande ontzettend erg, ook waren mijn schaamlippen opgezwollen. De jeuk en pijn was erger dan voor het middel. ik zat met tranen in de ogen. Hopen dat het werkt maar met zo veel pijn [lees meer...]raad ik dit middel niet aan.

07-12-2021 | Vrouw | 16
Vaginale schimmelinfectie
wow, voor ik mijn medicijnen heb gehaald had ik al veel last van jeuk en een branderig gevoel en heb een hele nacht wakker gelegen. nu een dag later heb ik dit medicijn gekregen van de dokter. erg vroeg ingebracht omdat ik de pijn niet meer kon hendelen ik ben om 8 uur in slaap gevallen en 2 uur later met HEEL VEEL jeuk wakker geworden het is nu half 1 snachts ik kan niet [lees meer...]slapen. ik heb vele ervaringen van andere gelezen en dat ze in de ochtend ook veel last kregen van jeuk dus ben daar heel bang voor. ik moet de 2e en 3e nog innemen maar ik zeg nu al dat dit geen aanrader is! veel gehuild, wakker gelegen, douches genomen die niet hielpen.

19-02-2020 | Vrouw | 17
Vaginale schimmelinfectie
Het werkt wel, van de klachten heb ik geen last. Moest alleen 2x een kuur van 3 dagen wegens dat het nog niet helemaal wegging.

01-07-2019 | Vrouw | 17
Vaginale schimmelinfectie
Ik heb best wel vaak last van schimmel infecties en toen kwam ik er achter dat je hier ook spul voor vergoed kan krijgen bij de huisarts. Bij de huisarts kreeg ik dus daktarin gyno en ik moest 3 dagen na elkaar 1 capsule inbrengen. Deze capsules begonnen heel erg te branden en ik heb er minimaal maal een uur last van gehad per keer, terwijl ik juist het jeukende en branden[lees meer...]de gevoel weg wou hebben, ik heb na gebruik van dit product wel een hele tijd geen schimmelinfectie meer gehad dus het is wel effectief.

11-04-2019 | Vrouw | 17
Vaginale schimmelinfectie
Ik kreeg paar dagen terug veel last van jeuk en afscheideing. De afscheiding was wat brokkelig en vaag dus belde ik de dokter hij raadde mij de capsule aan van 1200 Mg eerst was ik wel bang na al deze commentaren op de capsule dus heb ik het toch maar gedaan en had er gelukkig geen last van de hele nacht door. Totdat ik in de ochtend ging plassen en het begon het te brand[lees meer...]en en jeuken dus heb gedoucht maar geprobeerd niet alle crème eruit te halen want ik wou natuurlijk nog dat het ging werken. Na 5 min was het alweer voorbij dan volgende ochtend net weer hetzelfde ik ging plassen en weer enorm veel jeuk en branderig gevoel maar ik hield het gewoon vol en heb er niks aan gedaan en na een halfuurtje was het gewoon weer weg. Derde dag super bang om te plassen maar gelukkig niks heb ook al veel minder jeuk dan de afgelopen dagen dus hoop dat dit zo blijft

19-12-2018 | Vrouw | 17
miconazol (20mg/g)
Vaginale schimmelinfectie
Eerst het product opgezocht en de ervaringen ervan. Ik las heel wat verhalen waar er ernstige bijwerkingen bij optraden & werd al snel heel bang. Uiteindelijk de crème toch gebruikt. Is heel makkelijk in te brengen en heb er nauwelijks last van. Alleen op de 2de dag een beetje jeuk maar anders voel ik er niks van. Werkt heel goed want na de 3de dag is het zo goed als weg. [lees meer...]Ook heel goed geslapen. Het is inderdaad wel aangeraden om een maandverband te gebruiken ‘s nachts want het loopt er een beetje uit. Ik mag mij prijzen als een van de gelukkige, iedereen zn lichaam is anders en dus ook de reacties erop!

25-05-2022 | Vrouw | 18
Vaginale schimmelinfectie
Omdat mijn blaasontsteking was overgeslagen naar mijn schaamlippen gaf de huisarts mij een crème en deze pil om een schimmelinfectie te voorkomen. Voor het slapen inbrengen werd er gezegd, dan heeft het z’n langste werking. Zodoende heb in dit om 22:45 gedaan. Om 02:30 werd ik wakker, ik had zo’n jeuk en het voelde alsof alles tussen mijn benen weg aan het branden was. Ik[lees meer...] heb alles geprobeerd om het zo lang mogelijk te laten zitten, maar om 03:15 stond ik toch huilend onder de douche om mijn vagina te spoelen. De jeuk was niet te doen, ik was onbewust toch mijn huid aan het krabben. Het brandende gevoel deed erg zeer en liet alles daarbeneden opzwellen. Lang heeft het er dus niet ingezeten. De dag na de pil heb ik mij maar ziek gemeld. Ik voelde me slap en futloos door weinig slaap. De jeuk was weg, maar het brandende gevoel bleef met iedere beweging. Nu twee dagen later heb ik bijna geen last meer. Na veel bewegen is er nog een klein overblijfsel van de pil naar beneden gezakt wat zorgt voor minimale kriebel. Als je geen vaginale schimmelinfectie hebt, maar dit graag wil voorkomen (zoals ik) zou ik deze pil niet aanraden. De werking kan ik niet beoordelen, maar de bijwerkingen zeker wel! Vraag je huisarts misschien naar een wat lichtere pil of 1 met minder bijwerking. Succes allemaal!

17-04-2021 | Vrouw | 18
Vaginale schimmelinfectie
Gister nacht de eenmalige capsule ingebracht rond 23:00. Was niks aan de hand heb kunnen slapen tot 11:00. Ik word wakker met een HEF TI GE jeuk!!! Ik kan niet meer!!! Ik lig huilend op me bed ik heb een koude douche genomen wat niet helpt ik heb er ijs geprobeerd op te houden en ook dat helpt niet. De apotheek gebeld om te vragen wat ik eraan kan doen op een zaterdag en d[lees meer...]ie zegt dat de bijwerkingen normaal zijn en ik moet afwachten. Ik ga serieus dood van de jeuk en pijn ik raad dit product niemand aan NEEM DE RISICO NIET!!!!!!!! Ik kan niet bewegen niet liggen niet zitten alleen maar constant jeuk ben ten einde raad.

16-12-2020 | Vrouw | 18
Vaginale schimmelinfectie
Hii, Ik heb dus nu voor de tweede keer dit medicijn gebruikt en heb het gisteravond ingebracht en ik dacht laat ik toch even op deze site kijken naar de mening van anderen aangezien het bij mij de eerste keer ook best veel bijwerkingen had...! Sommige mensen hebben meer last van anderen en inderdaad kan de last heel intens zijn. Maar dit is niet ongewoon want de sc[lees meer...]himmels moeten worden gedood. Ik heb het zelf de eerste keer ook zeer intens ervaren en daar ook veel om gehuild en ook met ijs gezeten, maar mijn infectie was na een paar dagen wel weg en na een week waren ook alle horror bijwerkingen weg. Ik vind het ook geen fijn product maar ik wil natuurlijk wel dat mijn infectie weg gaat... het doet nu ook al weer pijn maar ik hoop dat het niet zo erg word als vorige keer!! Liefs

16-07-2018 | Vrouw | 18
Vaginale schimmelinfectie
Had erg veel last van jeuk, korrelige afscheiding en een branderig gevoel tijdens mijn schimmelinfectie. Vandaag een capsule opgehaald bij de apotheek. 2 uur geleden ingebracht ( met moeite, maar moet maar...) en verga nu van vreselijke en ondraagbare jeuk. Heb tussen de benen een koud washandje gelegd. Nu maar hopen dat het zsm mogelijk weg is en dat deze capsule wel doet[lees meer...] wat die moet doen 🙌🏽

18-02-2022 | Vrouw | 19
Vaginale schimmelinfectie
Na alle ervaringen te hebben gelezen was ik super bang. Ook het innemen lukte daardoor niet vanwege de zenuwen maar de 2e keer ging hij er erg soepel in. Ik voelde de eerste nacht nauwelijks tot helemaal niks van de bijwerkingen maar toen ik de volgende ochtend ging plassen ging het best wel jeuken en ook wat branden maar niks wat je niet aan zou kunnen en al helemaal niet[lees meer...] te vergelijken met een aantal ervaringen die hier beschrijven zijn. Wel kreeg ik ook af en toe last van maagkrampen (menstruatie krampen) ook deze waren tot nu toe niet erg. Het is nu bijna een dag later en heb veel minder last van jeuk, wel is mijn vagina erg opgezwollen door de gyno hoop dat dit met de dagen wegtrekt. Maar tot nu toe best geveterden over het product

02-04-2021 | Vrouw | 19
Vaginale schimmelinfectie
simpel in gebruik. Ik was een beetje bang voor bijwerkingen, zoals ik die hier las & al een keer had ervaren met de capsule van Canesten. Totaal geen last van jeuk gehad meer, wel wat zwelling maar dat was na een dag weer weg. Product doet goed zijn werk

30-03-2021 | Vrouw | 19
Vaginale schimmelinfectie
Werd na inbrengen alleen maar erger en heb er een nacht niet van kunnen slapen

08-03-2021 | Vrouw | 19
Vaginale schimmelinfectie
Heb nu 2 keer een tablet van 1200mg gekregen en het lijkt alleen maar erger te worden. Helpt totaal niet

18-10-2020 | Vrouw | 19
Vaginale schimmelinfectie
Ik heb last van een branderig gevoel, nu vroeg ik me af hoelang dit nog kan aanhouden na gebruik van Gyno -Daktarin 1200 mg, heb deze woensdag gebruikt en we zijn nu zondag. Is er iemand die enig idee heeft hiervan? Het is wel handig en makkelijk in gebruik, reageerd goed en doet wel echt wat het moet doen buiten dat vervelende branderige gevoel dan..

23-09-2019 | Vrouw | 19
Vaginale schimmelinfectie
Dit is de tweede keer dat ik deze capsule gebruik. Erg makkelijk in te brengen. Na een kwartier had ik onderbuikpijn. Mijn advies: drink gember thee om lekker te slapen. Toen ik wakker werd had ik enorme jeuk en pijn in de vagina, dit duurde 2 tot 3 uur. Spoelen werkte niet tegen de jeuk. Veel creme liep eruit gedurende de dag, ik adviseer daarom 3-4 inlegkruisjes te gebru[lees meer...]iken.