Ervaringen met Claritromycine

Bijholteontsteking (12 meningen)
Keelontsteking (10 meningen)
Bronchitis (10 meningen)
Oorontsteking (8 meningen)
Infectie (wond) (8 meningen)
Tandvleesontsteking (3 meningen)
Krentenbaard (3 meningen)
Acne/puistjes (2 meningen)
Amandelontsteking (2 meningen)
Kaakontsteking (2 meningen)
Ontsteking in de borst (2 meningen)
Middenoorontsteking (0 meningen)

08-02-2022 | Man | 59
claritromycine (500mg)
Voorhoofdsholteontsteking
6-tal keer per jaar een sinusitis. Voordien altijd amoxilline/clavulaanzuur 3 x 100 mg gedurende 7 dagen gebruikt. Nu Biclar Uno 10 x 500 mg (1/x d) voorgeschreven gekregen. Eerst constipatie, daarna diarree, pijnscheuten in darmen en aan lever, misselijkheid, maar de hartkloppingen en het opgejaagd gevoel speelden me het meest parten. Wel effectief tegen sinusitis, maar b[lees meer...]ijwerkingen zijn te fel.

25-12-2021 | Vrouw | 43
Voorhoofdsholteontsteking
Wat een troep is dit! Doordat ik chronisch verkouden ben moet ik af en toe een kuurtje, nooit last van gehad. Maar nu kreeg ik Claritromycine, sowieso al niet te combineren met m'n dagelijkse medicatie, heel onhandig. En de 3e dag werd ik misselijk, daarna overgeven waardoor ik me ziek moest melden op het werk. De 5e dag was ik nog steeds misselijk en ook nog steeds veel [lees meer...]pijn aan mijn holtes, het werd niet eens wat minder, eerder erger. Apotheek gebeld, maar deze bijwerkingen horen er nu eenmaal bij, ik kon een potje probiotica komen halen voor 30 euro, dat kon helpen. Nou, de antibiotica ligt in de prullenbak, deze hoef ik nooit meer!

13-08-2021 | Vrouw | 71
Voorhoofdsholteontsteking
Alhoewel ik sotalol inneem voor hartritmestoringen werden de ritmestoringen erger en kreeg ik ook pijn op de borst ben dan onmiddellijk gestopt clarithromicine

11-03-2019 | Vrouw | 72
claritromycine (500mg)
Voorhoofdsholteontsteking
Ben zelf na 12 dagen slikken gestopt. Had voor 3 weken meegekregen. Achteraf was het geen voorhoofdsholteontstekeing. (MRIscan). Ergo geen effectiviteit. Heb nu 7/8 wk later nog steeds last van smaakverlies, branderig gevoel in mond en draaierig gevoel. Hoop, dat het minder gaat worden c.q. verdwijnt.

09-01-2017 | Vrouw | 72
Voorhoofdsholteontsteking
na bij mijn longarts geweest te zijn, die mij heeft doorgestuurd naar KNO, die mij het medicijn Claritromycine heeft voorgeschreven, nadat was vastgesteld via een schin dat ik voorhoofd holte ontsteking had. na 14 dagen kreeg ik het benauwd en kon slecht diep doorademen, ook last van nachtelijk zweten en slecht slapen. ook last van mijn benen wat leek op etalage benen. Ga [lees meer...]morgen vroeg naar mijn huisarts.

28-06-2013 | Man | 41
claritromycine
Voorhoofdsholteontsteking
500 mg 2x daags 15 min na inname hartkloppingen benauwd en vermoeid gelijk arts gebelt en meteen moeten stoppen . nu docxiciclyne