Diazepam

Diazepam bij spierkramp

Bojan Nikolik (27-05-2015)

21-08-2019

Onrust

Ten eerste, slik ik dit niet vaak en maar een halve tablet van 5mg. Raad het vooral niet aan als je HSP'er bent en/of gevoelig bent voor bijwerkingen. Gebruik het alleen als mijn onrust te erg/lang gaat worden en ik er spierspanning/krampen aan heb overgehouden, om dat tot rust te brengen. Ik merk dat het even helpt maar de volgende dag ben ik suf en vermoeid de gehel[lees meer...]e dag, en ben ik erachter gekomen dat ik hiervan nachtmerries krijg en eigenlijk slaat de onrust daarna ook erger toe dan dat het was., met daarbij de eerste dag ook jeuk. geheel misselijk, duizelig en onrust terugkomt/blijft, en dat laatste 3 is moeilijk om van af te komen. Voor mij dus echt geen Diazepam meer, want uiteindelijk heeft het dan geen effect maar wordt het juist erger.
18-10-2018

07-08-2017

Onrust

Mijn relatie (die dit middel ook gebruikte) is totaal veranderd door dit middel, en is op een bepaald moment ook onhandelbaar geworden (agressief). Helaas is dit tot een enorm grote ruzie uitgekomen, waardoor mijn relatie is stopgezet, en zij weer terug is gegaan naar Duitsland. Ik heb natuurlijk ook fouten begaan, maar die waren niet de reden om ons geluk in de weg te sta[lees meer...]an. Ik heb er werkelijk alles voor over om de relatie weer goed te maken, maar denk dat dit niet gaat gebeuren. Nu ze weer terug is in Duitsland en geen Diazepam meer gebruikt gaat het stukken beter met haar, maar zij heeft de mening dat het niet door de medicatie kwam, en kon ik dat nou maar uit haar hoofd zien te krijgen, dat ze ff wakker geschud kan worden.
13-03-2017

Onrust

Overprikkeling door factoren van buitenaf die niet meer veranderen. Coördinatiestoornissen, neiging tot vallen en/of struikelen, verminderde waakzaamheid, alleen in het begin van de behandeling verandering van gedrag na ongeveer 3 weken aaneensluitend gebruik van diazepam stabiliseert het gedrag zich weer. Verder prima middel bij matige tot ernstige spanningsklachten. Bete[lees meer...]r dan oxazepam. Daar moet je meer van doseren om hetzelfde effect te krijgen. Bij spanningsklachten niet langer dan 8 weken achter elkaar gebruiken! En in die 8 weken een afbouwschema voor jezelf maken! Bijvoorbeeld 2 weken 3 x 5 08.00u - 13.00u-18.00u, 2 weken 2x 5 mg bijvoorbeeld om 08.00u 5mg en om 18.00u 5 mg 4 weken 1x 5 mg bijvoorbeeld midden op de dag om 14.00 uur of zo en tenslotte 2 weken 2 x 2,5 1 x 2,5 ochtends vroeg 08.00u en 1 x 2,5 's-Avonds laat 22.00u. Prima middel. Maar verslavingsgevoelig. Dus met beginnen al gaan afbouwen en in een noodgeval, een uitglijder jezelf niets kwalijk nemen, maak je het jezelf alleen maar moeilijker mee!
27-09-2016

Onrust

Ik gebruik nu zo'n 14 jaar Diazepam vanwege onrust, nervositeit. Aangezien ik er wel eens een keertje mee wilde stoppen ben ik sinds 3 weken begonnen met een halve, dus 5 mg. Nu, na 3 weken lijkt het alsof ik door modder loop en ben misselijk, krijg de trappers van de fiets niet eens meer rond. Ik weet niet zeker of het daardoor komt, maar ik denk dat ik te snel pro[lees meer...]beer af te bouwen. Eerst maar weer terug naar 10 denk ik.
04-09-2016

Onrust

Na dit jaar in de Wao geraakt te zijn. Geconfronteerd met 5000 k belasting toeslagen schuld en een gasrekening van 1075,00, gaslek in huis, gasslang achter gas fornuis was lek. Verder nog schuld bij de Rabo. Ga in de WSNP in, geeft ontzettend veel spanningen. Gebruik al 30 mg cipramil (depressie en PDD-NOS). Loop bij de voedselbank. 28 jar gewerkt!
26-12-2015

Onrust

Als ik onrustig ben of niet kan slapen gebruik ik maar 1 kwart van het tablet van 2 Mg En dat helpt mij al, ik gebruik nooit een heel of half tablet. Ik doe altijd het tablet in vieren delen en dan in een heel klein lenspotje.

Amoxicilline (484) - Antibiotica - penicillines breedspectrum