Ervaringen met Temazepam

temazepam

ataxie depressie gestrest hartklopping versuft zweten

Onrust (1 mening)

02-03-2024 | Vrouw | 52
temazepam (20mg)
Ik heb dit middel 9 nachten gebruikt ivm zware slapeloosheid en nog ergere slapeloosheid door PMS tgv oestrogeendominantie na een dag intermittend vasten. Ik slikte avond en nacht 3 keer capsule om de slapeloosheid eronder te krijgen voor mijn menstruatie en 2 dagen erna. Elke 3 nachten slikte ik een nacht niks. Het werkte afdoende om de ergste slapeloosheid eronder te kri[lees meer...]jgen. Ik dacht dat ik zo kon stoppen, vanwege korte gebruiksduur, maar dit was niet zo. Na 1 nacht begonnen heftige onttrekkingsverschijnselen in de vorm van zweten, eerste nacht en op de derde nacht het hoogtepunt: hele nacht wakker. Daarna ging het snel beter. Bij langer gebruik dan twee weken in normale dosering en week of langer hoge dosering langzaam afbouwen is mijn advies.

06-01-2024 | Man | 56
temazepam (10mg)
Piep in me kop , wakker na twee en half uur omdat zopiclon niet meer leverbaar was en ook daar was de kwaliteit sterk naar beneden gegaan van wegen andere leverancier weer weet niet meer wat te doen nu 🤬 Werkt voor gene meter eerste nacht wakker na twee en half uur Geen idee hoe nu normaal te kunnen slapen nu

14-10-2021 | Vrouw | 58
temazepam (10mg)
Ook ik slik al jaren af en toe een Temazepam, 10 mg, soms een halfje. Sliep hier prima op. Maar sinds kort de volgende dag, jeuk, huiduitslag. Ik ga hier mee stoppen, heel erg vervelend

02-03-2023 | Man | 61
temazepam (20mg)
Laatste jaren structureel weinig en/of slecht geslapen. Na overleg met huisarts 2 x per week 10 mg. Omdat dit niet hielp, nu 20mg. Ik slaap snel in, maar word elke 2.5 uur wakker, waarna ik op dezelfde capsule weer inslaap. In ieder geval verzekerd van 'n paar dagen per week redelijke slaap.

09-09-2022 | Man | 66
temazepam (10mg)
Eenmalig 10mg gebruikt, geen effect, ook geen bijwerkingen.

21-06-2022 | Vrouw | 66
temazepam (20mg)
Ik ben 35 jaar verslaafd geweest. Dit slaapmedicijn onderdrukt ook angsten (was mij toen niet bekend). Ik gebruikte het ook in stressvolle momenten, emotionele gebeurtenissen. Nu ben ik 66 en afgekickt hiervan. Na deze afkickperiode is bij mij ADHD+ vastgesteld. De + staat voor morbiditeit want door adhd heb je eerder kans op depressies en angsten. Dit is dus de rode dr[lees meer...]aad in mijn leven! Pas op met deze medicatie is echt zeer verslavend maar heeft mij ook 35 jaar geholpen!

16-06-2022 | Man | 80
temazepam (10mg)
slaap in voor twee uur en wordt wakker dan weer innemen slaap voor twee uur enz. en er wel blij mee , kan zo mijn tijd indelen

01-11-2021 | Vrouw | 86
temazepam (10mg)
Na temazepam 4 x gebruikt te hebben om de dag 1 capsule, is er tijdens de nacht erge jeuk ontstaan terwijl ik het juist ingenomen had voor slapeloosheid. Door de erge jeuk ben ik nu juist wakker. Ik zal hierdoor het niet meer innemen