alprazolam

Stress (4 meningen)
Sociale fobie (1 mening)

18-02-2020 | Man | 65
alprazolam (0,25mg)
Ik neem slechts 0,25mg per dag. Héél zelder 2 x 0,25mg per dag. Help héél goed maar...ik kan het bijna niet meer missen, zeker in de winter en dagen zonder zonder zon... Een dagje of weekendje weg doet ook goed, dan kan ik wel zonder...maar ik kan niet elk weekend op stap gaan hé, da's financieel niet mogelijk...Zo'n angst en paniekaanvallen wens ik niemand toe...

16-09-2019 | Vrouw | 43
alprazolam (0,5mg)
Hallo, Ik gebruik al jaren alprazolam. Eerst 3 x 05mg maar begin dit jaar zat ik op 5 a 6 x 0,5 mg. Ik gebruik het voor angst en paniek. Nu ik steeds meer nodig heb krijg ik ook meer klachten. Daarom besloten met huisarts en psygoloog om te stoppen met de alprazolam. Maar wat valt dat tegen zeg. Zit nu op nog 1 tabel van 0,5 Mg in paar weken tijd. Voel me erg misselij[lees meer...]k, last van de darmen, duizelig, raar gevoel in mijn hoofd en sinds 2 a 3 dagen beetje het gevoel of ik aan het doordraaien ben. Volgens de huisarts zijn dit geen ontwenningsverschijnselen maar ben het daar niet mee eens. Ben een beetje radeloos. Iemand hier ervaring mee of die zich hier in herkent? Met vr gr Roelie

23-06-2019 | Man | 35
alprazolam (0,25mg)
Na heel veel jaren zware uitputting en een zwaar ongeluk neem ik het bij noodzaak bij aanvallen. Vind het wel heel mild middel en voel er niet veel van maar denk wel dat het helpt een aanval sneller overheen te komen. Gebruik het vooral omdat ik het gevoel van bv een oxazepam niet fijn vind en de wazigheid die daarbij gepaard gaat juist extra paniekaanvallen kan veroorzake[lees meer...]n en dit heeft volgens mij geen bijwerkingen.voel opzich weinig aan maar het is wel fijn om iets te hebben als mentale steunpilaar al is het maar om het idee

24-03-2019 | Vrouw | 16
alprazolam (2mg)
Werkt prima! 2 nadelen. Afschuwelijke smaak bij inname, zelfs met frisdrank etc en extreme afkick. Het is tanden bijten maar al bij al is dit het waard. Pas op voor terugval bij mentale verslaving. Zorg voor geen contact met de medicatie na de afkick, wegens de goede werking zal je snel naar de medicatie verlangen. Ik adviseer in dit geval naar de dokter te gaan voor advi[lees meer...]es!

11-02-2019 | Vrouw | 54
alprazolam (0,25mg)
Op een dag ben ik afgevoerd met de ambulance , omdat men dacht dat ik een hartinfarct had. Na vele onderzoeken was het ‘alleen maar’ hyperventilatie, volgens de cardioloog. Nou, toen begon het pas ! Angst- en paniekaanvallen, niet meer de deur uit durven, niet meer kunnen slapen, niet meer kunnen ontspannen, HELP ! De huisdokter schreef alprazolam voor EN therapie bij een,[lees meer...] zeg maar, mental coach, want daar kon ik snel terecht. Dat bleek een schot in de roos. De alprazolam was mijn ‘rollator ‘, mijn broodnodige hulpmiddel en de therapie was mijn ‘kneed- en graafmiddel’. Na een hele poos was duidelijk wat er allemaal aan de hand was, gelukkig ! Toen kwam ik ook zover dat ik echt weer van de alprazolam afwilde, maar dat was nog niet zo makkelijk. Ik moest echt stapsgewijs afbouwen en niet ineens, want dan protesteert je lijf met alle gevolgen vandien, zelf ondervonden ! Afbouwen heb ik verder op eigen houtje gedaan door telkens wat van de dosis af te halen. Dan kreeg je weer wat afkickverschijnselen, maar dat duurde maar een tijdje en kwam het weer goed. Doorzetten dus. Uiteindelijk ben ik nu al ruim 3 jaar ZONDER ! Daar voel ik mij prima bij, dankzij de aplrazolam , in het begin, EN de therapie ! Inzicht in je eigen functioneren is essentieel. Waarom krijg jij de angst- en paniekaanvallen, pas dan kun je verder !!!

23-01-2019 | Man | 31
alprazolam (0,25mg)
2 e dag dat ik dit neem 3x 0’25 mg per dag voel me ervtoch niet echt prettig op , heb het gevoel dat het de angst wel wat afremt , maar al de rest ook precies een zonbie die wat doelliis rondwandelt

11-05-2018 | Man | 39
alprazolam (0,5mg)
bij mij help het heel goed tegen angst ik voel me goed rustig in het hoofd. ik heb een vraag helpt alprazolam tegen piekeren of psygose te onderdrukken? graag advies.

04-03-2018 | Man | 61
alprazolam (0,5mg)
Hallo, kreeg op mijn 21ste last van hartkloppingen en angst..kreeg hiervoor beta blokkers...na een tijd liet ik deze links liggen en begon alcohol te drinken telkens ik van deze symptonen last kreeg..dit gedurende 37 jaar met nare gevolgen...hierna samen met huisarts alternatief gezocht en gevonden in Alprazolam 0,5 mg...ik neem dit nu op momenten dat ik me niet echt goed [lees meer...]voel, en dit werkt voor mij prima, ik kan na inname van max 1x 20mg gewoon functioneren, groot pluspunt is voor mij dat ik niet meer( hoef) te drinken..geen craving..geen verleiding...dus uitstekende stok achter de deur voor mij...en ook de wetenschap dat alcohol geen probleem oplost, geestelijk of lichamelijk!

Thyrax Duotab (867) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (585) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (432) - Antibiotica - penicillines breedspectrum