oxazepam

Bromazepam (59 meningen)

Bojan Nikolik (18-05-2015)

16-08-2020 | Vrouw | 58
oxazepam (10mg)
Gebruikte dit af en aan bij stress en hyperventileren. Met 30 tabletten deed ik en jaar. Sinds 3 januari 2020 erge angstaanvallen door somatische klachten zonder oplossing nam ik ze bijna elke dag en ik had steeds meer nodig voor het gewenste effect. Ben gaan afkicken in een detox kliniek. Nu kan ik ze weer af en toe gebruiken.Quetiapine staat echter niet bekend als versla[lees meer...]vend, dus was daar op overgestapt maar mijn oorsuizen werd erger, dus nu weet ik het eigenlijk niet meer. Ik wil nl echt slapen, anders ga ik me psychisch héél slecht voelen (angstig en nerveus) en focussen op mijn fysieke klachten (Tinnitus en keelslijm, aan beiden niet echt wat te doen!)

26-07-2020 | Vrouw | 39
oxazepam (10mg)
Het middel werkt goed om in slaap te vallen, verminderd piekergedachten. Ik gebruik 20/30 mg voor het slapen. Enige nadeel Is dat ik er extreme hoofdpijnen aan overhoud overdag. En soms wat slaperig en dof gevoel (watten in mijn hoofd) voel.

23-04-2020 | Vrouw | 29
oxazepam (10mg)
Ik gebruik weinig tot geen medicijnen maar door stress en slecht slapen een slaappil gehad. Deze had helaas totaal geen effect.

23-02-2020 | Vrouw | 95
oxazepam (10mg)
95 jaar. Mijn moeder woonde nog zelfstandig en kon goed voor zichzelf zorgen. Hart patient, evenwicht stoornis . Mijn moeder had veel moeite met slapen. Na een telefonootje schrijft de huisarts , die niet haar eigen arts is. Zonder bezoek aan de patient oxapam voor. Het gevolg is dat ze dezelfde nacht bij toilet bezoek is gevallen omdat haar benen helemaal slap war[lees meer...]en. Heup gescheurd en na 2 weken was ze overleden. Mensen die zo oud zijn mogen ze dat medicijn niet voorschrijven.

13-05-2019 | Vrouw | 44

16-11-2018 | Vrouw | 25
oxazepam (10mg)
Oxazepam voorgeschreven vanwege ernstige slaapproblemen. Helaas doet dit middel mij niet veel tot niks mbt slapen. Begin pas enige werking te merken als ik 4 tot 5 tabletten neem, maar dat vind ik nogal zot om elke keer 50 mg te nemen. Weet niet of dat wel goed voor je is, naast dat ik dan de volgende dag echt helemaal niks waard ben.

24-08-2018 | Vrouw | 51
oxazepam (10mg)
Sommige leveranciers leveren zonder breukstreep. Das lastig als je eens een halve extra wilt nemen. Blijkt invloed op je REM slaap te hebben waardoor je niet echt uitrust. Fijn voor korte termijn hulp. Maar niet voor langere termijn.....bleek...

11-08-2018 | Vrouw | 59
oxazepam (10mg)
Dit medicijn werkt verslavend daarom ben ik ermee gestopt. Het werkte ook niet meer tegen mij slapeloosheid.

15-02-2018 | Vrouw | 58
oxazepam (10mg)
Door huisarts voorgeschreven 2x10 mg ineens om beter te slapen. Werkt wel, maar soms al na enkele uren wakker. Overdag zeer neerslachtig gevoel, lijkt op een kater.

17-04-2017 | Vrouw | 62
oxazepam (10mg)
Ik gebruik al jaren Oxazepam van Sandoz en Centrafarm, naar behoefte en zonder verslavend effect. Kreeg ineens Oxazepam van Accord, kleine tabletjes zonder gleuf dus niet gemakkelijk te breken. Ik merk helemaal niets van deze Oxazepam, doet zijn werk niet! Het lijkt wel een placebo.

20-02-2017 | Vrouw | 62
oxazepam (10mg)
Ik gebruik al 30 jaar oxazepam 10MG en ik heb nooit veel last van bijwerkingen gehad.

27-12-2016 | Vrouw | 48
oxazepam (10mg)
Ik gebruik t al jaren om te slapen. Ik mag 2 x per week van mijzelf Oxazepam nemen om een nacht goed te slapen. Ik vind t top spul. Het maakt mij heel relaxed waardoor ik goed doorslaap. Mijn lichaam ontspant en mijn hoofd komt tot rust. Super

03-10-2016 | Man | 18

12-08-2016 | Vrouw | 15
oxazepam (10mg)
Na veel hectische en ingrijpende gebeurtenissen last van slapeloosheid gekregen. Na veel te hebben geprobeerd, naar de huisarts geweest en die heeft oxazepam voorgeschreven. Ik mocht het ook maar 2 weken gebruiken want het is een zeer verslavend middel (niet geschikt voor verslavingsgevoelige mensen dus!). Na een week van het gebruiken van de pillen nog steeds geen verbete[lees meer...]ring. Huisarts gebeld maar die snapte er ook helemaal niks van. Dus met de pillen gestopt. Ik heb nog steeds last van slapeloosheid. Als ik een "goede" nacht draai, slaap ik vijf uurtjes. Maar ik zie ook vaak 's ochtends vroeg de zon opkomen om 5 uur en dan moet ik half 7 mijn bed uit voor school. Dat is geen doen. Iemand van mijn leeftijd moet gemiddeld 9 uur slapen per nacht, en dit haal ik absoluut niet. Ik hoop dat er snel een oplossing komt, want de oxazepam heeft me totaal niet geholpen.

07-01-2016 | Man | 54
oxazepam (50mg)
In verband met aanhoudende chronische nek- en onderrugpijnen na een ernstig verkeersongeval kreeg ik de 50 mg tablet voorgeschreven via de huisarts, na eerst lichtere middelen geprobeerd te hebben. Ik gebruik het middel nu bijna 2 maanden en moet het nog 2 maanden gebruiken, daarna wil hij dat ik overstap naar Truxal omdat dit minder verslavend zou zijn. De 50 mg tabletten[lees meer...] hebben als bijwerking dat je na het wakker worden nog lange tijd suf bent. De eerste keer dat ik een 50 mg tablet gebruikte sliep ik 16 uur achter elkaar en ben de rest van de dag suf geweest. Omdat ik niet te lang wil slapen, ben ik inmiddels teruggegaan naar 25 mg die ik een uur voor het slapen inneem en tot op heden slaap ik daar goed op en ben ik niet suf meer na het wakker worden.

06-04-2015 | Vrouw | 25
oxazepam (50mg)
Verschillende malen in hoge doseringen gebruikt als noodoplossing omdat niet hielp. UIteindelijk werd ik er altijd afhankelijk van en volgde verschrikkelijke afkickverschijnselen.

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (553) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (508) - Antibiotica - penicillines breedspectrum