Ervaringen met Gyno-Daktarin

miconazol

07-12-2018 | Vrouw | 38
Schimmelinfectie van de huid
Niet geslapen door ernstige brandpijn en jeuk. Voelde zelfs mijn hartslag kloppen beneden, vreselijk! Al vaker gebruikt maar dit keer wel hele heftige reactie. Hopen maar dat het snel uitgewerkt is en ik van mijn schimmel infectie af ben.

26-01-2019 | Vrouw | 31
Schimmelinfectie van de huid
Ivm leveringsproblemen van de canesten gyno tablet heb ik de gyno daktarin capsule gekregen van de huisarts. De gyno daktarin 1200mg capsule vannacht ingebracht en een paar uur later wakker geworden met enorm veel pijn, jeuk en branderig gevoel. Ijsklontjes, washandje, water hebben bij mij niet geholpen. Hele nacht wakker gelegen en uiteindelijk maar de miconazolnitraa[lees meer...]t vaginale crème aangebracht. Gelukkig gaf die een klein beetje verlichting. Door het gebruik van antibiotica heb ik die soort tablet/capsules vaak gebruikt. De enige waarbij je GEEN branderig/jeuk gevoel krijgt, is de canesten gyno tablet. LET OP! het gaat echt om de canesten gyno tablet en NIET de canesten gyno zachte capsule. Beide kan je gewoon krijgen bij de drogist, apotheek etc. Hoop dat de tablet weer heel snel leverbaar is!!!

06-03-2015 | Vrouw | 30
Schimmelinfectie van de huid
Daar zit ik dan om 03.00 's nachts met een koud washandje tussen mijn benen op de bank. Slapen is momenteel onmogelijk. De jeuk hier voor was niks vergeleken het branderige gevoel en de jeuk die ik nu heb. Daarnaast vond ik het erg vervelend dat er veel wit spul uit kwam waardoor ik met een natte onderbroek in bed lag. Dit staat te onduidelijk in de bijsluiter benoemd. [lees meer...] Voor mij NOOIT meer!