Bij  AngstX

Overspannen/burn-out (4 meningen)
Epilepsie (1 mening)

01-08-2020 | Vrouw | 58
lorazepam (1mg)
Ik neem lorazepam om de vreselijke bijwerkingen van citalopram te onderdrukken en dat is meteen na inname goed gelukt ik heb weer rust na 10 weken vreselijke bijwerkingen citalopram . Al 3 weken rust en voel mij super goed.

07-11-2019 | Vrouw | 54
lorazepam (2,5mg)
Doordat ik 6 jaar geleden het een en ander heb meegemaakt, heb ik PTSS, ik was erg angstig en kon helemaal niet meer slapen. Mijn HA heeft mij toen Lorazepam voorgeschreven 2,5 mg en er ging een wereld voor mij open. In het begin slikte ik er 2x 2,5 mg voor het slapen gaan, nu 6 jaar later zit ik op 1.25 mg. Lorazepam is het enigste wat bij mij werkt en voel mij er heerlij[lees meer...]k bij, goed slapen, geen angst meer. Maar oppassen met autorijden want het kan je reactievermogen verminderen. Ik probeer het nog verder af te bouwen en als dat niet lukt dan zeg ik lang leve Lorazepam.

18-08-2019 | Vrouw | 62
lorazepam (1mg)
Na 30 jaar Bromazepam gebruik 2x dgs 6 mg is het middel plotsklaps niet meer in de handel. niet kunnen afbouwen (had geen bijwerkingen) Resultaat Heftige angstaanvallen (functioneren niet mogelijk alleen achter de tafel zitten)Start Lorazepam 2x dgs 1 mg. Direct een droge mond, depersonalisatie en derealisatie. Word er wel kalm van maar is bocht. Morgen weer iets anders pr[lees meer...]oberen in overleg met de arts. Fijn bedankt farmaceutische industrie! Boos

25-11-2018 | Vrouw | 43
lorazepam (1mg)
Ik heb PTSS Gebruik het indien nodig maar op dit moment 3 x per dag. Ik zorg er voor dat ik het niet te lang gebruik ivm afhankelijkheid. Maar wat zou ik graag willen dat ik dit gewoon structureel kan slikken! Het is een wonder! Met lorazepam kan ik functioneren! Enige echte probleem is dat je eigenlijk niet mag autorijden. Ik vraag me alleen af wat gevaarlijker is. Ik zon[lees meer...]der lorazepam achter het stuur of met.....

12-01-2018 | Vrouw | 54
lorazepam (1mg)
Hallo ik ben A. en wil bij deze reactie,s over het gebruik van Lorazepam!! Mischien is er iemand die me over de streep helpt wat betreft het in nemen van Lorazepam! Heb sinds vorig jaar een angststoornis en zit onder de stress!! Ben altijd een vechter geweest maar deze keer kan ik die angst niet overwinnen! Omdat ik het in nemen van pammetjes heel erg moeilijk vind, altijd[lees meer...] geknokt zonder pammetjes, heb ik ze nu heel erg nodig, maar durf het niet!!! Sinds april slik ik ze bijna niet, mischien een halfje in de 2 weken maar durf het gewoon niet!!! Kan iemand me over de streep helpen door het wel te doen want trek het niet meer!!! Zou graag reactie,s willen krijgen van mensen!!

17-05-2017 | Vrouw | 63
lorazepam (2,5mg)
Het neemt iid de angst, went alleen heel snel. Bijwerkingen: slechter geheugen en af en toe onzeker op de benen.

19-08-2015 | Vrouw | 26
lorazepam (1mg)
Door angst en een zware depressie sinds een paar weken slapeloos. En dat is zwaar (..) voor iemand met chronisch vermoeidheid syndroom. Sinds 5 dagen slik ik nu een 2x daags een half tabletje. En mijn efoxor/venlafaxine dosis is verhoogd van 75mg naar 225mg. Echt fijn, even geen angst en negatieve gedachten! Ik slaap me een ongans, dat dan wel weer, maar dat neem ik maar e[lees meer...]ven weer voor lief. Verdere bijwerkingen: slap in de ledematen, duizelig en zeer weinig eetlust (herkent iemand dit?? Mijn maag knort wel voortdurend, maar heb zelf geen honger gevoel). Maar zit er ook nog maar net aan, dus dat zal wel weer afnemen. Over het algemeen zeer tevreden.

12-07-2013 | Vrouw | 61

13-05-2012 | Vrouw | 61
lorazepam
voor de angstaanvallen kreeg ik jaren geleden lorazepam 1 mg. slik ze nog steeds 1 x dgs 1 tabl.stoppen gaat niet dat geeft afkickverschijnselen.

16-03-2012 | Vrouw | 37
lorazepam
Helpt goed tegen de symptomen van angst en dempt de heftige emoties.

21-01-2012 | Vrouw | 37
Paniekaanvallen
Hielp in het begin goed tegen stress en paniek. Maar merk nu niks meer, heb geprobeerd te stoppen maar lukt maar niet. Erg verslavend en erg moeilijk om er vanaf te komen. Dit middel hoort eigenlijk maar voor korte termijn worden gebruikt lees ik in de bijsluiter. Waarom schrijven zoveel artsen het dan voor, voor langere termijn? Na enkele maanden geen effect meer, dus moe[lees meer...]t dosis altijd worden verhoogd, Niet goed! Prima medicijn om af en toe te gebruiken, maar pas op voor verslaving als je daar gevoelig voor bent!

19-01-2012 | Vrouw | 31
Paniekaanvallen
Ik gebruik sinds begin december temesta expidet 1 mg,ik kreeg deze voorgeschreven voor paniekaanvallen en mocht deze enkel nemen wanneer ik een aanval voelde opkomen,lang heb ik dit niet volgehouden want ik had immers al angst om de angst en ging dus niet zitten wachten op zo'n verschrikkelijke aanval en ben er dus 2 per dag gaan gebruiken en voelde me er super mee.Na een [lees meer...]tijdje was het doosje leeg en ging ik terug naar de huisarts maar toen hij hoorde dat ik er 2 per dag van nam wou hij deze niet meer voorschrijven omdat hij niet wou dat ik er op mijn leeftijd al afhankelijk van zou worden ( wat intussen al wel was want als ik er geen nam liep ik de muren op van spanning) en schreef hij me xanax retard 0,5 mg voor,1 ' sochtends....maar hier had ik dus een probleem,ik kan namelijk geen pillen slikken,krijg het gewoon echt niet door mijn keel en die mochten niet gebroken worden,wat ik uiteindelijk wel deed want ik was op van de zenuwen en spanningen en had geen temesta meer,maar die werkte dan niet meer naar behoren en moest ik er nog een tweede breken,na een week hield ik het niet meer uit en ben dan terug naar men huisarts gegaan en dat probleem uitgelegd,hij vond het wel spijtig maar heeft dan toch maar terug de temesta voorgeschreven,1 per dag maar zit nu ondertussen ook al weer op 2 per dag,ik merk dat hoe langer je ze neemt hoe korter de werktijd van het medicijn is en ben dus ook bang dat ik er steeds meer van ga nodig hebben en er uiteindelijk helemaal niet meer vanaf kan geraken...maar op deze moment zijn ze mijn redding en ben ik er zeer tevreden van.

04-10-2020 | Man | 64
lorazepam (0.50)
Gebruikte 5 jaar 1 mg per en 20 mg fluoxetine. Ging prima, maar bij begin corona eerst 4 x per dag 1.25 mg en 40 mg fluoxetine. Moest afbouwen, zeer zwaar, zit nu op 3x0.50 per dag en 40 mg fluoxetine. Moet eigenlijk van mijn arts helemaal stoppen maar zie het eigenlijk niet zitten. Werk die fluoxetine eigenlijk wel?

19-07-2019 | Man | 52
lorazepam (2,5mg)
het is een zeer goed medicijn tegen anxiety bevingen slapeloosheid angstgevoelens zenuwachtigheid en prikkelbaarheid. het werkt zeer goed indien gepaard met antidepressiva . mAAR DE DAG nadien wanneer dit medicijn is uitgewerkt komen de angst aanvallen terug zoals een boomerang dan heeft men terug een nodig en alle dagen zoals een visieuze cirkel. Het werkt zeer verslaven[lees meer...]d op lange termijn. vooral na een 5 of 10 tal jaren gebruik.

29-04-2019 | Man | 54
lorazepam (1mg)
Ter behandeling van mijn angststoornis kreeg ik antidepressiva voorgeschreven. Omdat de werking hiervan minimaal 6 weken duurt ter overbrugging Lorazepam gekregen. ‘S nachts 1 Mg en overdag twee keer een halve milligram. In het begin was ik wat wazig, ,smorgens na het opstaan, maar na een week niet meer. De Lorazepam maakte dat de angstgevoelens onderdrukt werden en [lees meer...]het piekeren stopte. Nu bijna 9 maanden verder met de vierde antidepressiva die indelijk wat lijkt te doen kan ik makkelijk Lorazepam verminderen, op goede dagen niets, en op mindere dagen naar behoefte. Fijn spul

21-04-2018 | Man | 42
lorazepam (2,5mg)
Fantastisch middel. Een lorazepam in de morgen is een dag zonder zorgen! ☀️

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (551) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (506) - Antibiotica - penicillines breedspectrum