Ervaringen met Temazepam

temazepam

ataxie depressie gestrest hartklopping versuft zweten

Onrust (1 mening)

28-11-2023 | Vrouw | 42
temazepam (20mg)
Dat herken ik ook! Dezelfde symptomen :( Helemaal niet optimaal.

21-03-2023 | Vrouw | 33
temazepam (10mg)
Ik heb dit medicijn gekregen omdat ik chronische pijn heb en hierdoor steeds slechter kan slapen. Met alleen pijnstillers voor de nacht red ik het niet meer,je bent op een gegeven moment zo moe... 10 mg ingenomen,half uur voor t slapen gaan. Ik merkte er eerst niets van, in slaap gevallen en na een uur werd ik wakker in het zweet,m'n voeten en handen waren ijskoud,droge [lees meer...]mond,hartkloppingen en klaar wakker. Even er uit geweest om water te drinken,ik voelde me vreselijk opgejaagd,zenuwachtig en klaar wakker. Ook niet meer in slaap gekomen,het leek als of ik 10 koffie of red Bull op had. Volgende ochtend gelijk de huisarts gebeld,volgens haar kwamen deze klachten niet specifiek voor bij dit medicijn...als ik de andere reviews lees dus zeker wel.

13-01-2023 | Vrouw | 34
temazepam (10mg)
Na maandenlang een slecht slaappatroon i.c.m. depressie temazepam gekregen vanuit het ggz. Helaas ik merk er helemaal niets van en kom alsnog niet in slaap.

21-12-2022 | Vrouw | 29
temazepam (10mg)
Drama. Na inname hartkloppingen, zweten en kon amper meer ademhalen. Hierdoor niet in slaap kunnen vallen. Uiteindelijk wel in slaap gevallen maar na 4 uur weer wakker. Totaal van de wereld, geheugenverlies en de hele dag zo suf en verward dat ik niets anders kon dan slapen en voor me uit staren.

27-10-2022 | Vrouw | 29
temazepam (10mg)
Dit medicijn voorgeschreven gekregen via de GGZ, omdat ik laatste tijd veel stress heb en daardoor moeilijk in slaap kan komen. Zowel mn behandelaar als ervaringen op internet waren over het algemeen wel positief, dus ik besloot het een kans te geven. Maar wat een hel! Ongeveer een halfuur na inname kreeg ik last van hartkloppingen, zweten en kon ik amper meer ademen. Hier[lees meer...]door kon ik alsnog niet slapen. Uiteindelijk ben ik wel in slaap gevallen, maar ben na 4 uurtjes weer wakker geworden en vanaf dat moment was ik zo suf dat ik compleet van de wereld was. Ik viel elke keer weer in slaap, maar als ik wakker was dan waren mijn ogen open, maar verder was ik niet aanwezig. Ook deed mijn geheugen het amper meer en wist ik bijvoorbeeld niet meer welke dag het was. Heb mijn behandelaar maar gevraagd om Promethazine, omdat ik daar wel goede ervaringen mee heb. Maar Temazepam NOOIT meer!!!

09-09-2022 | Man | 66
temazepam (10mg)
Eenmalig 10mg gebruikt, geen effect, ook geen bijwerkingen.

03-12-2021 | Man | 24
temazepam (20mg)
Het doet helemaal niet. Absoluut helemaal niets ervan gemerkt.

01-11-2021 | Vrouw | 86
temazepam (10mg)
Na temazepam 4 x gebruikt te hebben om de dag 1 capsule, is er tijdens de nacht erge jeuk ontstaan terwijl ik het juist ingenomen had voor slapeloosheid. Door de erge jeuk ben ik nu juist wakker. Ik zal hierdoor het niet meer innemen