Slapeloosheid (32 meningen)

Bromazepam (59 meningen)

Bojan Nikolik (18-05-2015)

12-03-2020 | Man | 35
Overspannen/burn-out
goed middel, gebruik het al jaren. wanneer ik stress of drukte ervaar.( ooit overgehouden aan een burn-out) ik gebruik maximaal 2x 1 tablet per week. zodat het effectief blijft LET OP: bij langdurig gebruik, treed er gewenning op. dat is niet fijn, wanneer je weer wilt stoppen.

05-03-2020 | Vrouw | 32
Overspannen/burn-out
Dit middel voorgeschreven gekregen ter ondersteuning bij zware (nachtelijke) paniekaanvallen welke gerelateerd bleken te zijn aan een burn-out. Voor laatstgenoemde krijg ik begeleiding van een psycholoog. Ik neem alleen een tablet in wanneer het nodig is en ik merk veel verbetering bij het vinden van rust alsmede van een stukje berusting in mijn situatie. Hierdoor biedt di[lees meer...]t middel een fijne ondersteuning wanneer het allemaal even teveel wordt. Belangrijk vind ik hierin wel dat ik het ook daadwerkelijk alleen neem als ik het echt nodig heb, en dat lukt vooralsnog prima.

18-01-2020 | Vrouw | 40
Overspannen/burn-out
Fijn middel gebruik 2 mnd zit nu op 2 halve 5 mg wil binnekort afbouwen.

24-12-2018 | Man | 68
Overspannen/burn-out
Hallo medegebruikers, Heeft iemand ervaring met droge ogen en mond na langdurig gebruik?

05-12-2018 | Vrouw | 33
Overspannen/burn-out
Ik gebruik het doordat ik door stress en overspannen klachten erg gespannen ben. Zo erg dat ik dan niet meer goed kan eten of concentreren. Ik neem een half tablet van een hele val ik in slaap (ben niet zo groot/zwaar). Werkt erg goed duurt wel een uur maar dan merk ik echt dat ik meer rust heb. Is wel verslavend.

20-02-2016 | Vrouw | 51
Overspannen/burn-out
Ik heb niets negatiefs te melden over dit middel en gebruik het al bijna dertig jaar. Er waren periodes waarin ik na afbouwen op een heel lage dosering zat, periodes helemaal gestopt, periodes hoge dosering (50-80 Mg) en momenteel zit ik op 20 Mg. Abrupt stoppen kan natuurlijk niet maar rustig afbouwen gaat prima.

25-04-2013 | Vrouw | 22
Overspannen/burn-out
Ik ben overspannen, en liep hier al ongeveer 2 maanden mee rond. Afgelopen dinsdag ben ik naar de dokter gegaan op advies van mijn baas. Ik trilde helemaal van binnen, was zenuwachtig, kon niet goed doorslapen, lag continu te piekeren etc. De huisarts schreef mij 3x daags 10 mg oxazepam voor. Ik voel me nu ontspannen (wel slaperig) maar ik voel dat het de scherpe kantjes e[lees meer...]rvan afhaalt. Maandag start ik met een Geestelijk ondersteuner (sph) de medicijnen heb ik voor 10 dagen.

26-02-2013 | Vrouw | 23
Overspannen/burn-out
Ik heb een arbeidsconflict in combinatie met een burn out. Dokter heeft me 30 mg Ozaxepam voorgeschreven per dag. De eerste paar dagen heb ik zo'n 13 tot 16 uur geslapen met nacht. Maar het geeft me ontzettend nare bijwerkingen, zeer afgevlakte emoties, slappe armen en spieren, voel me net een zombie. En het is ook nog eens verslavend want nu ik gestopt ben hunker ik ernaa[lees meer...]r omdat het me wel complete innerlijke rust gaf. Ik ga mijn hijl in natuurgeneeskundige middelen zoeken! Dat zou ik iedereen aanraden want het is echt geen grappig medicijn. Doktoren zijn veel te snel en makkelijk met voorschrijven van dit soort middelen vind ik.

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (553) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (508) - Antibiotica - penicillines breedspectrum