Ervaringen met Gyno-Daktarin

miconazol

04-05-2021 | Vrouw | 35
Vaginale schimmelinfectie
Dit middel heeft mij altijd goed geholpen in het verleden. Nu ik een spiraaltje heb lijkt de pijn en jeuk te verergeren met dit middel. Na 1 pil inbrengen een slapeloze nacht gehad en het met koud water weg moeten spoelen. Stap nu over naar een oraal middel.

18-01-2019 | Vrouw | 35
Vaginale schimmelinfectie
Ik heb na gebruik nog wel jeuk dus nu een zalf. Heb al teee dagen na inbrengen rode oranje afscheiding. Dit was niet de kleur van de capsule dus denk dat het bloed is vermengt met de capsuleinhoud?!

06-06-2022 | Vrouw | 37
Vaginale schimmelinfectie
23:30 tablet ingenomen ivm schimmelinfectie,, 00:30 begon de Heftige jeuk jeuk jeuk…. En branderig gevoel niet vol te houden!!!! Na 3 uren werd de klachten minder kon ik pas slapen. Dit heb ik drie dagen lang herhaalde en dus volgehouden! :-((( heftig. Deze medicijnen helpt zeker,,, maar de bijwerkingen zijn heftig! Ik raad het niet aan !!!!!!!

14-09-2020 | Vrouw | 37
Vaginale schimmelinfectie
Ik heb van de dokter het medicijn Daktarin voorgeschreven gekregen tegen een vaginale schimmelinfectie, candida. Na het gebruik moest ik de hele avond plassen en het brandde bij mijn vagina, ook moest ik constant naar het toilet om te plassen. Nu de kuur is afgelopen heb ik nog steeds een branderig gevoel bij mijn vagina en ik moet nog steeds veel plassen.

09-01-2019 | Vrouw | 37
Vaginale schimmelinfectie
Door het gebruik van antibiotica tegen blaasontsteking vaginale schimmelinfectie gekregen 3 eitjes van 400mg gehad en creme Creme tweemaal daags aanbrengen en eitje voor slapen gaan. Gisteren eerste ei nergens last van nu tweede ei 2 uurtjes geleden gedaan en gaan slapen want moet vroeg op. Na 10 minuten begon het zo erg te branden en jeuken Gelijk naar toilet wa[lees meer...]ssen gaat niet weg de jeuk en branden Ik dacht hoe kan dat heb misschien wondjes binnen of heb ik een allergische reactie of irritatie toen maar gegoogled kwam hier terecht en ben gelukkig niet de enige het hoort erbij Heb op advies van dames hier 2 paracetamol genomen is nu wat minder geworden hopen dat snel werk moet al over paar uur op. Vind wel eng om morgen laatste ei te nemen maar ja als het helpt want heb nog geen verschil gemerk heb nog last. We gaan het zien

07-12-2018 | Vrouw | 38
Schimmelinfectie van de huid
Niet geslapen door ernstige brandpijn en jeuk. Voelde zelfs mijn hartslag kloppen beneden, vreselijk! Al vaker gebruikt maar dit keer wel hele heftige reactie. Hopen maar dat het snel uitgewerkt is en ik van mijn schimmel infectie af ben.

31-12-2022 | Vrouw | 39
Vaginale schimmelinfectie
Clotrimazol zalf hielp niet, dus dit geprobeerd. Vond het wel een beetje eng gezien alle horrorverhalen, maar dat viel mee! Veel makkelijker in te brengen dan de zalf, geen enkele bijwerking gehad, en de dag na de eerste capsule kon ik eindelijk weer plassen zonder pijn! Ook geen last dat je ondergoed vies wordt zoals bij de zalf. Ik wil nooit meer anders!

15-06-2022 | Vrouw | 42
Vaginale schimmelinfectie
Ik wilde even een tegengeluid laten horen want als je googled op dit medicijn lees je op deze site echt horrorverhalen. Ik heb gisteren na een hardnekkige schimmelinfectie dit medicijn voorgeschreven gekregen, en gelijk ook de zwaarste dosis. Ik bracht het ei om 23u in en ben een uurtje later in slaap gevallen. Ik voelde het ei oplossen en het tintelde in mijn vagina. Gewo[lees meer...]on in slaap gevallen. Geen pijn, geen branderig gevoel, geen drama. Nu, 12u na inbrengen voel ik dat de irritatie is gekalmeerd en ook de afscheiding is minder. Ik heb goede hoop dat de infectie snel voorbij zal zijn. Laat je niet tegenhouden door wat je leest, misschien is jouw ervaring heel anders!

13-10-2020 | Vrouw | 42
Vaginale schimmelinfectie
Na een antibiotica kuur kreeg ik als bij werking een vaginale schimmelinfectie. Bij de HA dit wonder eitje gekregen . Binnen een klein uur geen jeuk meer en weer heerlijk kunnen slapen . Jeuk is weg en de schimmelinfectie is verdwenen

11-07-2018 | Vrouw | 42
Vaginale schimmelinfectie
Werkt het beste. Beter dan de vrij verkrijgbare

11-02-2020 | Vrouw | 48
Vaginale schimmelinfectie
Per toeval kwam de gynaecoloog er achter dat ik een vaginale schimmelinfectie had. Het gaf verder geen klachten maar kreeg een capsule voorgeschreven. 1 capsule ‘s avonds ingebracht, de volgende dag vreselijke jeuk, branderigheid en rode schaamlippen. Wat een rotspul! Hoef het nooit meer. Dan liever een orale pil.

21-10-2020 | Vrouw | 55
miconazol (20mg/g)
Ik ondervind net dezelfde klachten, wat kan dit toch zijn ?

24-10-2021 | Vrouw | 62
Vaginale schimmelinfectie
Al 4 weken last van wat de arts noemd schimmelinfectie. 2 keer Canesten Gyno gebruikt met geen verbetering, nu Daktarin Gyno 400 mg. Jeetje wat een brandend gedoe. En nog steeds geen verbetering. Ik weet niet wat ik moet doen...maar weer naar de huisarts.

09-10-2021 | Vrouw | 67
Vaginale schimmelinfectie
Ik had nauwelijks last van mijn schimmelinfectie. Dokter constateerde het toen ik voor andere klacht kwam. Twee dagen na inbrengen is mijn hele lijf rood en alles jeukt vreselijk. Mijn benen, armen, buik. Echt vreselijk. NOOIT meer deze troep. Nu al een week zonder verbetering. Hopelijk gaat het toch vanzelf over.

12-04-2022 | Vrouw | 68
Vaginale schimmelinfectie
Na inbrengen van deze kogel kreeg ik last van jeuk. Vreselijke jeuk. Ik kreeg netelroos en Angio oedeem. Allerlei zalven aangebracht en pillen geslikt. Niets hielp. Werd alleen maar erger. 8 weken de nachten beneden doorgebracht. Niet geslapen. Vreselijke jeuk en opengekrabde blaren. Ik zou willen dat dit spul verboden was. Voor mij nooit weer. Echt nooit meer. Nog no[lees meer...]oit zo blij geweest toen die vreselijke jeuk na 8 weken over ging.

22-03-2022 | Vrouw | 73
Vaginale schimmelinfectie
Na het inbrengen ben ik in slaap gevallen. Om 01.00 uur werd ik wakker met nog meer jeukende vagina Het heeft 2.5 uur in de vagina gezeten. Koude washandjes er tegen aan gehouden en zit op het toilet, wat dat is het koudste plekje van het huid. Vreselijk vind ik het. Bij mij komt de jeuk door de immunotherapie/ kuur. Heb kanker en door Novimab wat in de kuur zit[lees meer...], krijg je dus ook jeuk en ontstoken haarzakjes. Neem morgen direct bij mijn goede huisarts contact op. Vind dit vreemd, ik krijg het tegen de jeuk en de jeuk is erger geworden.