Ervaringen met Bromazepam

bromazepam

Bij  AngstX

Nervositeit (5 meningen)
Sociale fobie (4 meningen)
Overspannen/burn-out (2 meningen)

28-06-2022 | Man | 64
bromazepam (3mg)
Praat me er niet van, nu diazepam maar dat is een ramp om ipv. Bromazepam ineens overstappen. Paniek, angst en onaangenaam gevoel. Moet extra veel sporten om enigszins de aanvallen op te vangen.. Ik was in balans maar nu helemaal van de kaart door deze wijziging.

16-06-2022 | Man | 63
bromazepam (6mg)
Gebruik het al heel lang en heb geen idee of het bijwerkingen heeft aangezien ik nog meer medicijnen gebruik. Doet wel heel goed,wat het moet doen.

17-08-2021 | Man | 52
bromazepam (3mg)
Ik gebruikte bromazepam in de regelmaat, maar geen extreme hoeveelheden. het heeft mij enorm geholpen bij het verlies van mijn vriendin. Flinke angst/paniek e.d. Maar ja andere kant van de keerzijde is, dat ik dacht dat het een medicatie was. Alleen de politie was het er niet mee eens. Je mag totaal niet rijden met het dagelijks gebruik van Bromazepam. ik gebruik de bijslu[lees meer...]iter alleen als het niet goed gaat met gebruik van medicatie. Tja i.c.m. alcohol, aangehouden. Rijbewijs ingevorderd. ik was eerlijk tegen de dienders, dat ik gedronken had en medicatie in had genomen. Was me niet bewust van het feit dat ik met Bromazepam niet mag rijden.

14-07-2019 | Man | 51
bromazepam (6mg)
Verslaving. 30 mg Bromazepam per dag. 15-07-2019 heb ik een intake met een psycholoog en psychiater voor een ambulante detox. Een eerdere klinische afbouw (maart dit jaar) van deze zwaar verslavende medicijnen in het Radboud UMC in Nijmegen is na twee weken op een totale mislukking uitgelopen. Het afbouwschema bleek veel te snel met alle akelige complicaties tot gevolg. Ze[lees meer...] wilden mij in 5 weken van de Bromazepam afhelpen. Ik ging er met 27 mg per dag naar toe en ik kwam er met 30 mg weer uit, nadat ik snel weer ben gaan opbouwen.

08-10-2014 | Man | 60
bromazepam
ik gebruik soms maanden niks, begin met 1,5 tot max 4,5 mg en dan wil ik hoedanook afbouwen, dat betekent na eerst beetje zombie achtig, eerst versterkt assertief worden, enkele dagen krampen en boosheid aanvallen, tot over enkele aanden, het volgende gebruik..

22-10-2022 | Vrouw | 68
bromazepam (3mg)
Ik was zeer tevreden over dit middel maar het was ineens niet meer leverbaar vandaar dat ik ben overgestapt op een ander medicijn.

28-07-2022 | Vrouw | 34
bromazepam (3mg)
Ik gebruik 15 mg per dag. Ineens niet meer leverbaar. Voor iedereen hier.... Rijd naar België. Net over de grens. De regels daar zijn anders. Hier staat er 30 stuks op recept. Of 90 stuks. In België gaat het per doosje. Per doosje is 1 recept nodig. Met een echte handtekening en stempel. Huisarts heeft recepten meegegeven voor 6 maanden. In België hebben ze a[lees meer...]lleen 6.mg. geen 3 mg. Van te voren gebeld en laten bestellen daar in apotheek. Paar dagen later naar België gereden om op te halen. Zelf betalen. Dan declareren. Ik kreeg het vergoed via vgz. Sterkte allemaal.

04-06-2022 | Vrouw | 61
bromazepam (6mg)
Slik het al 42 jaar , ik durfde toen de deur niet uit , sloot me af van de buitenwereld , huisarts kwam bijna dagelijks maar ik krijg niets tegen mijn angsten ( 5 jaar lang ) . Ik vertelde dat toen tegen een hele goede vriendin en die kwam een paar dagen later met een paar pillen die van een kennis waren die met precies hetzelfde had als ik . Het hete toen Lexotanil . [lees meer...]Ik nam die dag een klein stukje van , was erg argwanend met medicijnen . Het was net of ik terug begon te leven na 5 jaar in een hel te hebben geleeft , ik kon weer om boodschappen , weer auto rijden , gordijnen weer open , de deurbel weer aangesloten . Toen de huisarts en gezecht dat ik die pillen wilde hoe dan ook , of ik ging naar een andere arts , heb ze gekregen en ben mijn vriendin nog steeds dankbaar dat ze die toen heeft gebracht . Dus na slik ze al meer dan 40 jaar 3mg per dag ( wat wel meer is geweest ) Nu zijn ze niet meer leverbaar , pas in november weer , wat ik zonder moet weet ik niet ?

05-09-2019 | Vrouw | 61
Angst
Bromazepam al 4 weken niet meer leverbaar. Gebruik dit middel ruim 30 jaar. Ernstige problemen ondervind ik. Lorazepam, oxazepam en diazepam gebruikt ter vervanging, niets helpt, alleen ernstige bijwerkingen. Nu las ik bij iemand dat het weer verkrijgbaar is. Maar waar dan? Bij mijn apotheker pas eind Oktober. Ik deed het er zo goed op,.

01-09-2019 | Vrouw | 73
Angst
Ik gebruik het al bijna 40 jaar en de kwaliteit van mijn leven is er zeer stabiel door geworden. Ik gebruik een half tabletje van 3mg per dag, maar bij het invullen lukt dat niet . Als ik onverwachts behoorlijk ziek wordt , wat ik niet onder controle heb of iets dergelijks gebruik ik tijdelijk een halfje meer, maar kan dat snel weer afbouwen tot een half per dag . Ande[lees meer...]re middelen zoals oxazepam etc werken niet. Deze angstremmer is voor mij zeer geschikt . Waarom is het verslavende effect zo erg? Ik rook niet en gebruik geen alcohol en dat lijkt me veel erger dan zo'n tabletje. Waarom het nu niet leverbaar is begrijp ik niet. Het is een eenvoudig medicijn en zou er graag meer voor betalen indien dat nodig blijkt. De kwaliteit van mijn leven mij boven alles gaat