Keelontsteking (190 meningen)
Amandelontsteking (23 meningen)
Infectie (wond) (4 meningen)
Wondroos (4 meningen)
Longontsteking (2 meningen)
Bronchitis (2 meningen)
Middenoorontsteking (1 mening)

14-01-2015 | Vrouw | 28
Keelontsteking
Ik heb vanwege een ernstige keelontsteking broxil gekregen. Omdat mijn maag al van streek was van alle ibuprofens..strepfen en diclofenac was dit echt de druppel en had ik ontzettend last van maagzuur en maagpijn. IK was lichtelijk vermoeid in het begin van gebruik en de eerste paar keer dat ik eht innam misselijk. na een paar dagen geen bijwerkingen meer. en na 3 capsule[lees meer...]s (die eigenlijk te groot zijn om in te nemen met een dikke keel..maargoed het moet toch;)) werd de pijn al minder en na een paar dagen pijnvrij. Helaas leek het alleen alsof de ontsteking weg was..dit was hij niet met als gevolg dat ik nu weer een andere kuur heb en heel mijn lichaam gesloopt is.. dag weerstand!

29-10-2014 | Vrouw | 21
Keelontsteking
Ik heb van de huisarts broxil gehad ivm een zeer hevige keelinfectie. Hoewel t middel zeker effectief is en de zwelling van mijn keel en huig al een stuk minder is ben ik niet tevreden over dit middel. Na inname wordt ik namelijk erg misselijk en krijg ik buikkrampen die soms omslaan in diarree. Ook ben ik constant aan het opboeren, wat ontzettend smerig is (ik hoef niet[lees meer...] de lunch van de dag ervoor te proeven namelijk) . Vind de bijwerkingen dermate vervelend dat ik bijna zou overwegen om te stoppen met de kuur.

20-08-2014 | Vrouw | 17
Keelontsteking
Heel erge last van bijwerkingen. Heb dinsdagochtend Broxil voorgeschreven gekregen voor mijn keelontsteking, Nou als geneesmiddel voor keelontsteking werkt het spul als een trein, heb pas vier capsules op in totaal en heb al geen last meer met slikken, en de zwelling trekt ook weg. Maar ik word zo ellendig ziek van de bijwerkingen. Al vanaf de allereerste capsule, ben di[lees meer...]rect op bed gaan liggen. Zo'n erge last van mijn buik, net of hij in brand stond. Krampen, misselijk, gewoon pijn in het algemeen... Ik voel me ziek en ellendig door Broxil, maar ik zit de kuur wel uit want het helpt wel voor mijn keel. Gisteravond ook last gehad van diarree, en moet ook veel boeren vlak nadat ik een capsule neem. Vanochtend eerst een cracotte gegeten en toen de capsule genomen, ik weet dat het op lege maag moet maar dat trek ik echt niet. Ga het straks proberen met cola in te nemen, zoals hier ergens anders vermeld werd door iemand. Ik hoop dat dat helpt, nu heb ik gewoon keelpijn ingeruild voor buikpijn en dat is ook niet helemaal de bedoeling.

17-08-2014 | Vrouw | 43
Keelontsteking
Ooit eerder gebruikt, maar geen klachten over bijwerkingen. Nu wel! Al snel na inname vreselijk misselijk en krampen in mn buik. Dit houdt lang aan..en dat het overgaat, moet je de volgende innemen. Ik moet de kuur nog 3 dagen afmaken. Voorgeschreven staat 1 uur voor of 2 uur na het eten. Ik eet nu een crackertje voor inname , zodat er toch een bodempje op mn maag ligt. Bi[lees meer...]j inname beetje cola drinken en wat zoutjes. En echt dat helpt! Nu is het goed te doen. Keelpijn was na dag of 4 over. Nu is het goed te doen.

17-07-2014 | Vrouw | 31
Keelontsteking
Misselijk na inname. Merkte al enkele uren na eerste inname, verandering van de klachten! WT een verademing. Heb nu twee dagen de kuur gebruikt en ben zo blij dat ik weer enigszins gewoon kan slikken. Ik heb wat moeite met de pil doorslikken maar dat heb ik met alle pillen.

12-07-2014 | Vrouw | 40
Bronchitis
Erg moe en erg misselijk na inname vd capsule. Inname met lege maag zoals voorgeschreven is. 1 uur voor of 2 uur na de maaltijd. Ook duizelig. En verminderde eetlust.

21-06-2014 | Vrouw | 21
Keelontsteking
Na een paar dagen koorts, griep en keelontstekingen. Toch maar weer naar de huisarts. Heb Broxil vaker gehad, maar nog nooit eerder zo'n last van de bijwerkingen. Heel erg misselijk, gelukkig nog niet aan het braken toe. Maar de misselijkheid blijft. Normaal word ik misselijk als ik honger heb, maar eten werkt niet. Ook last van diarree na inname van de capsule. Verder tev[lees meer...]reden over Broxil en zou het zo weer gebruiken.

13-06-2014 | Vrouw | 23
Amandelontsteking
Ik kreeg 3 jaar geleden voor het eerst keelamandelonsteking. Ik kreeg toen gelijk Broxil, werkte gelijk. Na 2 dagen kon ik gelukkig weer eten, drinken en praten. Na de kuur kwam het helaas weer terug, nog een kuur gekregen en daarna voorbij. Nu, na 3 jaar, weer ontsteking (ik ben er tegenwoordig wat meer gevoelig voor). Weer Broxil en dat gaat prima. Ik heb nergens last[lees meer...] van!

04-06-2014 | Vrouw | 58
Keelontsteking
Ben sinds de eerste capsule alleen maar misselijk geweest. Heb twee dagen geen eten binnen kunnen houden, alles er net zo snel weer uitgekotst. Ook erge diarree en buikkrampen en zo sloom als de oude kat van de buren. Heb het weggegooid.

03-06-2014 | Vrouw | 21
Keelontsteking
Ik heb broxil voorgeschreven gekregen bij een acute keelontsteking die al enige tijd er zat. Na dag of 2 kreeg ik last van diarree, vervolgens duizeligheid en tot slot een vaginale infectie.. heel vervelend! heb de kuur niet af hoeven maken. Niet voor herhaling vatbaar! TIP: neem de capsules met appelmoes en veel water, daarmee kun je misselijkheid en oprispingen voorkome[lees meer...]n!!

10-04-2014 | Vrouw | 23
Keelontsteking
Laatste keer dat ik zo'n erge keelontsteking had was toen ik 6 jaar terug erachter kwam dat ik Pfeiffer had. Naar de dokter gegaan, omdat ik de bui al zag hangen en er heel veel last van had. Antibioticakuur gekregen en dat werkte goed. Na vier dagen was mijn keelontsteking zo goed als over. Helaas wel veel misselijk geweest de eerste paar dagen van de kuur en ook een gevo[lees meer...]elige maag de gehele kuur.

22-03-2014 | Vrouw | 24
feneticilline (250mg)
Keelontsteking
Ik had een fixe keelonsteking. De arts wou het eerst proberen met naproxen. Dit werkte helaas niet en de 3e dag contact gezocht met arts. Deze heeft toen broxil voorgeschreven. Vandaag de 3e gebruik dag en Geen bijwerkingen en klachten vrij!

15-03-2014 | Vrouw | 46
feneticilline (500mg)
Na 1,5 week met koorts, 3 dagen flink verkouden, oorpijn en keelpijn te hebben moeten doorstaan toch maar naar de huisarts gegaan. Die heeft me broxil gegeven. Soms een beetje misselijk maar gaat snel over, mijn tong wordt nu wel erg gevoelig aan de achterkant. Slik het nu 5 dagen maar het slikken gaat nog steeds erg moeilijk en is pijnlijk. Verder zuig ik de hele dag op [lees meer...]snoepjes, drink tijmthee vers uit de tuin, slik tijmsiroop, zit te stomen vanwege droge luchtwegen, maar alles brengt weinig verlichting. Eerst de kuur maar eens afmaken, nhoop dat het nog iets gaat doen, ps ik krijg nu wel puistjes, en dat op mijn leeftijd.

03-01-2014 | Vrouw | 38
Keelontsteking
pil werkt wel krijg wel hoofdpijn er van missleijk en wordt zo ontzettend moe terwijl ik normaal zo niet ben heel actief typje dus maar keel pijn is wel minder vraag me alleen af of je pijnstilling kan in nemen samen met dit middel ?

19-12-2013 | Vrouw | 27
Keelontsteking
Na aantal dagen zeer hevige keelpijn, overgeven en hoge koorts (39+) kreeg ik deze pillen voorgeschreven. De eerst pil ging nog, maar vanaf de tweede pil ging mijn maag opspelen. Eerst alleen misselijk na inname en boeren, maar vanaf de vierde pil hield ik ze niet meer binnen. Binnen een kwartier braken en braken tot alles uit mijn systeem was. Op advies van de apotheker[lees meer...] neem ik ze nu in met een klein beetje appelmoes. Dat is de oplossing! Nog steeds een beetje boeren, maar ze blijven binnen en helpen goed!

02-10-2013 | Vrouw | 46
Keelontsteking
Ik ben al vanaf het begin constant misselijk, tot aan spugen toe. Ook aan de diarree, draaierig.

Amoxicilline (551) - Antibiotica - penicillines breedspectrum