Keelontsteking (189 meningen)
Amandelontsteking (23 meningen)
Infectie (wond) (4 meningen)
Wondroos (4 meningen)
Longontsteking (2 meningen)
Middenoorontsteking (1 mening)
Bronchitis (1 mening)

04-02-2016 | Vrouw | 31
Keelontsteking
Helaas na 3 tabletten last van overgeven en misselijkheid. Nog een 4de tablet geprobeerd, maar toen gestopt. Overgestapt op een andere AB. Wel is de keelpijn al een stuk minder geworden. Had een abces in mijn keel.

19-06-2015 | Man | 31
Keelontsteking
Dit spul maakt u juist zieker. Bijwerkingen die ik mijn leven nooit heb meegemaakt. Elke uur leek het of ik in brand stond, slapen onmogelijk. Volgende dag op advies v/d arts gestopt. Nu nog steeds last van de ergste bijwerking; uitslag op de huis gepaard met jeuk. Volgende keer gewoon maar weer pijnstillers tegen de keelpijn, zal nooit meer ervoor naar de huisarts [lees meer...]gaan.

17-07-2014 | Vrouw | 31
Keelontsteking
Misselijk na inname. Merkte al enkele uren na eerste inname, verandering van de klachten! WT een verademing. Heb nu twee dagen de kuur gebruikt en ben zo blij dat ik weer enigszins gewoon kan slikken. Ik heb wat moeite met de pil doorslikken maar dat heb ik met alle pillen.

08-03-2020 | Man | 32
Keelontsteking
na 3 dagen werkte het meteen.

17-02-2015 | Vrouw | 32
Amandelontsteking
Door ontsteking in huig en amandelen heb ik deze kuur 4 x per dag 1 tablet. Beetje misselijk en voor de rest geen klachten hierover. Kreeg wat huiduitslag. En duurde me te lang voordat huig kleiner werd.

06-09-2013 | Vrouw | 32
Keelontsteking
Effectief, maar wel erg misselijk na innamen.

20-05-2022 | Vrouw | 33
Keelontsteking
Gebruik voor fikse keelontsteking en ontstekingen in de luchtwegen. Middel bewaren in de koelkast en niet vlak voor of na het eten innemen. Na een aantal dagen enig effect te merken, maar klachten bleven. Na een aantal dagen wondjes en scheuren op de lippen. Einde kuur allergische reactie waarbij keel en gezicht opzwellen. Erg beangstigend.

05-03-2022 | Man | 33
feneticilline (250mg)
Keelontsteking
Na 3 dagen is mijn keelontsteking weg. Alleen een naar gevoel in mijn buik en algehele sufheid. Maar qua effectiviteit geef ik het een 10.

14-04-2022 | Vrouw | 34
Amandelontsteking
Vanwege amandelontsteking deze kuur gekregen. Normaal gesproken kan ik prima tegen antibiotica, maar wat is dit een vervelende kuur zeg. Tabletten moeten op lege maag ingenomen worden en naarmate de dagen vorderen, kan mijn maag ze steeds minder goed aan. Ze vallen als een baksteen in mijn maag, veroorzaken maagzuur, misselijkheid en een onrustig gevoel in mijn keel en maa[lees meer...]g. De kuur is gelukkig bijna klaar, maar wat een heftig middel is dit.

05-07-2021 | Vrouw | 34
Keelontsteking
Sinds de eerste pil misselijk en sinds de derde kan ik niet meer stoppen met overgeven. Mijn keel voelt Wel minder ontstoken. Heb me nog nooit zo ziek gevoeld met antibiotica als bij deze. De dokter gebeld, advies is gewoon doorgaan of stoppen..

24-09-2018 | Vrouw | 35
Keelontsteking
Zeer effectief, na 6 keer innemen al zo goed als pijnvrij en koorts gezakt. Ik heb een kuur van 7 dagen. Geen bijwerkingen. Tevreden dus. Moet op een nuchtere maag worden ingenomen (2 uur er voor niet eten en 1 uur er na niet). Dat vergt wat creativiteit, maar prima te doen.

19-06-2022 | Vrouw | 36
feneticilline (250mg)
Keelontsteking
Werkt snel, na 2 dagen ging het echt beter met mijn keel. Wel wat misselijk na het slikken van de pil maar is wel te doen. Zijn wel grote pillen, wat lastig te slikken ivm de keelontsteking, dat was niet fijn

30-04-2022 | Vrouw | 36
Keelontsteking
Ik heb dit middel voorgeschreven gekregen vanwege een keelontsteking. Na paar dagen kreeg ik koorts alsof ik een griep kreeg en werd ik verkouden. Ik voelde me weeeig/soort misselijk gevoel in de maag. En een droge mond en vieze smaak in de mond. Drinken smaakte ook anders.

31-08-2017 | Vrouw | 36

13-09-2013 | Man | 36
feneticilline
Ik had een keel ontsteking die mijn luchtpijp dicht drukte. Kreeg van de huisartsenpost Broxil 500 3x per dag. pas na 4 dagen kreeg ik klachten. Misselijk na in nemen, kokhalzen tot zwaar bagger en loom voelen. de eerste kleine pukkels in mijn gezicht. tot na de kuur, alleen maar erger geworden. Ik zie er uit als een popcorn-hoofd met pus ontstekingen rode vlekken en word[lees meer...] knetter gek van de jeuk. de puistjes zitten diep onder de huid en voelen aan als harde bulten zonde kop. ! Nee,..hier was ik ook echt mee geholpen !!! Ik heb nu een ontgiftings kuur, in de hoop er sneller vanaf te zijn, maar ben bang dat deze niet echt werkt. Ik geloof dat de bijwerkingen erger zijn dan de kwaal ! Dan maar een dichte keel de volgende keer !!! deze troep neem ik NOOIT meer !

31-10-2021 | Man | 38
Keelontsteking
Eerste dag een klein beetje misselijk en een rommelig gevoel in de maag, daarna geen last meer gehad van bijwerkingen. De capsules zijn groot van formaat en aangezien ik slikproblemen had was dit een probleem. Capsules breek ik daarom op 't advies van de apotheker doormidden en drink 't weg met een klein beetje ranja, vervolgens neem ik een groot glas water.