Ervaringen met Bromazepam

bromazepam

Nervositeit (5 meningen)
Sociale fobie (4 meningen)
Overspannen/burn-out (2 meningen)

15-04-2023 | Vrouw | 64
Nervositeit
Dit medicijn gaan gebruiken toen ik 30 jaar was, inmiddels ben ik 64 en ik gebruik het nog tot volle tevredenheid. Het geeft me rust. Het werkt ook bij angst als ik bv naar de tandarts moet en ik zie er tegen op, dan neem ik iets extra, wat echt werkt. Soms is dit middel niet te krijgen en dan geven ze me wat anders, met alle gevolgen van dien, want ik kan niet zonder[lees meer...] dit medicijn. Echter artsen vergeten er bij te zeggen als ze dit voorschrijven hoe verslaafd je er aan kunt raken.

25-02-2023 | Vrouw | 67
bromazepam (6mg)
Ik slik al jaren bromazepam 6 mg. Kreeg ze altijd voor geschreven en hielpen goed. Ineens wou mijn huisarts de medicijnen bromazepam niet meer voorscrijven. Ik ben echt heel ziek geweest. Schandalig gewoon..... Me zoon zei dat je ze ook online kunt bestellen. Ik had zo last dat ik daar nu maar online mijn bromazepam bestel. Helaas dat het in Nederland zo moet. Geluk[lees meer...]kig levert die site wel snel

18-12-2022 | Vrouw | 39
bromazepam (3mg)
Ik slik nu 3 maanden Bromazepam voor het slapen gaan. Ik ben met 1,5 mg begonnen, maar ik zal snel weer op 3 mg per nacht omdat ik niet het effect kreeg die ik wil. Alleen ik merk nu weer op nieuw begint dat ik toch niet fijn van slaap en steeds wakker word met en continue pieker enz voor het slapen gaan en heel levendig droom. Het liefste wil afbouwen, heeft iemand hier [lees meer...]ervaring mee?

22-10-2022 | Vrouw | 68
bromazepam (3mg)
Ik was zeer tevreden over dit middel maar het was ineens niet meer leverbaar vandaar dat ik ben overgestapt op een ander medicijn.

28-07-2022 | Vrouw | 34
bromazepam (3mg)
Ik gebruik 15 mg per dag. Ineens niet meer leverbaar. Voor iedereen hier.... Rijd naar België. Net over de grens. De regels daar zijn anders. Hier staat er 30 stuks op recept. Of 90 stuks. In België gaat het per doosje. Per doosje is 1 recept nodig. Met een echte handtekening en stempel. Huisarts heeft recepten meegegeven voor 6 maanden. In België hebben ze a[lees meer...]lleen 6.mg. geen 3 mg. Van te voren gebeld en laten bestellen daar in apotheek. Paar dagen later naar België gereden om op te halen. Zelf betalen. Dan declareren. Ik kreeg het vergoed via vgz. Sterkte allemaal.

23-06-2022 | Vrouw | 62
Sociale fobie
Ooit aan begonnen wegens straatangst en andere fobieën . Heb 2019 over moeten stappen op oxazepam voelde mij afschuwelijk weken lang. Blij dat het weer leverbaar was binnen een dag weer de oude. Nu weer geen levering diazepam gekregen wat een drama. Gebeld met apotheek in België en recept bij huisarts gehaald en ruim een week later geleverd per post. Wel wat breekwerk ze [lees meer...]kennen daar alleen 6 Mg . Voel mij zo opgelucht.

15-06-2022 | Vrouw | 65
bromazepam (4,5)
20 jaar zonder problemen 4,5 mg bromazepam gebruikt. Echter niet meer leverbaar vanaf April 2022. Overgestapt op Lorazepam 1 mg en langzamerhand glij ik weer af. Voor mij persoonlijk een ramp dat Bromazepam niet meer geleverd kan worden in een land als Nederland. Iedereen zal begrijpen dat je niet zonder meer over kan stappen op Lorazepam 1mg. Ben 20 jaar terug in de tijd [lees meer...]gesleurd, ben al die jaren stabiel geweest en nu zit ik in een hel. Mijn huisarts en psych. om raad gevraagd. Nu over op 5 mg diazepam. Zal mij benieuwen, maar evengoed heel erg naar dat er ineens geen Bromnazepam meer is

04-06-2022 | Vrouw | 61
bromazepam (6mg)
Slik het al 42 jaar , ik durfde toen de deur niet uit , sloot me af van de buitenwereld , huisarts kwam bijna dagelijks maar ik krijg niets tegen mijn angsten ( 5 jaar lang ) . Ik vertelde dat toen tegen een hele goede vriendin en die kwam een paar dagen later met een paar pillen die van een kennis waren die met precies hetzelfde had als ik . Het hete toen Lexotanil . [lees meer...]Ik nam die dag een klein stukje van , was erg argwanend met medicijnen . Het was net of ik terug begon te leven na 5 jaar in een hel te hebben geleeft , ik kon weer om boodschappen , weer auto rijden , gordijnen weer open , de deurbel weer aangesloten . Toen de huisarts en gezecht dat ik die pillen wilde hoe dan ook , of ik ging naar een andere arts , heb ze gekregen en ben mijn vriendin nog steeds dankbaar dat ze die toen heeft gebracht . Dus na slik ze al meer dan 40 jaar 3mg per dag ( wat wel meer is geweest ) Nu zijn ze niet meer leverbaar , pas in november weer , wat ik zonder moet weet ik niet ?

03-06-2022 | Vrouw | 72
bromazepam (3mg)
Sinds ik deze medicijnen gebruik geen klachten meer, dus het middel helpt bij mij uitstekend. Alleen nu is er weer geen Bromazepam te krijgen bij de apotheek die zegt dat de fabriek ze niet meer maakt . Dit is vreselijk want dan moet je naar een ander middel overstappen.

31-05-2022 | Vrouw | 72
bromazepam (3mg)
nu blijkt het niet leverbaar hoe is dat nou mogelijk ,in dit land ,ja je kunt het online kopen, een mooie melkkoe hoor ,een schande je betaald je krom aan ziektekostenverzekeringen

20-05-2020 | Vrouw | 66
Stress
Werkt prima en geeft bij mij geen bijwerkingen

02-03-2020 | Vrouw | 60
bromazepam (12)
Ik wou gewoon even weten als je plots stopt na 1 week inname van 12mg voor het slapen gaan of je dan al afkickverschijnselen kan hebben???

28-11-2019 | Vrouw | 59
Sociale fobie
Ik lees hier dat sommige al genoeg aan een halfje hebben. Ik heb trauma(ptss) en CA 35 jaar gegeneraliseerde angststoornis. Alle pammetjes gehad. C 25 jaar 20 mg diazepam toen overgestapt naar lorezepam. 4 mg per dag (staat gelijk aan 20 mg diazepam) echter het deed niets. Door de reacties op deze site bij huisarts naar bromazepam, gevraagd. Echter ipv 20 mg (diazepam s[lees meer...]taat gelijk aan bromazepam) kreeg ik max 15 mg. Na 10 jaar Ggz ellende is mijn angst alleen maar erger geworden. Ik heb zoveel psychiaters gezien maar niemand kon mij helpen. Vroegkinderlijk trauma/narcistische moeder......... Ze snappen hier niets van. Ik denk regelmatig aan uit het leven te stappen. Ik leef in de hel. Sociale angst heeft ervoor gezorgd dat ik totaal geïsoleerd leedf. Ik had gehoopt dat bromazepam me zou helpen. Heb 2 x dubbele dosis genomen en dat werkte wel. Maar ik hoef daar echt niet bij huis dokter aan te komen. Verslaving??! Ik ben 59.ik ben liever verslaafd dan constant in de hel van angst en paniek te leven. Ik hoop van iemand te horen ofzijn/haar situatie vergelijkbaar is en of iemand ook hogere dosis en zoja welke? Verder slik ik NIETS.ALLE AD middelen geprobeerd, elke keer hopen maar tevergeefs. Hoop op jullie tips! hulp, advies. Ben het zo zat Alvast dank Gr Mariah

14-10-2019 | Vrouw | 52
ADHD
Ik slik dit al wat jaar soms 1 soms 3 pd panoek inme hoofd helpt het te sussen slaap er zeer goed op ik weer een tijd niet verkrijgbaar alleen 6 mg die je dan moet breken Werkt prima bij mij Gr cora

05-09-2019 | Vrouw | 61
Angst
Bromazepam al 4 weken niet meer leverbaar. Gebruik dit middel ruim 30 jaar. Ernstige problemen ondervind ik. Lorazepam, oxazepam en diazepam gebruikt ter vervanging, niets helpt, alleen ernstige bijwerkingen. Nu las ik bij iemand dat het weer verkrijgbaar is. Maar waar dan? Bij mijn apotheker pas eind Oktober. Ik deed het er zo goed op,.

01-09-2019 | Vrouw | 73
Angst
Ik gebruik het al bijna 40 jaar en de kwaliteit van mijn leven is er zeer stabiel door geworden. Ik gebruik een half tabletje van 3mg per dag, maar bij het invullen lukt dat niet . Als ik onverwachts behoorlijk ziek wordt , wat ik niet onder controle heb of iets dergelijks gebruik ik tijdelijk een halfje meer, maar kan dat snel weer afbouwen tot een half per dag . Ande[lees meer...]re middelen zoals oxazepam etc werken niet. Deze angstremmer is voor mij zeer geschikt . Waarom is het verslavende effect zo erg? Ik rook niet en gebruik geen alcohol en dat lijkt me veel erger dan zo'n tabletje. Waarom het nu niet leverbaar is begrijp ik niet. Het is een eenvoudig medicijn en zou er graag meer voor betalen indien dat nodig blijkt. De kwaliteit van mijn leven mij boven alles gaat