Allergie (55 meningen)
Verkoudheid (2 meningen)
Netelroos (1 mening)

19-01-2013 | Vrouw | 40
Hooikoorts
Al vanaf mijn jeugd hooikoorts. Van alles geprobeerd zoals spuiten, homeopatisch geneesmiddelen. Ceterezine heeft mijn lente en zomer periode in positieve zin veranderd.

14-01-2013 | Vrouw | 57
Allergie
heb alle bijwerkingen gekregen die er maar waren. Droge mond, opgezet gezicht, misselijk hoofdpijn, pijn met plassen, werd er alleen maar beroerder van. Voordeel was wel dat je goed slaapt. Voor mij nooit meer deze medicijnen, heb er totaal geen baat bij gehad.

25-11-2012 | Vrouw | 38
Hooikoorts
voor de hooikoorts help die goed, maar ik raad het mensen echt geheel af. je wordt er dood en dood moe van zelfs, al na het innemen van 1 tablet. laat mij maar niezen en snuiten, het is een ramp om je eigen de hele tijd moe te voelen. je slaap en wordt wakker en ben meteen weer moe, nee ik vind het een slecht medicijn.

11-11-2012 | Vrouw | 41
Huisstofallergie
Levocetirizine kreeg ik ipv zyrtec wegens dekking van de verzekering. Ik vond het wel werkend, maar had last van ernstige uitdroging van de neusvliezen en de mond, waardoor ik wakker was in de nacht, vaker last had van mijn keel / ontstekingen en bacteriele infecties en mijn tanden werden slechter.

01-11-2012 | Man | 25
Allergie
Gebruik het nu 3 dagen dus te kort om te zeggen of het gaat werken. Is spierpijn een bijwerking? heb er enorm last van en heb niet gesport of zo.

07-06-2012 | Vrouw | 34
Allergie
Ik heb een tijd dagelijks Aerius geslikt met alleen in het begin wat vermoeidheid als bijwerking, omdat ik door het medicijn heen klachten hield ben ik overgestapt naar Cetirizine, wat volgens mijn allergoloog beter was. Ik ben nu bijna 2 weken bezig en overweeg weer te stoppen. Heb ondanks medicijn een flinke allergische reactie gehad op aardbei, en heb veel bijwerkingen.[lees meer...] De eerste week diarree en buikpijn, duizeligheid, rare waarneming van de wereld (alles leek dof/ver), heel moe, chagerijnig. In de 2e week kreeg ik meer energie en levenslust maar ben nog steeds behoorlijk moe. Als dit zo blijft stap ik terug naar Aerius.

07-05-2012 | Vrouw | 51
Hooikoorts
Het goede is je kan dit in de helft verdelen , het slechte is je kan er hoofd pijn van hebben en een gespannen hoofd + je kan je moeilijk concentreren je zou overal willen slapen ! Zelfs op je werk ! Je kan wel beter ademhalen voor een tijdje En je hebt steeds dorst of droge mond en bij het opstaan een zere keel , Na het drinken gaat dit over

07-05-2012 | Vrouw | 51
Allergie
Ik gebruik dagelijks een 1/2 pil omdat ik continu moet geconcentreerd zijn ! Ik zou niets anders doen dan slapen ik vecht er iedere dag tegen .In het begin had ik een gespannen hoofd en hoofd pijn ! Hier voor nam ik Xyzall daar kun je geen 1/2 van nemen en nog meer last van slapen

02-05-2012 | Man | 52
cetirizine
De blaasjes werden zo erg, dat er wel wat moest gebeuren. Dat werd dus zalf (Cremor Triam Cinoloni) + de cetrizirine. Deze tabletten verminderden inderdaad de jeuk, net als de zalf. Maar mijn geheugen bleef achteruitgaan, sinds de inname van de tabletten. Pas na het stoppen met de tabletten is mijn geheugen weer gedeeltelijk hersteld. Nooit meer deze tabletten voor mi[lees meer...]j.

17-04-2012 | Vrouw | 39
Astma
Heb al vanaf Jan 2011 jeuk over mijn hele lichaam en ze kunnen niet vinden waar het aan ligt of vandaan komt.gebruik nu cetrizine en ranitidine en sinds 4 weken helemaal van de jeuk af.Alleen de bijwerkingen zijn soms niet leuk.Suf,moe zo maar in slaap vallen.Maar ja dat heb ik er wel voor over,alles beter dan de jeuk.

12-01-2012 | Vrouw | 63
cetirizine
tegen hooikoorts wel effectief, tegen insectebeten niet effectief gebleken.

24-12-2011 | Vrouw | 41
Allergie
Toen ik een ernstige uitbarsting van eczeem kreeg, was Ceterizine niet meer effectief. Over het algemeen helpt het me wel bij het onderdrukken van al mijn andere allergieën.

01-12-2011 | Vrouw | 59
cetirizine
allergie opgebouwd gedurende heel mijn leven tot klimax op mijn 56e met een shock. Met spoed opgenomen, onderzoeken op U.I.A. met als uitslag allergie aan kombinatie van tarwe - beweging - ontstekingsremmer. Nadien Estivan, Rupatall, en nu Citerizine op aanraden van arts, die via biologische bloedtest sterke glutenallergie constateerde. Nu zes maanden proberen zonder glute[lees meer...]n te leven en zien wat het uitbrengt.

29-11-2011 | Man | 49
Vele allergieen
Middel helpt prima, slaap ook vaster/beter.

21-11-2011 | Man | 60
Allergie (hooikoorts)

29-08-2011 | Vrouw | 36
Huisstofmijtallergie
Werd er extreem moe van en viel boven mijn computer op kantoor in slaap, ongeacht het tijdstip waarop ik het innam. Ben er na iets meer dan veertien dagen mee gestopt, omdat het niet meer te doen was.