Ervaringen met Oxazepam

Bromazepam (87 meningen)

Bojan Nikolik (18-05-2015)

06-03-2024 | Man | 72
oxazepam (50mg)
Slik het nu een paar maanden kon helemaal niet meer in slaap komen na een auto ongeluk slik nu 50mg en het werkt 6 uur ben er tevreden mee.

25-02-2024 | Man | 62
oxazepam (10mg)
Mentale klachten, angst en spanning. Hierdoor slecht slapen. Werkt goed, kan na goede nachtrust de dag goed aan.

23-02-2024 | Vrouw | 34
oxazepam (10mg)
Oxazepam werkt matig, als ik 30 mg neem dan slaap ik 4 uurtjes. Dus dan moet ik weer bijnemen, of het combineren met een ander slaapmiddel (zolpidem of zopiclon, doe dit niet zonder overleg met je huisarts!) en dan werkt het ietsje beter. Misschien is het gewenning… maar ik heb wel eens een hele strip in een dag opgemaakt en ik voelde er weinig van. Niet mijn favoriete mid[lees meer...]del om kalm te worden

29-12-2023 | Vrouw | 30
oxazepam (10mg)
Ik gebruik 25 mg per nacht maar het is veel erger geweest. Ik slik nu al bijna 2 jaar oxazepam. Ik weet niet of ik een probleem heb of dat ik door kan gaan met oxazepam gebruik. Mijn lichamelijke conditie en geheugen is achteruit gegaan.

08-09-2023 | Vrouw | 40
oxazepam (50mg)
Ik kan niet meer in slaap komen ben heel de week al wakker en krijg zware pillen 80mg diazepam werkt niet toen 37.5 mg dormicum werkt ook niet 900 mg serequel werkt ook niet en nu 100 mg oxazepam en werkt ook totaal niet.ik kan niet meer in slaap komen zelfs de huisarts weet het niet meer ik loop tegen muren aan om geholpen te worden.ik heb alleen het probleem dat ik zovee[lees meer...]l hoge doseringen heb niet allemaal tegelijk natuurlijk maar niks helpt.ik ben radeloos heeft iemand misschien nog tips want met een slaapkliniek komen de huisarts en ik ook niet verder

13-07-2023 | Man | 80

26-05-2023 | Vrouw | 76

05-04-2023 | Vrouw | 36

03-12-2022 | Vrouw | 37
oxazepam (10mg)
Na de maximale dosis van 3x 10 ingenomen te hebben lig ik nog steeds wakker en geen oog dicht gedaan nog. Momenteel is het 3:38. Verschrikkelijk. Ik ben naar oxazepam overgestapt ivm klachten van oorsuizen en steeds meer nodig hebben van zopiclon. Maar ik heb liever oorsuizen dan dat ik de hele nacht wakker lig!

11-06-2022 | Vrouw | 58
oxazepam (10mg)
Werkt totaal niet. Overdag flinke hoofdpijn. Accord doet sowieso niks, teva in het begin nog wel. Zit weer in de kamer om 4 uur s'nachts. Vreselijk!!

22-02-2022 | Man | 62
oxazepam (10mg)
Na begin van omnicro. Slecht slapen en het idee dat je eruit moet frisse lucht. Vlucht idee. Huisarts zou je beter moeten voorlichten

30-11-2021 | Man | 70
oxazepam (10mg)
Prima te gebruiken voor mij. Je moet dit soort medicijnen niet dagelijks nemen. Af en toe als je moeilijk in slaap komt. Dat is mijn ervaring. 1 a 2 x per week.

16-08-2020 | Vrouw | 58
oxazepam (10mg)
Gebruikte dit af en aan bij stress en hyperventileren. Met 30 tabletten deed ik en jaar. Sinds 3 januari 2020 erge angstaanvallen door somatische klachten zonder oplossing nam ik ze bijna elke dag en ik had steeds meer nodig voor het gewenste effect. Ben gaan afkicken in een detox kliniek. Nu kan ik ze weer af en toe gebruiken.Quetiapine staat echter niet bekend als versla[lees meer...]vend, dus was daar op overgestapt maar mijn oorsuizen werd erger, dus nu weet ik het eigenlijk niet meer. Ik wil nl echt slapen, anders ga ik me psychisch héél slecht voelen (angstig en nerveus) en focussen op mijn fysieke klachten (Tinnitus en keelslijm, aan beiden niet echt wat te doen!)

26-07-2020 | Vrouw | 39
oxazepam (10mg)
Het middel werkt goed om in slaap te vallen, verminderd piekergedachten. Ik gebruik 20/30 mg voor het slapen. Enige nadeel Is dat ik er extreme hoofdpijnen aan overhoud overdag. En soms wat slaperig en dof gevoel (watten in mijn hoofd) voel.

23-04-2020 | Vrouw | 29
oxazepam (10mg)
Ik gebruik weinig tot geen medicijnen maar door stress en slecht slapen een slaappil gehad. Deze had helaas totaal geen effect.

23-02-2020 | Vrouw | 95
oxazepam (10mg)
95 jaar. Mijn moeder woonde nog zelfstandig en kon goed voor zichzelf zorgen. Hart patient, evenwicht stoornis . Mijn moeder had veel moeite met slapen. Na een telefonootje schrijft de huisarts , die niet haar eigen arts is. Zonder bezoek aan de patient oxapam voor. Het gevolg is dat ze dezelfde nacht bij toilet bezoek is gevallen omdat haar benen helemaal slap war[lees meer...]en. Heup gescheurd en na 2 weken was ze overleden. Mensen die zo oud zijn mogen ze dat medicijn niet voorschrijven.