Ervaringen met Diazepam

Diazepam bij spierkramp

Bojan Nikolik (27-05-2015)

05-07-2020 | Vrouw | 55
diazepam (10mg)
hallo,ik kreeg ermee te maken doordat ik te snel met het gebruik van lorazepam waardoor ik reboud klachten kreeg at niets meer en dronk niet meer door te lange gebruik van lorazepam en toen zomaar omgezet en verhoogd op diazepam terwijl ik zeer gevoelulig ben voor diazepam had het 1x geslikt 2mg geloof ik en werd helemaal raar in mijn hoofd en hartkloppingen en benauwd,moe[lees meer...]st er mee stoppen en nu zit ik vast op 10 mg wordt er knetter van hyper en vreselijke oorsuizen,dokter doet niks psychiater snapt me niet,ik wordt er gek van durf niet te minderen,wegens de vreselijke bijwerkingen zie het niet meer zitten ,heb ook Tinnitus die wordt nog een s versterkt door bijwerking van geluid,rotzooi

13-06-2020 | Vrouw | 32
diazepam (2mg)
Diazepam doet mij helemaal niets :( Gebruik dit om af te bouwen met Zolpidem. Maar nu slaap ik helemaal niet meer! Niet na 4mg Diazepam an 1,5 Zolpi....is dit normaal?! Iemand anders zou al lang k.o. zijn....

21-11-2019 | Man | 37
diazepam (5mg/ml)
zelf heb ik na een ziekenhuis opname vanwege luchtwegproblemen diazepam gaan gebruiken op doktersadvies in een ziekenhuis Ik ben er zo langzamerhand verslaafd aan geraakt en dat op doktersadvies ha slechte zaak. En tijdens een alcoholontwennings periode in een kliniek heb ik het ook gekregen Ik sliep toen slecht en was altijd gespannen en in de stress. Graag wil ik va[lees meer...]n die zooi af want het begint voor mij verslavingstekenen te vertonen. Stop er altijd mee in overleg met een arts eigenlijk is het troep Ik gebruik diazepam nu 5 tot 6 jaar en ben doodongelukkig Het werkt door overdag en kijk niet meer helder uit mijn ogen en constant moe.

19-03-2019 | Vrouw | 46
diazepam (10mg)
Diazepam hielp een aantal weken, niet heel goed, ik werd in de nacht toch regelmatig wakker, en na een paar weken hielpen ze niet meer

25-09-2018 | Vrouw | 46
diazepam (10mg)
Hi iedereen, ik had echt super last van slapeloze nachten en merkte dat het mij steeds verder tegen ging zitten. Vandaar dat ik uiteindelijk besloot om online te gaan zoeken. Ik had geen zin om langs de dokter te gaan en in een heel traject te gaan om van alles uit te zoeken. Vandaar na een beetje speuren op internet. Daar een beetje zitten speuren en hebben ze veel aa[lees meer...]nbod. Uiteindelijk voor de Diazepam 10mg gekozen. Merkte gelijk al dat het slapen een stuk beter ging. Wel word ik af en toe een beetje suf wakker, maar dit gaat vanzelf weg. Merk wel echt dat het zin heeft.

07-10-2017 | Vrouw | 43
diazepam (20mg)
Zeer veel klachten bij afbouw/ stoppen!! Ben blij dat het gelukt is ervanaf te komen

03-10-2017 | Man | 47
diazepam (10mg)
Kreeg het ooit ivm ernstige spanningen en slapeloosheid, slik het inmiddels (50 mg in 1x 10 en 2x 20mg) zolang (30 jaar) dat stoppen niet meer te doen is (ben 2x langere tijd abstinent geweest was een hel). Ik heb voor mezelf besloten het gewoon te blijven nemen, heb er uiteindelijk weinig hinder van en helpt nog altijd tegen de slapeloosheid..... Maar denk er goed over na[lees meer...] voor je eraan begint zeker wanneer het voor langere tijd word voor geschreven, stoppen word steeds moeilijker en na jaren is het niet meer te doen.

08-09-2016 | Man | 49
diazepam (5mg)
Goed hanteerbaar werkt itsje labger, slaap er zeer goed op, overdag rustiger, bijvoorbeeld bij lange vliegreizen etc. Aanbeveler voor af en toe, een tot twee keer per week. Gebruik een keer per week op zondag zolpidam, als inslaper bij nieuwe week.

31-07-2016 | Vrouw | 56
diazepam (10mg)
Maakte me erg suf en had geen spierkracht meer. Ik werd onverschillig en voeld alsof ik lood in mijn benen had. Ik wilde alleen maar slapen en had een erg droge mond.

26-04-2016 | Man | 61
diazepam (20mg)
De arts en ik welde stoppen met lorezepam. Maar door dit medicijn werd het erger. Ik wilde me wat aan doen. Ik zag het niet meer zitten. Nu weer over gestapt naar het oude medicijn. Maar misschien was het teveel in een keer voor mij 20 Mg voor het slapen. Ik sliep er ook niet van.

07-04-2016 | Man | 53
diazepam (10mg)
Door verslaving aan zware (pijn) stillende middelen voor mijn rug en slapeloosheid hierdoor middelen gaan nemen.

20-01-2016 | Vrouw | 18
diazepam (5mg)
Gebruik het voornamelijk vanwege het moeilijk in slaap komen en dan ook daadwerkelijk doorslapen. Ik vind diazepam erg fijn spul, overdag kan ik er soms nog wat suffig van zijn en erg traag van begrip. Ik kan nu wel goed doorslapen en sneller in slaap komen. Ook word ik er heel rustig van en ontneemt het mijn stress/angstgevoelens.

06-01-2016 | Man | 17
diazepam (10mg)
Ik gebruik 10 mg diazepam voor het slapen gaan. Ik kan ook slapen op 5 maar onrustiger en met veel nachtmerries. Op 10 gaat als het ware alles gewoon even uit, dit is erg prettig aangezien ik heel lang heel slecht heb geslapen en dit echt een soort laatste redmiddel was. Ik gebruik het zo min mogelijk maar kom toch wel uit op 3, 4 keer in de week. Ik heb helemaal geen bijw[lees meer...]erkingen en voel me er ook niet suf van overdag.

28-12-2015 | Man | 58
diazepam (10mg)
Ik heb last van slapeloosheid. Wanneer ik na 1u00 nog wakker lig (ga slapen rond 22u30), sta ik op en neem 10 mg diazepam. Slaap ik nog steeds niet na 1 uur, nog eens 10 mg. Meestal doe ik dit op de vrijdag- en zaterdagnacht. Ik slaap dan door tot 8u en kom fris uit bed. Bij grote nervositeit overdag neem ik 5 mg. Dit gebeurt slechts enkele malen per jaar, doch ik ga nooit[lees meer...] buiten zonder diazepam in mijn zakken. Verslaven? Ik neem het 15 jaar en in de zomer doe ik het 4 a 5 weken zonder. Ik heb geen last van ontwenning.

08-10-2015 | Vrouw | 35
diazepam (10mg)
Diazepam is tot nu het enige middel in combinatie met melatonine dat er voor kan zorgen dat ik lekker kan slapen. Bovendien heeft het middel vanwege de lange geleidelijk aflopende werkzaamheid geen problemen als je het 1 of 2 dagen gewoon niet neemt. En in situaties van spanningen en onrust kan het heel erg nuttig zijn. Het middel is totaal niet giftig en de spookverhalen [lees meer...]die rondzwerven op internet zijn volgens mij slechts beperkt waar. Dit in tegenstelling tot andere benzo's waar wel heel snel afhankelijkheid kan optreden.

19-06-2015 | Man | 52
diazepam (10mg)
Ik gebruik Diazepam in noodgevallen incidenteel. Bijvoorbeeld bij extra spanning of als een goede nachtrust zeer gewenst is. Dan ook alleen voor de nacht, overdag ben ik met dit middel niet tot veel in staat vanwege de versuffende werking. Als ontspanner werkt het erg goed. Ik ben alleen heel voorzichtig, want Diazepam is erg verslavend. Je hebt steeds meer nodig om hetzel[lees meer...]fde effect te krijgen. Bovendien is afkicken van een Diazepam verslaving langduriger en pijnlijker dan afkicken van alcohol.