Ervaringen met Oxazepam

Bromazepam (87 meningen)

Bojan Nikolik (18-05-2015)

21-10-2022 | Man | 52
oxazepam (10mg)
1 deed helemaal niets dus dan maar 2 nog niets. Uiteindelijk 5 stuks genomen maar helemaal niets. De nare gedachten blijven.

14-10-2022 | Man | 64
oxazepam (10mg)
Door heftig oorsuizen psychische klachten. Kreeg oxazepam voorgeschreven, naar behoefte 10 tot 30 mg per dag. Heb oxazepam gedurende enkele maanden gebruikt. Wat een ellende! Op zich werkt het goed, maar je hebt er steeds meer van nodig en als je minder wil gaan gebruiken word je somber, duf, moe, misselijk. Ik kon ook zonder oxazepam niet meer slapen. Heb heel langzaam a[lees meer...]fgebouwd en ben nu bijna "clean", ik gebruik nu nog 5 mg per dag, eerdaags nog 2,5 mg en volgende week hoop ik ervan verlost te zijn. Voel me weer stukken beter. Mijn advies: gebruik het slechtst incidenteel, hooguit 1x per week 10 mg. Dan is er geen kans op verslaving en dan werkt het goed als middel om door te slapen. Hou er wel rekening mee dat je de volgende dag wat duf kan zijn. Het middel werkt dan nog even door. Vermijd intensief gebruik, je krijgt straks te maken met stevige ontwenningsverschijnselen.

05-09-2022 | Man | 25
oxazepam (50mg)
Het is een goed middel zolang je niet afhankelijk word. Het werkt niet te lang . alleen de optie hebben om het te nemen geeft persoonlijk al verlichting van (angst) klachten. Samengevat bij zo nodig gebruik blijft het werkzaam(voor mij).

28-07-2022 | Man | 43
Gelijk bij lysanxia 10mg verhaal

14-07-2022 | Man | 34
oxazepam (10mg)
Werk goed tegen stress en prikangst zo nodig 1 keer perdag Zins mijn ziekte veel last van stress en angst gebruik voor slapeloosheid ook soms temazepam 20 mg voor gesheefen door huisarts werkt goed

25-06-2022 | Man | 27
oxazepam (50mg)
slik al 9 jaar benzo ook diazepam erbij 15mg vroeger drugs verslaafd wil iedereen waarschuwen als je nog andere opties hebt gebruik dit nooit wou dat ik niet de afkick en ontwenning van dit had dat ik de tijd terug kon draaien zat ooit op 130 mg diazepam dit spul maakt je uiteindelijk nog meer na de klote soms voelt het voor mij te laat maar voor wie er nog hoop i[lees meer...]s gebruik het niet langer dan een week en niet hoog en zeker niet als je een drugs verslaving of alcohol hebt gehad tenzei voor even voor de ontwenning van alcohol

20-05-2022 | Man | 62
oxazepam (50mg)
Door sexueveel misbruik kreeg ik 5 jaar geleden dit middel 2keer geprobeerd via op namen in paranoia te stoppen ik kon niet meer lopen hart sloeg wel 100 slagen de arts van daar zij geef hem die middel terug aan hem een dag later kon ik naar huis ik slik het nu nog steeds

09-05-2022 | Man | 59
oxazepam (10mg)
ik slik oxazepam nu bijna zes jaar , elke ochtend, ik sta namelijk op met een enorme onrust en angst voor de dag. zware burnouts gehad, opnames. de 10 mg elke ochtend, een uurtje verder, dan durf ik naar mijn werk en gaat het de rest van de dag wonderbaarlijk goed. mijn psychiater zei dat deze dosis niet echt kwaad kan . dat neem ik dan maar aan. het helpt mij om de [lees meer...]dag op te starten, al zou ik het liever anders zien. ik zie het inmiddels als koffie om wakker te worden, maar dan om rustig mijn dag te kunnen beginnen. zonder voorbarige angstgevoelens. het zal wel niet helemaal goed zijn voor je lijf maar stress is slechter denk ik. het is jammer dat ik niet tegen wiet enzo kan, dat was natuurlijker geweest. 😂😂😂