Lorazepam

Xanax (125 meningen)
Bromazepam (54 meningen)

25-04-2015

Lorazepam (lorazepam)

Ik ben een slechte slaper, door inname lorazepam niet altijd slapen en werkt overdag door, zou er graag van af willen.
18-11-2017

Lorazepam (lorazepam)

Duf en niet in staat te functioneren. Constant dronken en niet stabiel op mijn benen. Slik normaal ook diazepam 5 mg maar vandaag na de eerste gift van 09.00 uur geen diazepam meer durven nemen. Wacht nu op telefoontje hulpverlener voor hulp.
17-04-2013

Lorazepam (lorazepam)

Omschakeling van Lorazepam met promethazine naar Lormetazepam met promethazine is een complete mislukking.Lormetazepam 4 mg ! doet niets (meer).Hoop dat a.s. schakeling naar Stilnoct 10 (zolpidem) effect zal hebben.Zo niet dan is het oude merk Mogadon mogelijk een oplossing (helaas wel weer een Benzo).
29-07-2019

Lorazepam (lorazepam)

Ben oudere man met levenslange slaapproblemen. Lorazepam 1 mg doet amper iets, maar 1,25 mg werkt wel bij mij. Neem ong. 3x week 1,25 mg (halve 2,5 mg) Valt mij op dat ik na gebruik 's ochtends met (verergerde) oorsuizen wakker wordt. Ik heb sinds ong. 7 maanden oorsuizen, die ik gelukkig makkelijk kan negeren. Soms is het ook bijna weg, maar na gebruik van Lorazepam 1,25[lees meer...] mg is het er weer. Ik gebruik ook nog bloeddrukverlagende medicijnen.
11-06-2019

Lorazepam (lorazepam)

Ivm slapeloosheid en overprikkeling bij hsp en autisme dit medicijn. Elke avond 0.5mg. Ik slaap er heerlijk op, sochtends wel wat suf. Wat me wel zorgen baart is dat er gewenning kan optreden. En zomaar stoppen lukte niet, toen sliep ik zeer slecht.
12-12-2018

Lorazepam (lorazepam)

We zijn 5 jaar geleden verhuisd naar een plaats waar ik me absoluut niet gelukkig voelde. Ben daarbij in de menopause. Slapeloosheid is toen begonnen. Neem dagelijks 1mg bij het slapen gaan. Is zeer effectief, maar zou er heel graag mee stoppen omdat ik gelezen heb dat het een verhoogd risico op dementie geeft.
06-01-2018

Lorazepam (lorazepam)

Prima doorslaap. Overdag suffig en enigszins moe, dit is iéts te veel, maar dat neem ik op de koop toe, want slapen is erg belangrijk. Een 'down' gevoel i.c.m. omstandigheden is er en ongewenst. Wat meer dorst ook, geen hoofdpijn.
14-12-2017

Lorazepam (lorazepam)

Ik gebruik al jaren dit middel om te kunnen slapen. Werkt pas na enkele uren. Ben er intussen aan verslaafd. De 2,5 Mg tablet is momenteel niet verkrijgbaar en heb daarvoor in de plaats de 1mg gekregen, echter hierop reageert mijn lichaam met een zwaar gevoel in mijn achterhoofd en kom ik niet in slaap. Ik ben een beetje in paniek als ik te horen krijg dat de 2,5 Mg niet m[lees meer...]eer te leveren is. Ik zou niet weten hoe ik dan de komende nacht doorkom.
03-08-2017

31-12-2016

Lorazepam (lorazepam)

Na mijn laatste epilepsie-aanval is mijn anti-epileptica met een zeer hoge dosis omhoog gegaan, maar dit heeft jammer genoeg ook invloed gehad op mijn slaappatroon. Ik slaap met een stilnoct (zolpidem) nog maar 3-4 uurtjes als ik geluk heb... op andere dagen werken ze totaal niet en lig ik de hele nacht wakker, wat dan weer uitlokkingsfactor van epilepsie kan zijn (overve[lees meer...]rmoeidheid)... temesta/lorazepam helpt me daar beter bij, maar er moet nog een betere oplossing zijn voor mijn probleem... Mvg, Reginald
30-07-2019

Lorazepam (lorazepam)

ik ben zeer tevreden met Loramezapan 2 mg elke avond 1 en 1 trazolan en ik slaap er nog steeds goed van. ongeveer 4 jaar in gebruik en werk nog steeds heel goed
15-05-2016

Lorazepam (lorazepam)

Na de dood van mijn 22-jarige dochter, kon ik niet meer slapen. Een halve lorazepam, dus slechts 1 mg, hielp onmiddellijk. Nu 25 jaar later, neem ik nog elke avond hetzelfde en ik heb geen bijwerkingen en ik ben een gelukkig en uitgeslapen man van bijna 77.
02-03-2012

Lorazepam (lorazepam)

Ik hen nu andere , van apotex. ik doe geen oog meer dicht en dacht dat ik gek werd. de sandoz was wel ok.

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (513) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (482) - Antibiotica - penicillines breedspectrum