Syndroom van Tietze

Vergelijk de ervaringen met medicijnen voor syndroom van Tietze

Naam Aantal ervaringen Effectiviteit Algehele tevredenheid
Colchicine 1 5
Celebrex 1 5
Meloxicam 1 3
Indometacine 1 5

De laatste ervaringen over medicijngebruik bij: syndroom van Tietze

Colchicine

12-04-2024 | Vrouw | 35
colchicine

maagzuur

Via cardioloog gekregen. Dit medicijn zorgt ervoor dat er geen pijnklachten zijn. Zeer effectief

20-05-2022 | Vrouw | 33
Syndroom van Tietze
Voorgeschreven voor Tietze (reuma borstbeen) en langdurige luchtwegklachten. Werkt goed tegen ontstekingen en pijn, naar mijn ervaring beter dan ibuprofen. Wel erg moe/duf na inname en bij uitwerking van medicatie last van hartkloppingen. Evenwicht licht verstoort en duizeligheid. Tip, eerst eten of maagbescherming innemen. Anders kunnen er maagklachten ontstaan.

09-07-2020 | Vrouw | 45
Syndroom van Tietze
Helpt bij mij niet de pijn blijft

Aspirine

02-06-2019 | Vrouw | 46
acetylsalicylzuur
Syndroom van Tietze
Naast celebrex en tramadol vul ik het aan met aspirine. Weinig bijwerkingen en redelijk resultaat.

05-12-2018 | Vrouw | 59
Syndroom van Tietze
Al jaren geregeld kortstondig maar meestal langdurig pijn vanwege het syndroom van Tietze. Al veel geprobeerd qua paracetamol, brufen en diclofenac. Onlangs kennis gemaakt met Arcoxia. Wow ! Meteen na de eerste pil verdween de pijn. Ik slikte er ook een maagbeschermer bij. Geen bijwerkingen (hoewel misschien iets duizeligheid?). Durfde er eigenlijk niet meer mee te stoppen[lees meer...]. Ik ben nu bijna 30 dagen verder. Toch -vanwege de zwaarte van dit medicijn- ga ik in overleg met de huisarts-assistente nu weer even verder met paracetamol (3 a 4 x1000mg). Ben benieuwd.

17-10-2018 | Vrouw | 43
Syndroom van Tietze
Helpt ook tegen de nare gevoel en pijn in knieen, ellebogen, polsen naast vermoed ik andere gewrichten, enkels voelen ook beter. Kootjes in handen nog niet naast heupen Door auto immuumziekte met reuma als combinatie erin voorgeschreven

07-10-2018 | Vrouw | 43
Syndroom van Tietze
geen enkel effect met 60mg standaardrichtlijn en niet verhogen of alternatief bieden. Kraakbeen onder andere in ribben ontstoken, na weken met Diclofenac in combinatie met paracetamol en of diclofenac te nemen dit voorgeschreven gekregen, nul tot weinig effect op de pijnen in gewrichten, ribbenkast en rondom hart

15-08-2017 | Man | 30
Syndroom van Tietze
Wat een verschrikkelijk medicijn... Hielp wel tegen de pijn, werkt snel en lang maar de bijwerkingen zijn erger dan de kwaal! Maagbeschermer Pantoprazol erbij en de 'pret' was compleet. Met allebei moeten stoppen maar na 2 dagen nog veel last van obstipatie en maagklachten.

Paracetamol

08-02-2017 | Man | 57
paracetamol

Meloxicam

08-02-2017 | Man | 57
meloxicam
Syndroom van Tietze
gaan proberen nadat de inname van paracetamol te hoog werd

Celecoxib

26-07-2016 | Vrouw | 42
celecoxib
Syndroom van Tietze
Middel werkt helaas niet, heb al verschillende kuurtjes gehad. De pijn is er nog steeds en de ontstekingen ook! Gewichtstoename en erg duizelig!

Indometacine

04-02-2016 | Vrouw | 47
indometacine

Diclofenac

04-02-2016 | Vrouw | 47
diclofenac
Syndroom van Tietze
de gewone diclofenac werkt niet, maar de retard werkt goed. geen bijwerkingen gehad, wel maagbeschermer erbij innemen. het haalt de pijn grotendeels weg. af en toe komt de pijn erdoor heen.

Diclofenac

23-07-2015 | Vrouw | 36
diclofenac

Celebrex

15-01-2015 | Vrouw | 52
celecoxib
Syndroom van Tietze
Ik ben super tevreden over deze medicatie , ik heb het syndroom van tietze dit is een heel pijnlijke aandoening chronische ontsteking van de kraakbeenverbinding(en) in de borstkas tussen de ribben en het borstbeen. Af en toe om eens uit de pijnkring te geraken neem ik een ontstekingsremmer en deze is het voor mij , geen nevenwerkingen , mild voor de maag en heel doeltre[lees meer...]ffend voor de pijn en ontsteking . Ik neem een kuur van tien dagen en dan stop ik .