Keelontsteking (182 meningen)
Amandelontsteking (20 meningen)
Wondroos (4 meningen)
Infectie (wond) (3 meningen)
Longontsteking (2 meningen)
Middenoorontsteking (1 mening)
Bronchitis (1 mening)

04-02-2016 | Vrouw | 31
Keelontsteking
Helaas na 3 tabletten last van overgeven en misselijkheid. Nog een 4de tablet geprobeerd, maar toen gestopt. Overgestapt op een andere AB. Wel is de keelpijn al een stuk minder geworden. Had een abces in mijn keel.

19-06-2015 | Man | 31
Keelontsteking
Dit spul maakt u juist zieker. Bijwerkingen die ik mijn leven nooit heb meegemaakt. Elke uur leek het of ik in brand stond, slapen onmogelijk. Volgende dag op advies v/d arts gestopt. Nu nog steeds last van de ergste bijwerking; uitslag op de huis gepaard met jeuk. Volgende keer gewoon maar weer pijnstillers tegen de keelpijn, zal nooit meer ervoor naar de huisarts [lees meer...]gaan.

17-07-2014 | Vrouw | 31
Keelontsteking
Misselijk na inname. Merkte al enkele uren na eerste inname, verandering van de klachten! WT een verademing. Heb nu twee dagen de kuur gebruikt en ben zo blij dat ik weer enigszins gewoon kan slikken. Ik heb wat moeite met de pil doorslikken maar dat heb ik met alle pillen.

03-09-2013 | Vrouw | 31
Keelontsteking
Na constatering van een bacteriele keelontsteking Broxil 500mg voorgeschreven gekregen. Dit middel had ik enkele jaren eerder een paar keer voorgeschreven gekregen in verband met dezelfde aandoening (maar toen had ik mijn keelamandelen nog) en werkte toen perfect zonder enige bijwerking. Het middel doet wat het moet doen: de keelontsteking bestrijden. Waar de eerste ker[lees meer...]en geen bijwerkingen aan te pas kwamen, merkte ik nu dat vanaf de tweede dag een steeds ergere maagpijn - vooral in de middag - op kwam zetten. Na telefonisch contact met de huisartsassistente toch besloten de kuur af te maken en af te wachten of de maagpijn verdwijnt.

08-03-2020 | Man | 32
Keelontsteking
na 3 dagen werkte het meteen.

17-02-2015 | Vrouw | 32
Amandelontsteking
Door ontsteking in huig en amandelen heb ik deze kuur 4 x per dag 1 tablet. Beetje misselijk en voor de rest geen klachten hierover. Kreeg wat huiduitslag. En duurde me te lang voordat huig kleiner werd.

06-09-2013 | Vrouw | 32
Keelontsteking
Effectief, maar wel erg misselijk na innamen.

08-07-2013 | Vrouw | 32
feneticilline
keelamandelen en neusamandelen ontstoken en heb diabetes. Bij huisarts deze kuur gekregen. eerste 2 dagen had ik telkens na het innemen van de capsule dat ik duizelig werd en moest gaan zitten of liggen, na verloop van tijd trok dit weer weg. was een vervelend gevoel.

05-07-2021 | Vrouw | 34
Keelontsteking
Sinds de eerste pil misselijk en sinds de derde kan ik niet meer stoppen met overgeven. Mijn keel voelt Wel minder ontstoken. Heb me nog nooit zo ziek gevoeld met antibiotica als bij deze. De dokter gebeld, advies is gewoon doorgaan of stoppen..

24-09-2018 | Vrouw | 35
Keelontsteking
Zeer effectief, na 6 keer innemen al zo goed als pijnvrij en koorts gezakt. Ik heb een kuur van 7 dagen. Geen bijwerkingen. Tevreden dus. Moet op een nuchtere maag worden ingenomen (2 uur er voor niet eten en 1 uur er na niet). Dat vergt wat creativiteit, maar prima te doen.

31-08-2017 | Vrouw | 36

13-09-2013 | Man | 36
feneticilline
Ik had een keel ontsteking die mijn luchtpijp dicht drukte. Kreeg van de huisartsenpost Broxil 500 3x per dag. pas na 4 dagen kreeg ik klachten. Misselijk na in nemen, kokhalzen tot zwaar bagger en loom voelen. de eerste kleine pukkels in mijn gezicht. tot na de kuur, alleen maar erger geworden. Ik zie er uit als een popcorn-hoofd met pus ontstekingen rode vlekken en word[lees meer...] knetter gek van de jeuk. de puistjes zitten diep onder de huid en voelen aan als harde bulten zonde kop. ! Nee,..hier was ik ook echt mee geholpen !!! Ik heb nu een ontgiftings kuur, in de hoop er sneller vanaf te zijn, maar ben bang dat deze niet echt werkt. Ik geloof dat de bijwerkingen erger zijn dan de kwaal ! Dan maar een dichte keel de volgende keer !!! deze troep neem ik NOOIT meer !

31-10-2021 | Man | 38
Keelontsteking
Eerste dag een klein beetje misselijk en een rommelig gevoel in de maag, daarna geen last meer gehad van bijwerkingen. De capsules zijn groot van formaat en aangezien ik slikproblemen had was dit een probleem. Capsules breek ik daarom op 't advies van de apotheker doormidden en drink 't weg met een klein beetje ranja, vervolgens neem ik een groot glas water.

03-01-2014 | Vrouw | 38
Keelontsteking
pil werkt wel krijg wel hoofdpijn er van missleijk en wordt zo ontzettend moe terwijl ik normaal zo niet ben heel actief typje dus maar keel pijn is wel minder vraag me alleen af of je pijnstilling kan in nemen samen met dit middel ?

26-06-2019 | Vrouw | 39
Keelontsteking
Sins vandaag 26-06/2019 gebruik nu me 3 dosis in genomen nog nooit dit gehad medicijn voelde me al niet lekker pijn me buik/maag en beetje misselijk en nu ik hier sommige dingen leest ppffff. Normaal slik ik napoxan voorbeurs anders maar dat ken nu niet gebruiken maar daar heb ik maag beschermers voor maar volgens mij moet ze hier ook voor gebruiken maar beetje kak bij de [lees meer...]appo denk ik dus ga morgen ochten eerst even bellen hoe en wat en anders wil gewoon een antibiotica die al een x had want die duurde maar 7 dagen en deze 10 pppffd en trouwens me dochter van 6 had ook last van d’r keel dus dacht laten we die ook even checken en die had niks tot dat ik bij de appo was en de appo zij het is ook voor dochter nou kreeg de huisarts niet te pakken en toen ik thuis kwam zag ik op de bij sluiter kinder vanaf 10 jaar maar meschien is dat dan een lichter dossis?? Maar goed ni ik hier het een en ander heb gelezen ben ik niet gerust om de product ik kreeg ook altijd pijn me maag en zo van ubrofen dusss wat een shitzooi heb nog staat last met het slikken en zo bonkende hoofdpijn en best wel beetje dizzy en dronken gevoel. Bel morgen even als ik maagbeschers kan gebruiken anders even over stappen ppffff

01-11-2015 | Vrouw | 39
Keelontsteking
Deze kuur gekregen bij een erge keelontsteking met opgezette klieren. Vanaf eerste capsule vieze smaak en droge mond. Na twee dagen (6 capsules) slonken de klieren iets. Wat erg vervelend was is de onpasselijkheid en het gevoel dat je over moet geven. Dit is niet mijn middel!

Thyrax Duotab (866) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (580) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (533) - Antibiotica - penicillines breedspectrum