Lorazepam

Xanax (125 meningen)
Bromazepam (52 meningen)

18-08-2019

Lorazepam (lorazepam)

Na 30 jaar Bromazepam gebruik 2x dgs 6 mg is het middel plotsklaps niet meer in de handel. niet kunnen afbouwen (had geen bijwerkingen) Resultaat Heftige angstaanvallen (functioneren niet mogelijk alleen achter de tafel zitten)Start Lorazepam 2x dgs 1 mg. Direct een droge mond, depersonalisatie en derealisatie. Word er wel kalm van maar is bocht. Morgen weer iets anders pr[lees meer...]oberen in overleg met de arts. Fijn bedankt farmaceutische industrie! Boos
19-07-2019

Lorazepam (lorazepam)

het is een zeer goed medicijn tegen anxiety bevingen slapeloosheid angstgevoelens zenuwachtigheid en prikkelbaarheid. het werkt zeer goed indien gepaard met antidepressiva . mAAR DE DAG nadien wanneer dit medicijn is uitgewerkt komen de angst aanvallen terug zoals een boomerang dan heeft men terug een nodig en alle dagen zoals een visieuze cirkel. Het werkt zeer verslaven[lees meer...]d op lange termijn. vooral na een 5 of 10 tal jaren gebruik.
29-04-2019

Lorazepam (lorazepam)

Ter behandeling van mijn angststoornis kreeg ik antidepressiva voorgeschreven. Omdat de werking hiervan minimaal 6 weken duurt ter overbrugging Lorazepam gekregen. ‘S nachts 1 Mg en overdag twee keer een halve milligram. In het begin was ik wat wazig, ,smorgens na het opstaan, maar na een week niet meer. De Lorazepam maakte dat de angstgevoelens onderdrukt werden en [lees meer...]het piekeren stopte. Nu bijna 9 maanden verder met de vierde antidepressiva die indelijk wat lijkt te doen kan ik makkelijk Lorazepam verminderen, op goede dagen niets, en op mindere dagen naar behoefte. Fijn spul
25-11-2018

Lorazepam (lorazepam)

Ik heb PTSS Gebruik het indien nodig maar op dit moment 3 x per dag. Ik zorg er voor dat ik het niet te lang gebruik ivm afhankelijkheid. Maar wat zou ik graag willen dat ik dit gewoon structureel kan slikken! Het is een wonder! Met lorazepam kan ik functioneren! Enige echte probleem is dat je eigenlijk niet mag autorijden. Ik vraag me alleen af wat gevaarlijker is. Ik zon[lees meer...]der lorazepam achter het stuur of met.....
21-04-2018

Lorazepam (lorazepam)

Fantastisch middel. Een lorazepam in de morgen is een dag zonder zorgen! ☀️
31-03-2018

Lorazepam (lorazepam)

Mijn moeder zei dat ik als kind al een bange jongen was.op mijn 19de had ik temesta ontdekt een ander leven.ben nu 38j. En pak nog steeds waarmee ik ben gestart met de loraze...
12-01-2018

Lorazepam (lorazepam)

Hallo ik ben A. en wil bij deze reactie,s over het gebruik van Lorazepam!! Mischien is er iemand die me over de streep helpt wat betreft het in nemen van Lorazepam! Heb sinds vorig jaar een angststoornis en zit onder de stress!! Ben altijd een vechter geweest maar deze keer kan ik die angst niet overwinnen! Omdat ik het in nemen van pammetjes heel erg moeilijk vind, altijd[lees meer...] geknokt zonder pammetjes, heb ik ze nu heel erg nodig, maar durf het niet!!! Sinds april slik ik ze bijna niet, mischien een halfje in de 2 weken maar durf het gewoon niet!!! Kan iemand me over de streep helpen door het wel te doen want trek het niet meer!!! Zou graag reactie,s willen krijgen van mensen!!
08-09-2017

Lorazepam (lorazepam)

Ik ben erg blij met dit medicijn. Het heeft me geholpen om door mijn moeilijkste angst perioden heen te slepen. Ook nu als ik weer angst op voel komen kan ik het hier mee aardig onder controle krijgen
17-05-2017

Lorazepam (lorazepam)

Het neemt iid de angst, went alleen heel snel. Bijwerkingen: slechter geheugen en af en toe onzeker op de benen.
09-03-2017

12-08-2016

Lorazepam (lorazepam)

Dag, slik vrij lange tijd Lorazepam. Voorheen gebruikte ik Temesta 2,5 mg en dat beviel mij beter. Had er minder van nodig. Nu is Temesta in Nederland niet meer te krijgen, wel in Duitsland, Belgie en nog meer landen. Weet iemand hoe ik aan Temesta kan komen? Groet, Cor
14-09-2015

Lorazepam (lorazepam)

Lorazepam in hele hoge doses geslikt. tot zelfs 20mg/ dag. In mijn geval hielp het absoluut onvoldoende tegen mijn angst. De gewenning is op een gegeven moment heel groot geworden en dan is het heel lastig om, zonder dat de situatie verandert en de angst afneemt, toch te minderen/ stoppen met dit middel.
19-08-2015

Lorazepam (lorazepam)

Door angst en een zware depressie sinds een paar weken slapeloos. En dat is zwaar (..) voor iemand met chronisch vermoeidheid syndroom. Sinds 5 dagen slik ik nu een 2x daags een half tabletje. En mijn efoxor/venlafaxine dosis is verhoogd van 75mg naar 225mg. Echt fijn, even geen angst en negatieve gedachten! Ik slaap me een ongans, dat dan wel weer, maar dat neem ik maar e[lees meer...]ven weer voor lief. Verdere bijwerkingen: slap in de ledematen, duizelig en zeer weinig eetlust (herkent iemand dit?? Mijn maag knort wel voortdurend, maar heb zelf geen honger gevoel). Maar zit er ook nog maar net aan, dus dat zal wel weer afnemen. Over het algemeen zeer tevreden.
09-01-2015

Lorazepam (lorazepam)

Hallo, Omdat ik nogal wat medicatie heb, heb ik interesse om zo nu en dan een topic te volgen en mee doen. Ik heb last van een angst stoornis en ben gediagnosteerd op een lichte vorm van schizofrenie. Heb een aantal pillen hiervoor: -Seroquel 800mg p/d Tegen psygoses en rust, ben beetje adhd en reageer slecht op Ritalin -Citalopram 40mg p/d Tegen an[lees meer...]gst en depressie -Oxazepam 200mg p/d Tegen angst en rustgever -Lorazepam 10mg p/d Sinds zn 2 weken heb ik er Lorazepam tijdelijk bij gekregen -Pantoprazol 40mg p/d Maagbeschermer -Gemfobrozil 1200mg p/d Cholesterol verlager ivm de Seroquel -Tamsulosine 0.4mg p/d Plastabletjes, door mijn gebruik plasproblemen gekregen -Suboxone 6mg p/d Vorig jaar de methadon afgebouwd (had 160mg..)en op Suboxone gezet die we aan het afbouwen zijn, erg moeilijk vandaar even de Lorazepam
12-07-2013

27-07-2012

Lorazepam (lorazepam)

Ik ben geen medicus, maar een ervaringsdeskundige; Ik gebruik het al meer dan 30 jaar. Vaker geprobeerd te stoppen, maar dat gaat niet. Mijn ontevredenheid komt dan ook uitsluitend door de verslavende werking. Ik moet dat "tuig" altijd bij me hebben ! Van de andere kant, de wetenschap dat ik elke nacht goed slaap is voor mij veel waard.

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (512) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (481) - Antibiotica - penicillines breedspectrum