Methylfenidaat

Bij  MoeheidX

ADHD (144 meningen)
ADD (130 meningen)
PDD-NOS (4 meningen)
Syndroom van Asperger (3 meningen)
Depressie (1 mening)

Strattera (110 meningen)

04-09-2019

Methylfenidaat (methylfenidaat)
Moeheid

Ik gebruik Ritalin omdat ik hypersomnolentie heb( overmatig slaperig) tenminste ben ik daar een aantal jaar geleden op getest. Door deze afwijking kreeg ik Ritalin voor overdag en in de nacht Zopiclon! Ja klinkt raar maar als je deze afwijking hebt is je slaap kwaliteit heel slecht, kom niet in rem dus daardoor altijd moe, nooit uitgerust en vreselijk dromen, Zopiclon nee[lees meer...]mt dat weg maar word je overdag weer slaperig en dat neemt de slaap weg! Kortom een cirkel wat ook nog s migraine uitlokt. Heb nu seroquel een paar keer gebruikt om te slapen omdat van Zopiclon je herinneringen weg vagen. Heb dit nu paar keer gebruikt maar slaap nu helemaal niet meer ti's net of ik zwaar stoned ben ogen branden zijn zwaar en droge mond maar slapen helaas dus voel me nog slechter! Kortom vraag me af of deze wel samen kunnen? Gr linda
16-08-2019

Methylfenidaat (methylfenidaat)
Vermoeidheid

Altijd extreem moe en gevoel van 'watten' in m'n hoofd. Viel vaak in slaap op school en op werk tijdens vergaderingen. Ritalin helpt niet echt tegen de vermoeidheid, maar houdt me wel wakker door de dag heen. Ook maakt het me iets helderder in m'n hoofd. Ben nu wel erg afhankelijk van het middel. Zonder ben ik totaal niks waard en kan ik zo 18 uur per dag slapen

Amoxicilline (484) - Antibiotica - penicillines breedspectrum