Ervaringen met Lorazepam

Onrust (7 meningen)
Epilepsie (1 mening)

13-11-2023 | Vrouw | 22
Depressiviteit
Heb voor langere periode 4 mg lorazepam per dag geslikt. Na 3 maanden merkte ik dat ik depressiever werd als ik de lorazepam in nam. Gelijk mee gestopt. Ik heb een vergelijkbare situatie van een kennis van mij meegemaakt. Zij werd ook depressiever van lorazepam. Wel op echt lange termijn.

01-10-2018 | Vrouw | 77
lorazepam (1mg)
Verschrikkelijk... Mijn moeder veranderde van een levendige vrouw naar een kasplantje de heledag niet meer praten op de bank niet meer eten... Werkelijk een kastplantje... Meteen ermee gestopt.

23-01-2018 | Vrouw | 40
lorazepam (1mg)
Vanwege afbouw/ opbouw AD, na een slechte reactie op een goed helpende AD. De AD gaf Tachyphylaxis. Betekend dat de werking veranderde van de AD. Dit zorgde voor klachten die ik niet kon verklaren. De AD werd opgehoogd omdat niet duidelijk wat aan de hand was. Daar werd ik nog veeeeel zieker van en toen kreeg ik lorazepam. Iedere keer als ik de hulpverlening vroeg of ik ni[lees meer...]et moest stoppen met de lorazepam zeiden ze dat ik me niet zo veel zorgen moest maken en dat het geen kwaad kon en dat ik zo'n lage dosis had. Toen ik er eindelijk mee mocht stoppen waren we maanden verder. De afbouw ging helemaal niet en ik lag fysiek als een dood vogeltje bij mijn ouders op de bank. Ik heb de 6 maanden daarna als een kasplantje gefunctioneerd, met symptomen door mijn hele lichaam en psyche die met geen pen te beschrijven zijn. De HEL. Dikke afrader om ooit een benzo te nemen, maar als het echt moet, doe het dan zo kort mogelijk en zo laag mogelijk. Ik ben overgestapt naar Diazepam omdat de lorazepam afbouwen te moeilijk is door zijn korte werking. Mijn advies: neem het niet! Lees op internet wat je moet weten over benzo's voordat je het neemt.

28-10-2015 | Vrouw | 46
lorazepam (1mg)
Van alle "pammen" de meest rustige en toch effectieve! Heerlijk rustig en toch functioneren.

08-02-2020 | Man | 52
lorazepam (2,5mg)
Het is een in slaper x steeds honger x rare mond smaak

15-02-2013 | Man | 42
lorazepam
ik zit in een depressie in afwachting van hulp ggz maar dat laat weer op zich wachten. ik ben 30 jaar verslaaft geweest aan heroine, coke, methadon en alcohol en al het andere wat je maar kunt verzinnen. krijg nu lorasepam in afwachting oproep ggz. eindelijk clean 4 maand, maar zwaar deprie wacht nu al meer dan een week op hulp. ik heb duidelijk aangegeven dat ik het niet [lees meer...]meer trek waarom moet ik dan zo lang wachten? ik word rustig van de lorazepam maar dat duurt maar even , Als je om hulp schreeuwt, waarom laten ze je dan nog zo lang wachten? als er morgen geen post is, dan gooi ik me niet voor trein arme machinist maar ik stop er wel mee. wat een verrotte wereld leven we; mensen zo lang mogelijk in leven houden maar het dierenrijk aan hun lot over laten. ja ja we doen wel wat maar dat is nog geen druppel op een gloeiende plaat. ik vind dat wij maar een virus zijn die egoistisch te werk gaat op deze parel van een planeet. er is genoeg maar dat is nog niet genoeg altijd maar meer en beter willen ten koste van alles. we zouden een systeem moeten bedenken zodat we iedereen kunnen behagen zonder de natuur kapot te maken er is meer dan genoeg voor iedereen. maar nee we voeren oorlog tegen elkaar terwijl we samen voor een veel grotere uitdaging staan. samen staan we sterk afzonderlijk gaan we ons einde tegemoed. een kans of 65000000 jaar terug. het gaat niet om macht maar om verbroedering en elkaar respecteren en bijstaan. niemand heeft de juiste oplossing voor wat is juist of fout . geloof wat je voor juist houdt maar leg dat niemand op ,respect. ontwikkel samen tot een super mensheid waar na ons velen op kunnen doorborduren in plaats van vechten voor je enigzins andere levens opvatting kost alleen maar levens geld en vooral tijd want hoelang hebben we nog . indifidueel zijn we slim maar samen maken we er een rommel van. ik zie de wereld als een geheel iedereen gelijk op zoek naar perfectie. of niet niet dan . die perfectie komt sneller als we elkaar niet tegen werken. oke de ene zal daar sneller van profiteren als de andere maar uiteindelijk worden we er met zn alle beter van. geven en nemen. de burgers weten wel wat goed en slecht is maar die zakken vullers van een politiek lulos willen dit niet omdat ze dan overbodig zijn. zolang de werkende man werkt gaat het goed ,dan kan politiek er mee stoppen. andersom gaat alles naar ze kloten. revolutie wat mij betreft. moet dit even kwijt slaat waarschijnlijk nergens op maar ik heb het toch maar gezegt op een site over medicatie. (Red; wij adviseren u toch om svp nogmaals contact op te nemen met uw behandelend artsen en/ of apotheker. Ondanks dat u aangeeft dat al gedaan te hebben en een week moet afwachten; laat hen weten hoe u erover denkt en zij kunnen u begeleiden met uw gevoelens. Succes. Mvg, MijnMedicijn )