Lorazepam

Xanax (128 meningen)
Bromazepam (57 meningen)

11-12-2019

Lorazepam (lorazepam)

Ik was erg bang dit kleine pilletje te nemen omdat ik veel hoorde over verslaving etc. Ik heb dit middel 2 maanden dagelijks moeten gebruiken naast mijn AD. Dit werkt goed de eerste maand. Daarna wen je eraan maar toch doet het nog zijn werk na mijn mening. Ik heb niet toegegeven aan dat ik meer nodig had. Nu ben ik na 1 week om de dag geslikt te hebben er helemaal vanaf. [lees meer...]Geen enkele ontwenningsverschijnselen. En na 1 week om de dag werkte het middel weer zoals de eerste keer dat ik het gebruikte. Dit middel wil ik nu als noodmedicatie gebruiken. Ik ben hier erg tevreden over.
10-12-2019

Lorazepam (lorazepam)

Na 20 jaar bromazepam 3 mg te hebben gebruikt, 6 keer per dag de helft, was deze niet meer te krijgen.. Overgegaan op lorazepam 1 mg waarvan ik er 4 keer een halve slik door de weeks en in het weekend 3 keer een halve, heb ik mijn leven weer terug! Inmiddels slik ik het nu 5 maanden en ben 10 kilo afgevallen. Dit was ik aangekomen van de bromazepam.kortom,voor mij niks and[lees meer...]ers meer
03-11-2019

Lorazepam (lorazepam)

Na een hectische periode gevolgd door een traumatische ervaring, heb ik twee maanden lang driemaal per dag lorazepam (1mg) geslikt en dit heeft mij heel goed geholpen. Dit medicijn wist, i.c.m. de steun van naasten, mijn spanning te verlichten en mijn suïcidale gedachten te onderdrukken. Sufheid was een prettige bijwerking in mijn geval: de doodswens was (en is) er nog[lees meer...] steeds, maar zelfmoord plegen kostte onder invloed van lorazepam gewoon teveel moeite. Waarom moeite doen als je ook lethargisch op de bank kunt liggen? Daarnaast kwam ik de deur meer uit dan voorheen, wat direct weer ophield na het stoppen met dit medicijn. Vanwege mijn angst voor gewenning – ik keek steeds op de klok in de hoop dat ik mijn volgende 'pammetje' alweer mocht slikken – heb ik zelf besloten om te stoppen. De spanning kwam terug, dus enkele weken later ben ik op advies van mijn psychiater begonnen met een ander medicijn (geen benzodiazepine) waar ik ook heel tevreden over ben. Nu heb ik lorazepam slechts voor incidenteel gebruik in huis, maar vanwege het feit dat je na inname drie dagen lang niet mag autorijden, heb ik hier tot op heden nog geen gebruik van gemaakt.
18-10-2019

18-10-2019

15-10-2019

10-05-2019

Lorazepam (lorazepam)

Sinds 2 maanden gebruik ik 1,5 Mg p.d vanwege angst en paniek bij burn out. Heb gelukkig niet hoeven ophogen maar wil nu graag minderen. Ben daar best wat huiverig voor ( heb gegoogeld en had dat natuurlijk niet moeten doen) Verder heeft het me goed door de ergste tijd heen geholpen. Enige is dat ik een wat ‘wattig’ gevoel in mijn hoofd heb maar dit kan ook met de bu[lees meer...]rn out te maken hebben.
26-09-2017

Lorazepam (lorazepam)

Lorazepam veel gebruikt 1 mg. Van 1 stuks tot 6 stuks per dag tijdens erstige depressie vorig jaar. Uiteindelijk gaan ze minder goed werken en ben ik bewust gaan afbouwen, 2 maanden geleden zat ik op 1 tot 2 per dag! Tot ik in een scheiding kwam en plots ernstige paniek en angst had. Het was opname (wat niet wenselijk was) of verhoging naar 4x2,5 mg per dag. De angst en [lees meer...]paniek zijn nu handelbaar en kan ik bij de kids blijven, maar vermoeid ben ik wel. Dat 1000x liever dan die verschrikkelijke angsten
26-09-2017

Lorazepam (lorazepam)

Ernstige angst en paniekstoornis. Werd veel erger door komende scheiding
17-01-2017

Lorazepam (lorazepam)

Hallo ik ben 25 jaar en zit nu 1 jaar ongeveer aan de lorazepam. Ik slik 3 x daags 1mg. Ik kan niet zonder. op het begin vooral toen werd ik boos en angstig als ik het was vergeten, ik wilde perse naar huis, kreeg paniek. Nu helpt het me rustiger ontspannende te zijn en dat is echt fijn. Maar afbouwen durf ik niet. Ik slik ook al 3/4 jaar citalopram 15 mg en nu omhoog naar[lees meer...] 20mg. Ik heb namelijk weer last van angstklachten en vermoeidheid. Bijwerkingen van de lorazepam heb ik denk ik wel: ik kan boos en geïrriteerd zijn en soms wat afwezig, maar ben van mezelf ook zo dus weet niet of het door de medicatie komt. Ben een beetje depressief. Maar naar mijn mening ik heb altijd een hekel aan medicatie, maar het moest wel ik kon niet normaal functioneren en had alleen maar pijn. En last van psychoses. Dus ik heb in 10 jaar tijd onderzocht wat bij mijn lichaam past en altijd heftige bijwerkingen, maar citalopram werkt super! En lorazepam ook! Ik heb nu bijvoorbeeld nog niet gehad, maar merk dat ik het wel nodig heb dus wel verslavend naja dan maar ik leef in ieder geval beter dan hiervoor.
07-01-2017

Lorazepam (lorazepam)

Afgelopen december gestart met 3x daags 1mg voorgeschreven door mijn psychiater. Ik was ingestort na het stranden van een relatie en zag het leven niet meer zitten. Ik was erg angstig, zwaar depressief, leek alles van achter glas mee te maken, was erg apathisch en ik sliep niet goed. Huisarts gaf 3x daags oxazepam 1mg maar dit werkte niet. Psychiater toen dit voorgeschreve[lees meer...]n en na een aantal dagen voelde ik me wat sterker. De panische angst was afgevlakt en mijn stemming verbeterde iets waardoor ik weer wat dingen kon doen op een dag, ik functioneerde weer enigszins. Ook sliep ik veel beter in combinatie met Seroquel 50mg. In het begin last gehad van onhandigheid en suffigheid maar dit trok na een aantal dagen weg. Erg tevreden met lorazepam het heeft mijn wanhoop kunnen wegnemen. Nu aan het afbouwen en antidepressiva aan het opbouwen.
16-09-2015

Lorazepam (lorazepam)

Hallo, april 2015 heb ik antidepressiva sertraline gekregen tegen angst & paniekaanvallen.. hierbij lorazepam gekregen voor als de bijwerkingen vd sertraline te heftig waren. Na een maand gestopt met de sertraline. Nu gebruik ik de sertraline alleen als ik een aanval heb of erg gespannen spieren heb. Voor mij werkt het echt fantastisch! Zo gek ik word van de aanval, zo ru[lees meer...]stig weer van de lorazepam. Mijn tip naar anderen zou zijn: als je kunt, probeer alleen te nemen wanneer nodig en maak er geen gewoonte van. Probeer elke dag weer te kijken of je zonder kan of kunt minderen.
14-07-2015

Lorazepam (lorazepam)

Doordat het een zoektocht is geweest naar medicatie ivm allergische reacties ben ik op de lorazepam gezet. Het effect van lorazepam is maar van korte duur, binnen enkele maanden ben je er al aan verslaafd. Ik heb een jaar met ontwenningsverschijnselen gelopen, zonder dat ik dit wist en ben nu al ruim een half jaar bezig met afbouwen. Mijn klachten zoals angst en paniek wer[lees meer...]den erger, terwijl ik dacht dat het met mijzelf steeds minder goed ging. Het lijkt heel onschuldig maar dit is het niet. Ik wil zeker niemand bang maken, maar wel bewust maken. Als ik zou kiezen zou ik er niet aan beginnen, want het breng teveel meer problemen met zich mee dan je zou denken. Dit is overings met alle benzo's.
23-04-2013

12-02-2020

08-01-2020

Lorazepam (lorazepam)

Slik sinds mijn 27e jaar nu 60 jaar dus 33 jaar iedere dag deze 8 tabletten van 2,5 mg per dag.Ik kan er zeer goed mee leven en maakt dat ik gelukkig nog eens het huis uit kan of leuke dingen kan doen zonder angst .Het middel geeft me ook energie als ik sävonds nog naar een verjaardag moet.Verder leef ik gezond geen drank niet roken en geen overtollige zoetwaren of teveel [lees meer...]eten verorberen.Mijn vader heeft het ook vanaf zijn 35E jaar geslikt en is er zeer oud mee geworden zonder enige bijwerkingen of klachten .De medicijnen waren voor geschreven door mijn oom die huisarts was.Hij vertelde altijd het is beter een temesta (lorazepam teslikken )dan vroeg te moeten sterven aan stress .Daar ben ik het helemaal me eens ,maar voordat u besluit om dit middel te gaan gebruiken ga AUB eerst langs de Huisarts want niet iedereen zal dezelfde ervaringen hebben als mijn vader en ik .Het is en blijft verslavend voor het hele leven bij langdurig gebruik .

Thyrax Duotab (847) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (534) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (494) - Antibiotica - penicillines breedspectrum