temazepam

Onrust (1 mening)

15-03-2020 | Man | 20
temazepam (10mg)
Het werkt goed als als ik 20 mg gebruik. Ik Lees hier veel klachten over weinig effect en nare bijwerkingen. Zelf geen last van gehad. Ik neem het 2x per week 20 mg en dat werkt prima. Ik denk door de snelle opbouw van tolerantie (dagelijks nemen bijvoorbeeld). Dat de beschreven klachten en het minieme effect plaatsvind. Zelf geen problemen gehad :)

19-03-2019 | Vrouw | 46
temazepam (20mg)
Veel pillen voorgeschreven gehad van mijn huisarts, maar deze hielpen even en dan na een aantal weken weer hetzelfde probleem, niet kunnen slapen. Dit probleem speelt al ruim 10 jaar. Nu al een jaar Temazepam 20mg, slaap er echt goed op, ook bij dagelijks gebruik. Voor mij de oplossing en eindelijk weer een nacht slapen! Het laatste jaar ook veel minder moe overdag. Geen[lees meer...] bijwerkingen waar ik tegenaan loop

21-01-2019 | Vrouw | 53

24-09-2018 | Man | 36
temazepam (10mg)
Ik had 's nachts veel problemen met slapen en niks werkte. Heb melatonine geprobeerd en andere slaapmiddelen, maar hoorde een vriend over dit middel. Toch besloten om het maar te bestellen op proef, omdat mijn dagelijkse leven er echt op achteruit ging. En ben echt blij dat ik heb besteld, want eindelijk slaap ik weer goed en gelukkig ook niet echt last van bijwerkingen.

27-08-2021 | Vrouw | 23
Chronische insomnie.

12-05-2021 | Man | 50
temazepam (20mg)
In tegenstelling tot een hoop andere, vind ik dit prima spul ! Ja je voelt je een beetje suf na afloop ,maar thats all ! Heb vanochtend zelfs 20 push-ups gedaan, zo uitgerust voelde ik mij. Je moet wel een beetje sterk zijn voor dit spul want het is een paardemiddel. Dit middel is niet geschikt voor mentaal en fysiek zwakke mensen. Maar ben je een sportman zoals[lees meer...] ik die een paar uur slaap tekort komt, neem het gerust en je slaapt als een roos.

21-11-2018 | Man | 35
temazepam (20mg)
Goed inslaap medicijn. Ik gebruik dit incidenteel in stressvolle periodes. Ik slaap dan bijvoorbeeld 2-3 nachten niet of nauwelijks en de 4e nacht neem ik dan 20mg temazepam en slaap door de vermoeidheid icm dit medicijn als een roosje. Ipv dat het allemaal erger wordt en het niet slapen een obsessie wordt. De huisarts is akkoord met dit gebruik. Doe ongeveer 5-6 maand[lees meer...]en met 1 pakje van 30 capsules. Doe dit al een aantal jaar op deze manier.

05-05-2018 | Man | 32
temazepam (10mg)
Voor mij een wondermiddel, slaap de nacht door. De nacht voelt wel alsof het niet is gebeurd. Geen dromen, gewoon een donkergat etc.

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (577) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (423) - Antibiotica - penicillines breedspectrum