Ervaringen met Gyno-Daktarin

miconazol

02-12-2021 | Vrouw | 34
Vaginale schimmelinfectie
Antibiotica = schimmel, zo'n beetje standaard bij mij. Wat een horror verhalen lees ik hier, zelf heb ik hier minder laat van. De eerste nacht wel wat branderig en word wakker met jeuk... Standaard smeer ik al met miconazol creme, deze kun je gewoon zonder recept bij de apotheek kopen (veel goedkoper als bij de drogist) deze mag je niet vaginaal inbrengen maar wel ui[lees meer...]twendig, dit verlicht bij mij de jeuk en zwelling enorm, waardoor ik eigenlijk na een nacht en halve dag van de klachten af ben. Nu maar hopen dat het weer een tijdje duurs nu voor ik m

24-10-2021 | Vrouw | 62
miconazol (400mg)
Vaginale schimmelinfectie
Al 4 weken last van wat de arts noemd schimmelinfectie. 2 keer Canesten Gyno gebruikt met geen verbetering, nu Daktarin Gyno 400 mg. Jeetje wat een brandend gedoe. En nog steeds geen verbetering. Ik weet niet wat ik moet doen...maar weer naar de huisarts.

25-07-2021 | Vrouw | 32
Vaginale schimmelinfectie
Kuur van 3 dagen bij 36 weken zwanger. Eerste dag ingebracht nauwelijks bijwerkingen volgende dag direct verlichting qua klachten. Volgende dag wel heel veel vieze afscheiding. Tweede dag inbrengen na 30 minuten heel erg branderig gevoel hield ongeveer 45 minuten aan. Daarna werd het minder. Volgende ochtend niks gemerkt. Derde dag is vandaag dus nog geen idee. P[lees meer...]rettig is het niet, maar vergeleken met de klachten ben ik tot nu toe tevreden. Tip: verminder drastisch suiker inname. Dat helpt ook.

02-04-2021 | Vrouw | 19
Vaginale schimmelinfectie
simpel in gebruik. Ik was een beetje bang voor bijwerkingen, zoals ik die hier las & al een keer had ervaren met de capsule van Canesten. Totaal geen last van jeuk gehad meer, wel wat zwelling maar dat was na een dag weer weg. Product doet goed zijn werk

01-02-2021 | Vrouw | 28
miconazol (20mg/g)
Vaginale schimmelinfectie
Van tevoren was ik redelijk sceptisch en een beetje angstig om het product te gebruiken, door alle horrorverhalen die ik hier las. Toch maar de gok genomen en het product gebruikt voor het slapengaan. Ik was erg blij met het feit dat het super snel heeft geholpen, heb geen enkele bijwerking gehad ook! Uiteraard is het per persoon verschillend of en welke bijwerkingen er ko[lees meer...]men, maar uit mijn persoonlijke ervaring kan ik zeggen dat het erg goed helpt tegen deze infectie!

18-10-2020 | Vrouw | 19
Vaginale schimmelinfectie
Ik heb last van een branderig gevoel, nu vroeg ik me af hoelang dit nog kan aanhouden na gebruik van Gyno -Daktarin 1200 mg, heb deze woensdag gebruikt en we zijn nu zondag. Is er iemand die enig idee heeft hiervan? Het is wel handig en makkelijk in gebruik, reageerd goed en doet wel echt wat het moet doen buiten dat vervelende branderige gevoel dan..

13-10-2020 | Vrouw | 42
Vaginale schimmelinfectie
Na een antibiotica kuur kreeg ik als bij werking een vaginale schimmelinfectie. Bij de HA dit wonder eitje gekregen . Binnen een klein uur geen jeuk meer en weer heerlijk kunnen slapen . Jeuk is weg en de schimmelinfectie is verdwenen

14-08-2020 | Vrouw | 29
Vaginale schimmelinfectie
Voor de 2e keer deze zwangerschap een vaginale schimmelinfectie gehad. Eerste keer met 26 weken en tweede keer bij 38 weken zwanger. De vorige keer direct bij de huisarts deze gekregen en met 24 uur waren de klachten weg. Deze keer merkte ik snel dat het weer opkwam maar i.v.m. vakantie van de huisarts eerst op aanraden van de verloskundige canesten gyno gebruikt, de klach[lees meer...]ten werden met de dag erger en zowel de capsule als de crème leken niet te helpen. Uiteindelijk toch weer deze gekregen via de assistente en ook dit keer weer zeer tevreden! Dit keer de volgende dag een heel ligt jeukende en brandend gevoel na het plassen maar dat was inmiddels verwaarloosbaar door de hevigheid van ervoor. Volgende keer weer direct naar de huisarts voor deze capsule! Makkelijk in gebruik en snel effect.

19-02-2020 | Vrouw | 17
miconazol (400mg)
Vaginale schimmelinfectie
Het werkt wel, van de klachten heb ik geen last. Moest alleen 2x een kuur van 3 dagen wegens dat het nog niet helemaal wegging.

14-01-2020 | Vrouw | 26
miconazol (1200mg)
Ik heb ongeveer 1-2x per jaar een vaginale schimmelinfectie, hier gebruik ik gyno-daktarin voor. De capsule is zeer makkelijk in te brengen. Soms word ik wakker van de jeuk, maar dat is niet altijd zo. Dit heeft ook niet te maken met de ernst van de schimmelinfectie. De jeuk verdwijnt vanzelf weer na een paar uur. Ik gebruik dan vaak een koude washand en dit verlicht. De [lees meer...]volgende dag heb je meer afscheiding door de crème die er uitloopt. Dit is na 2 dagen echter verdwenen en dan voelt alles pas weer normaal beneden. Ik ben er zeer tevreden over en vind de bijwerkingen nihil en niet opwegen tegen het resultaat. Tip: Soms smeer ik miconazol uitwendig om de roodheid eerder weg te doen trekken.

11-11-2019 | Vrouw | 31
Vaginale schimmelinfectie
Ingebracht met een paracetamol , na een halfuur begon het wat te prikken en een beetje te branden. De volgende dag was het inderdaad zo dat er veel crème uitliep en nu na twee dagen eigenlijk nog steeds, ik heb er wel maagpijn van en misselijkheid en een beetje ziekjes gevoel, hopelijk gaat dat over, ook wel nog een beetje bloederige afscheiding gehad. De branderigheid in[lees meer...] de vagina is wel verdwenen, dus heb wel het vermoeden dat het weg is. Wat ook wat helpt is een beetje sudocrem op de jeukerige plekjes.

21-03-2019 | Vrouw | 26
Vaginale schimmelinfectie
Na een blaasontsteking en een antibiotocakuur kreeg ik twee dagen na de kuur vreselijk last van jeuk er roodheid van onder.. Na het lezen van alle horror verhalen hier was ik doodsbang om de capsule in te brengen.. Mezelf moed in gepraat en uiteindelijk toch maar gedaan aangezien ik op het punt van bevallen sta en ik geen zin had dat die kleine dalijk al geboren word me[lees meer...]t spruw... Ik moet zeggen dat ik er tot nu toe nog geen last van heb gehad en ook geen bijwerkingen heb ervaren.. Ook ervaar ik al minder last van jeuk en hoop ik dat deze capsule genoeg is en alles straks weer over is voor de bevalling... Tot nu toe niks te klagen over dit medicijn!

04-01-2019 | Vrouw | 27
Vaginale schimmelinfectie
Ik had een schimmelinfectie gekregen na een ziekenhuisopname. Ik had last van enorme jeuk, brandend gevoel bij het plassen, gezwollen schaamlippen.... Het was zo erg dat ik alles openkrabte. Toen zei de dokter dat het dit was en raadde me dit aan. Ik moest het enkel uitwendig en in het begin van de vagina aanbrengen. Dus de "tubes" moest ik niet gebruiken. Ik kreeg ook een[lees meer...] pilletje voor een inwendige desinfectie. Deze zalf heeft direct de jeuk verzacht en na 2d was de zwelling minder. En na een kleine week was alles opgelost. Ik zou enkel een inlegkruisje aanraden bij gebruik want door je lichaamswarmte wordt het snel vloeibaar en heb je een papje in je onderbroek. Nu heb ik constant een tube op voorraad in geval ik de jeuk terug voel opkomen. Dan is het opgelost binnen de 2d.

19-12-2018 | Vrouw | 17
miconazol (20mg/g)
Vaginale schimmelinfectie
Eerst het product opgezocht en de ervaringen ervan. Ik las heel wat verhalen waar er ernstige bijwerkingen bij optraden & werd al snel heel bang. Uiteindelijk de crème toch gebruikt. Is heel makkelijk in te brengen en heb er nauwelijks last van. Alleen op de 2de dag een beetje jeuk maar anders voel ik er niks van. Werkt heel goed want na de 3de dag is het zo goed als weg. [lees meer...]Ook heel goed geslapen. Het is inderdaad wel aangeraden om een maandverband te gebruiken ‘s nachts want het loopt er een beetje uit. Ik mag mij prijzen als een van de gelukkige, iedereen zn lichaam is anders en dus ook de reacties erop!

15-09-2018 | Vrouw | 22
Vaginale schimmelinfectie
Capsule was makkelijk in te brengen! Geen last gehad van bijwerkingen in de nacht! Alleen volgende dag beetje buikpijn rond de baarmoeder. Verder totaal geen bijwerkingen. Aanrader!

11-07-2018 | Vrouw | 42
Vaginale schimmelinfectie
Werkt het beste. Beter dan de vrij verkrijgbare