fexofenadine

Jeuk (4 meningen)
Huisstofallergie (3 meningen)

21-07-2019 | Man | 43
Hooikoorts
Gebruik het alleen zodra de eerste klachten zich aandoen van het seizoen. Zeer effectief tegen de allergische reacties. Het heeft als neveneffect dat het irritatie van de eikenprocessierups vermindert, geen jeukende en kort kleine bultjes.

10-07-2019 | Vrouw | 57
Allergie
Helpt bij inname eerste verschijnselen of elke dag in het hooikoortsseizoen. Is de hooikoortsaanval actief, dan helpt inname bij mij niet meer (1xdaags 180mg).

10-04-2019 | Man | 70
Hooikoorts
ik heb al 50 jaar hooikoorts, dit middel helpt hoewel in heftige tijden zoals nu het niet afdoende is

02-04-2019 | Vrouw | 41
Hooikoorts
Na verschillende soorten tabletten te hebben gebruikt kwam ik uit bij deze. De Fexofenadine heeft nauwelijks bijwerkingen bij mij. De andere medicijnen hadden oa als bijwerking dat ik extreem vermoeid was, zelfs al slikte ik de tabletten voor de nacht in. Op dit moment is het voorjaar goed losgebarsten in NL en krijg ik meer hooikoortsklachten die niet voldoende afnemen me[lees meer...]t de medicatie waardoor ik soms 2 tabletten per dag inneem (wat niet mag maar ja....) Het is een tijdelijk probleem weet ik uit ervaring, nu alles in de natuur is losgebarsten reageert mijn lijf daarop en krijg ik het niet onder controle met 1 pil. Ik gebruik daarnaast nog Livocab oogdruppels en heb gevraagd om een neusspray van de HA, welke dat wordt hoor ik morgen. Hopelijk kom ik op deze manier het voorjaar door en kalmeert het allemaal een beetje en kan ik weer beter ademhalen want ook mijn longen hebben last van de pollen. Ik ben kortademig en ademhalen gaat soms wat moeizamer. Dit is ook een tijdelijke klacht, het neemt weer af in de komende weken.

21-03-2019 | Vrouw | 54
Allergie
Ik ben de hele dag een beetje moe en heb zware oogleden met een klein zeurend zeer licht hoofdpijntje maar toch net negatief aanwezig! Vooralsnog altijd weer beter dan de bomenkoorts!

14-03-2019 | Vrouw | 66
Allergie
Koop deze film omhulde tabletten in Oostenrijk-Tirol. Veel mensen gebruiken dit daar in het voorjaar als de berghellingen gaan bloeien. Wordt veel an toeristen direct verkocht door de Apotheken. Fexofenadine is een relatief nieuwe moderne stof met een hogere werkzaanheid. Het merk is Allegra en de fabrikant is sanovi-aventis GmbH, Wenen. Tolatings nr 1-22153

26-02-2019 | Man | 43

02-01-2019 | Vrouw | 44
Allergische reactie
Diverse allergische reacties, exceem, jeuk huid, ogen en oren Gebruik nog andere middelen hiertegen en vaker die in apotheek bereid moeten worden tegen oa schimmels Is bijkomstigheid van luchtvervuiling, huisvervuiling en omgeving door anderen. Natuur die in januari in bloei staat, in combinatie met lichte huid, rood haar en chronische auto immuumziekte Sinds da[lees meer...]gelijks toevoeging dit mddel gaat het iets beter en kan ik nog omhoog naar 260mg

02-05-2018 | Vrouw | 22
Hooikoorts
Deze medicijnen werken bij mij redelijk goed, het maakt het vervelend dat ik er zo moe van wordt en hoofdpijn van krijg. Dit toch liever dan de klachten van de hooikoorts die vele malen erger zijn. Af en toe een wat verkouden gevoel maar als dat alles is wat ik van de hooikoorts meekrijg ben ik tevreden.

30-04-2018 | Vrouw | 24
Hooikoorts
Ik heb last van een zware vorm van hooikoorts en na vele medicijnen geprobeerd te hebben gebruik ik al jaren fexofenadine. Het middel werkt bij mij snel (na ongeveer 15 min) en geeft in tegenstelling tot andere medicijnen geen bijwerkingen. Van andere medicijnen (bijv cetirizine en levocetirizine) werd ik erg moe. Na gebruik van het medicijn zijn mijn klachten sterk verm[lees meer...]inderd, maar niet volledig weg. Toch ben ik erg tevreden want de klachten zijn na het gebruik van fexofenadine sterk verminderd en goed mee om te gaan.

30-04-2018 | Man | 23
fexofenadine (180mg)
Eerst erg droge huid bij het douchen - later tot zeer grote irritatie aan toe waardoor normaal functioneren onmogelijk werd, ook al douchete ik niet. Door die kriebelende huid veel last ondervonden, jaren lang met intermezzo's kwam het steeds terug. Sinds ik dit medicijn heb is alles voorbij. gebruik het ook niet dagelijks, slechts wanneer het op komt zetten.

18-12-2017 | Vrouw | 17
Allergische reactie
ik heb ze ingenomen en galbulten werden minder maar jeuk bleef maaar hoorde van alles in mijn hoofd nooit meer !!! Werd er helemaal gek van.

28-11-2017 | Vrouw | 49
Allergie
Allergisch voor honden en katten. Nam 1 pil per dag, bleek het in het weekend op te zijn, ik dacht maandag even bestellen. Was ik toch zo'n stuk minder benauwd als normaal, echt ongelofelijk. Bleek benauwdheid in zeldzame gevallen voor te komen. Ik gebruik het niet meer en ik ben van 8-10 puffen per dag naar 2 gegaan. En ik heb het niet benauwd meer. De honden en katten zi[lees meer...]jn er nog, neem een andere pil als ik echt last krijg, maar Fexofenadine nooit meer!! En ik kwam er er toeval achter, wist ik dit maar eerder, was de hele dag benauwd door 1 pil~! Mijn kwaliteit van leven is er een stuk op vooruit gegaan.

19-08-2017 | Man | 72

07-06-2017 | Vrouw | 24
Hooikoorts
Veel minder last van hooikoorts sinds gebruik van dit medicijn. Neem het dagelijks icm fluticasonpropionaat neusspray. Heel af en toe nog last van een jeukend gehemelte en jeukende & rode ogen. Maar kan weer normaal functioneren in mei/juni.

05-06-2017 | Man | 38
Huisstofallergie
Zeer goed middel. Geen bijwerkingen.

Amoxicilline (549) - Antibiotica - penicillines breedspectrum