temazepam

27-08-2021 | Vrouw | 23
Chronische insomnie.

12-05-2021 | Man | 50
temazepam (20mg)
In tegenstelling tot een hoop andere, vind ik dit prima spul ! Ja je voelt je een beetje suf na afloop ,maar thats all ! Heb vanochtend zelfs 20 push-ups gedaan, zo uitgerust voelde ik mij. Je moet wel een beetje sterk zijn voor dit spul want het is een paardemiddel. Dit middel is niet geschikt voor mentaal en fysiek zwakke mensen. Maar ben je een sportman zoals[lees meer...] ik die een paar uur slaap tekort komt, neem het gerust en je slaapt als een roos.

21-11-2018 | Man | 35
temazepam (20mg)
Goed inslaap medicijn. Ik gebruik dit incidenteel in stressvolle periodes. Ik slaap dan bijvoorbeeld 2-3 nachten niet of nauwelijks en de 4e nacht neem ik dan 20mg temazepam en slaap door de vermoeidheid icm dit medicijn als een roosje. Ipv dat het allemaal erger wordt en het niet slapen een obsessie wordt. De huisarts is akkoord met dit gebruik. Doe ongeveer 5-6 maand[lees meer...]en met 1 pakje van 30 capsules. Doe dit al een aantal jaar op deze manier.

05-05-2018 | Man | 32
temazepam (10mg)
Voor mij een wondermiddel, slaap de nacht door. De nacht voelt wel alsof het niet is gebeurd. Geen dromen, gewoon een donkergat etc.

23-06-2021 | Vrouw | 22
temazepam (10mg)
Slaap slecht door gebruik fluoxetine. Temazepam zorgt ervoor dat ik sneller in slaap val. Word nogsteeds wakker savonds maar minder vaak dan zonder.

22-05-2021 | Man | 52
temazepam (20mg)
Het zou een slaapmiddel zijn. Inmiddels er van overtuigd dat ik iets anders moet gaan vragen. Het doet werkelijk niets bij me. Alleen het brak zijn voel ik.

21-03-2020 | Vrouw | 40
temazepam (10mg)
Na 20 jaar af en aan antidepressiva ivm chronische depressiviteit en angststoornis en helaas al 20 jaar niet diep kunnen slapen en doorslapen. Namelijk 10x per nacht wakker. Elke ochtend wakker worden met griep gevoel en overdag weinig energie en irritatie ben ik sinds kort begonnen aan Temazepam. Wetende dat ik dit niet elke dag mag nemen. Ik neem 30 mg paar x per week[lees meer...]. Ik slaap wel 6 uur door, word vrolijker wakker. Geen last van sufheid overdag, juist meer zin om dingen te doen en kom happier en energieker de dag door. Ben heel blij dat mijn huisarts dit heeft gegeven. En weet zeker dat goede slaap echt een medicijn is.

15-03-2020 | Man | 20
temazepam (10mg)
Het werkt goed als als ik 20 mg gebruik. Ik Lees hier veel klachten over weinig effect en nare bijwerkingen. Zelf geen last van gehad. Ik neem het 2x per week 20 mg en dat werkt prima. Ik denk door de snelle opbouw van tolerantie (dagelijks nemen bijvoorbeeld). Dat de beschreven klachten en het minieme effect plaatsvind. Zelf geen problemen gehad :)

19-03-2019 | Vrouw | 46
temazepam (20mg)
Veel pillen voorgeschreven gehad van mijn huisarts, maar deze hielpen even en dan na een aantal weken weer hetzelfde probleem, niet kunnen slapen. Dit probleem speelt al ruim 10 jaar. Nu al een jaar Temazepam 20mg, slaap er echt goed op, ook bij dagelijks gebruik. Voor mij de oplossing en eindelijk weer een nacht slapen! Het laatste jaar ook veel minder moe overdag. Geen[lees meer...] bijwerkingen waar ik tegenaan loop

21-01-2019 | Vrouw | 53

24-09-2018 | Man | 36
temazepam (10mg)
Ik had 's nachts veel problemen met slapen en niks werkte. Heb melatonine geprobeerd en andere slaapmiddelen, maar hoorde een vriend over dit middel. Toch besloten om het maar te bestellen op proef, omdat mijn dagelijkse leven er echt op achteruit ging. En ben echt blij dat ik heb besteld, want eindelijk slaap ik weer goed en gelukkig ook niet echt last van bijwerkingen.

10-06-2021 | Vrouw | 43

27-12-2020 | Man | 36

13-01-2019 | Vrouw | 28
temazepam (20mg)
Ik wil alsjeblieft dat iemand reageert. Ik slik 15 mg mirtazapine en 40 mg temazepam om in slaap te komen terwijl ik overal lees dat mensen genoeg hebben aan 10 of 20 mg. Ben ik een uniek geval ??????

08-04-2018 | Vrouw | 18
temazepam (20mg)
Het hielp in het begin heel goed maar zijn effectiviteit neemt helaas af.

14-10-2021 | Vrouw | 58
temazepam (10mg)
Ook ik slik al jaren af en toe een Temazepam, 10 mg, soms een halfje. Sliep hier prima op. Maar sinds kort de volgende dag, jeuk, huiduitslag. Ik ga hier mee stoppen, heel erg vervelend

Amoxicilline / Clavulaanzuur (421) - Antibiotica - penicillines breedspectrum