Keelontsteking (194 meningen)
Amandelontsteking (24 meningen)
Infectie (wond) (4 meningen)
Wondroos (4 meningen)
Longontsteking (2 meningen)
Bronchitis (2 meningen)
Middenoorontsteking (1 mening)

19-06-2015 | Man | 31
Keelontsteking
Dit spul maakt u juist zieker. Bijwerkingen die ik mijn leven nooit heb meegemaakt. Elke uur leek het of ik in brand stond, slapen onmogelijk. Volgende dag op advies v/d arts gestopt. Nu nog steeds last van de ergste bijwerking; uitslag op de huis gepaard met jeuk. Volgende keer gewoon maar weer pijnstillers tegen de keelpijn, zal nooit meer ervoor naar de huisarts [lees meer...]gaan.

17-07-2014 | Vrouw | 31
Keelontsteking
Misselijk na inname. Merkte al enkele uren na eerste inname, verandering van de klachten! WT een verademing. Heb nu twee dagen de kuur gebruikt en ben zo blij dat ik weer enigszins gewoon kan slikken. Ik heb wat moeite met de pil doorslikken maar dat heb ik met alle pillen.

08-03-2020 | Man | 32
Keelontsteking
na 3 dagen werkte het meteen.

17-02-2015 | Vrouw | 32
Amandelontsteking
Door ontsteking in huig en amandelen heb ik deze kuur 4 x per dag 1 tablet. Beetje misselijk en voor de rest geen klachten hierover. Kreeg wat huiduitslag. En duurde me te lang voordat huig kleiner werd.

20-05-2022 | Vrouw | 33
Keelontsteking
Gebruik voor fikse keelontsteking en ontstekingen in de luchtwegen. Middel bewaren in de koelkast en niet vlak voor of na het eten innemen. Na een aantal dagen enig effect te merken, maar klachten bleven. Na een aantal dagen wondjes en scheuren op de lippen. Einde kuur allergische reactie waarbij keel en gezicht opzwellen. Erg beangstigend.

05-03-2022 | Man | 33
feneticilline (250mg)
Keelontsteking
Na 3 dagen is mijn keelontsteking weg. Alleen een naar gevoel in mijn buik en algehele sufheid. Maar qua effectiviteit geef ik het een 10.

30-10-2022 | Vrouw | 34
Keelontsteking
Misselijk na innemen op lege maag. Grote capsule als je moeilijk kan slikken.

14-04-2022 | Vrouw | 34
Amandelontsteking
Vanwege amandelontsteking deze kuur gekregen. Normaal gesproken kan ik prima tegen antibiotica, maar wat is dit een vervelende kuur zeg. Tabletten moeten op lege maag ingenomen worden en naarmate de dagen vorderen, kan mijn maag ze steeds minder goed aan. Ze vallen als een baksteen in mijn maag, veroorzaken maagzuur, misselijkheid en een onrustig gevoel in mijn keel en maa[lees meer...]g. De kuur is gelukkig bijna klaar, maar wat een heftig middel is dit.

05-07-2021 | Vrouw | 34
Keelontsteking
Sinds de eerste pil misselijk en sinds de derde kan ik niet meer stoppen met overgeven. Mijn keel voelt Wel minder ontstoken. Heb me nog nooit zo ziek gevoeld met antibiotica als bij deze. De dokter gebeld, advies is gewoon doorgaan of stoppen..

07-09-2022 | Vrouw | 35
Keelontsteking
Van de hap deze kuur voorgeschreven gekregen. In het begin ging het oke. De tweede dag werd ik alleen maar zieker. De derde dag eind van de middag, begin avond ineens rood paarse puntjes op mijn huid en de koorts terug. Contact gehad met de hap, blijk allergisch. Uiteindelijk heeft het geen goed gedaan voor mijn keelpijn en is deze nog altijd aanwezig. Ben er wel achter[lees meer...]gekomen dat ik dus niet tegen deze antibiotica kan.

24-09-2018 | Vrouw | 35
Keelontsteking
Zeer effectief, na 6 keer innemen al zo goed als pijnvrij en koorts gezakt. Ik heb een kuur van 7 dagen. Geen bijwerkingen. Tevreden dus. Moet op een nuchtere maag worden ingenomen (2 uur er voor niet eten en 1 uur er na niet). Dat vergt wat creativiteit, maar prima te doen.

19-06-2022 | Vrouw | 36
feneticilline (250mg)
Keelontsteking
Werkt snel, na 2 dagen ging het echt beter met mijn keel. Wel wat misselijk na het slikken van de pil maar is wel te doen. Zijn wel grote pillen, wat lastig te slikken ivm de keelontsteking, dat was niet fijn

30-04-2022 | Vrouw | 36
Keelontsteking
Ik heb dit middel voorgeschreven gekregen vanwege een keelontsteking. Na paar dagen kreeg ik koorts alsof ik een griep kreeg en werd ik verkouden. Ik voelde me weeeig/soort misselijk gevoel in de maag. En een droge mond en vieze smaak in de mond. Drinken smaakte ook anders.

31-08-2017 | Vrouw | 36

02-11-2022 | Man | 38
Keelontsteking
Het werkt goed tegen de infectie in mijn keel maar ik voel zo misselijk en ik moet echt sterk zijn om niet te gaan overgeven. Heel sterk effect op mijn maagd en darm en dat is helemaal niet leuk. Ik had bijna mijn keel infectie gehouden ipv dit medicijn te gebruiken. Ik had er geen last van met amoxicilline.

31-10-2021 | Man | 38
Keelontsteking
Eerste dag een klein beetje misselijk en een rommelig gevoel in de maag, daarna geen last meer gehad van bijwerkingen. De capsules zijn groot van formaat en aangezien ik slikproblemen had was dit een probleem. Capsules breek ik daarom op 't advies van de apotheker doormidden en drink 't weg met een klein beetje ranja, vervolgens neem ik een groot glas water.

Thyrax Duotab (871) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (597) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (558) - Antibiotica - penicillines breedspectrum