Oxazepam

Bojan Nikolik (18-05-2015)

13-05-2019

16-11-2018

Oxazepam (oxazepam)

Oxazepam voorgeschreven vanwege ernstige slaapproblemen. Helaas doet dit middel mij niet veel tot niks mbt slapen. Begin pas enige werking te merken als ik 4 tot 5 tabletten neem, maar dat vind ik nogal zot om elke keer 50 mg te nemen. Weet niet of dat wel goed voor je is, naast dat ik dan de volgende dag echt helemaal niks waard ben.
24-08-2018

Oxazepam (oxazepam)

Sommige leveranciers leveren zonder breukstreep. Das lastig als je eens een halve extra wilt nemen. Blijkt invloed op je REM slaap te hebben waardoor je niet echt uitrust. Fijn voor korte termijn hulp. Maar niet voor langere termijn.....bleek...
11-08-2018

Oxazepam (oxazepam)

Dit medicijn werkt verslavend daarom ben ik ermee gestopt. Het werkte ook niet meer tegen mij slapeloosheid.
15-02-2018

Oxazepam (oxazepam)

Door huisarts voorgeschreven 2x10 mg ineens om beter te slapen. Werkt wel, maar soms al na enkele uren wakker. Overdag zeer neerslachtig gevoel, lijkt op een kater.
17-04-2017

Oxazepam (oxazepam)

Ik gebruik al jaren Oxazepam van Sandoz en Centrafarm, naar behoefte en zonder verslavend effect. Kreeg ineens Oxazepam van Accord, kleine tabletjes zonder gleuf dus niet gemakkelijk te breken. Ik merk helemaal niets van deze Oxazepam, doet zijn werk niet! Het lijkt wel een placebo.
20-02-2017

Oxazepam (oxazepam)

Ik gebruik al 30 jaar oxazepam 10MG en ik heb nooit veel last van bijwerkingen gehad.
27-12-2016

Oxazepam (oxazepam)

Ik gebruik t al jaren om te slapen. Ik mag 2 x per week van mijzelf Oxazepam nemen om een nacht goed te slapen. Ik vind t top spul. Het maakt mij heel relaxed waardoor ik goed doorslaap. Mijn lichaam ontspant en mijn hoofd komt tot rust. Super
03-10-2016

12-08-2016

Oxazepam (oxazepam)

Na veel hectische en ingrijpende gebeurtenissen last van slapeloosheid gekregen. Na veel te hebben geprobeerd, naar de huisarts geweest en die heeft oxazepam voorgeschreven. Ik mocht het ook maar 2 weken gebruiken want het is een zeer verslavend middel (niet geschikt voor verslavingsgevoelige mensen dus!). Na een week van het gebruiken van de pillen nog steeds geen verbete[lees meer...]ring. Huisarts gebeld maar die snapte er ook helemaal niks van. Dus met de pillen gestopt. Ik heb nog steeds last van slapeloosheid. Als ik een "goede" nacht draai, slaap ik vijf uurtjes. Maar ik zie ook vaak 's ochtends vroeg de zon opkomen om 5 uur en dan moet ik half 7 mijn bed uit voor school. Dat is geen doen. Iemand van mijn leeftijd moet gemiddeld 9 uur slapen per nacht, en dit haal ik absoluut niet. Ik hoop dat er snel een oplossing komt, want de oxazepam heeft me totaal niet geholpen.
07-01-2016

Oxazepam (oxazepam)

In verband met aanhoudende chronische nek- en onderrugpijnen na een ernstig verkeersongeval kreeg ik de 50 mg tablet voorgeschreven via de huisarts, na eerst lichtere middelen geprobeerd te hebben. Ik gebruik het middel nu bijna 2 maanden en moet het nog 2 maanden gebruiken, daarna wil hij dat ik overstap naar Truxal omdat dit minder verslavend zou zijn. De 50 mg tabletten[lees meer...] hebben als bijwerking dat je na het wakker worden nog lange tijd suf bent. De eerste keer dat ik een 50 mg tablet gebruikte sliep ik 16 uur achter elkaar en ben de rest van de dag suf geweest. Omdat ik niet te lang wil slapen, ben ik inmiddels teruggegaan naar 25 mg die ik een uur voor het slapen inneem en tot op heden slaap ik daar goed op en ben ik niet suf meer na het wakker worden.
06-04-2015

Oxazepam (oxazepam)

Verschillende malen in hoge doseringen gebruikt als noodoplossing omdat niet hielp. UIteindelijk werd ik er altijd afhankelijk van en volgde verschrikkelijke afkickverschijnselen.
09-06-2014

Oxazepam (oxazepam)

hallo mijn naam is brandon, ik zoek naar mensen met dezelfde problemen als mij en iemand die ongeveer weet hoelang mijn ontwenningsverschijnselen aan zullen houden. ik ben rond 2 en halve maand geleden begonnen met oxazepam, omdat ik niet sliep en onrustig was. ik heb 2 weken moeten slikken en de dokter zei dat ik dan moest stoppen, ik zou geen ontwenningsverschijnselen[lees meer...] volgens hem kunnen krijgen. vervolgens 1 dag later gebeurt er hetgene wat ik niet had durfe denken, ik kreeg ontwenningsverschijnselen. ik ben er mee naar de dokter geweest en die zei dat is onmogelijk, je stelt je aan. ik ben weg gestuurd en aan mijn lot overgelaten, de eerste 2 maanden waren nog wel te doen met ontwenning, maar na deze 2 maanden gaat het helemaal mis. ik slaap niet meer en ben behoorlijk angstig, zit de hele dag te piekeren en heb af en toe depressieve gedachten, mijn maag slaat op hol en heb krampen, mijn ogen doen pijn en zijn droog en kunnen totaal niet tegen licht, mijn benen zijn slap en kan niets ondernemen, ik ben misselijk en heb een behoorlijke onrealistische kijk op de wereld nu, ik kan niet tegen geluiden en heb ook hoofdpijn. ik snap zelf niet hoe dit na 2 weken gebruik zo snel kan, ik zal nu een paar maanden van me leven kwijt zijn en dat is behoorlijk naar, vooral in deze zomer. ik wil iedereen waarschuwen voor deze medicijn/drugs, want zo zie ik het nu. heeft iemand hier ervaring mee en zou die aub kunnen reageren, iemand die het heeft gehad, hoelang duurt het? ik las bij verschillende ervaring dat de klachten wel 6 a 8 maanden kan vasthouden, dan heb ik nog 4 of 6 maanden te gaan en zou eigenlijk een soort medicijn willen die alles een beetje draagbaar maakt. heeft iemand tips dan hoor ik het graag. met vriendelijke groet brandon
20-09-2012

Oxazepam (oxazepam)

Dit medicijn mocht ik 2 á 3 keer per week slikken bij angst en paniek of slapeloosheid. Het middel werkt uitstekend. Van bijwerkingen heb ik niets gemerkt. De enige reden dat ik het niet meer gebruik is omdat je er na verloop van tijd aan gaat wennen en dan steeds meer moet gaan slikken. Met 2 á 3 keer per week voorkom je dat effect. De dagen dat ik niet slikte lag ik verv[lees meer...]olgens wel weer de hele nacht wakker.
19-08-2012

Oxazepam (oxazepam)

eerst een benzo die niet hielp. daarnaa een aanverwante benzp
12-05-2012

Oxazepam (oxazepam)

Ik had last van slapeloosheid, hier werd mij oxazepam voorgeschreven. Inname hielp goed om in slaap te vallen. Ik werd er via www.oxazepam.info wel op gewezen om het niet te vaak te gebruiken, omdat je anders niet meer zonder oxazepam in slaap kan vallen. Dat lijkt me een goede tip! Geen bijwerkingen voor mij

Amoxicilline (478) - Antibiotica - penicillines breedspectrum