Ervaringen met Flucloxacilline

flucloxacilline

Wondroos (49 meningen)
Infectie (wond) (38 meningen)
Ontsteking in de borst (12 meningen)
Krentenbaard (10 meningen)
Oorontsteking (9 meningen)
Keelontsteking (3 meningen)

21-06-2022 | Man | 79
Bacteriële infectie
Vier keer per dag 1000 mg. Werkzaamheid is bij mij onvoldoende. Geen bijwerkingen of maagbezwaren ondervonden.

24-12-2021 | Vrouw | 17
Bacteriële infectie
Vies om doorteslikken maar helpt wel werd wel bang door internet met nieren enzo maar heeft geen bijwerkingen ik blijf sporten zonder moeite

31-08-2021 | Vrouw | 35
Bacteriële infectie
Gekregen bij lymfangitis. Heel effectief. Rode streep op mijn been werd met het uur kleiner. Wel last van misselijkheid. Ook nog na de kuur (weet niet of dat ook door de flucloxacilline komt, maar denk t wel)

07-08-2021 | Man | 36
Bacteriële infectie
Door een lymfevatontsteking begonnen met een kuur van 10 dagen, ontsteking is na een paar dagen langzaam weggetrokken. Slikken is even wat puzzelen met eten, aangezien je ze op een lege maag moet nemen. Eerste dagen wat last van diarree, nu vooral last van keelpijn en pijn met slikken, ook vaker het gevoel gehad dat de pil bleef hangen ergens in de slokdarm. Gisteren was d[lees meer...]e laatste dag van de kuur dus hoop dat de keelpijn nu ook snel verdwijnt niet echt een fijne bijwerking in ieder geval

31-07-2021 | Vrouw | 31
Bacteriële infectie
Kuur gekregen ivm bacteriële infectie in de oksel (folliculitis) Slik de pillen nu 3 dagen en heb weinig bijwerkingen. Wel het gevoel dat de pil ergens blijft hangen en dat terwijl ik altijd supplementen slik die minstens net zo groot zijn en daar nooit last van heb gehad. Ik slik de pil om 07.00-15.00-23.00. Tip: slik tussendoor (moet 4 uur tussen zitten anders zinloos) e[lees meer...]en goede probiotica! Antibiotica doodt helaas ook de goede bacteriën, en als je darmflora niet goed is blijf je kwakkelen met je gezondheid. Ik slik deze dus om 12.00 en 19.00. Biokult heeft een zeer goede probiotica.

26-06-2022 | Man | 45
Bacteriële infectie
Infectie teen, lijkt vanaf pil 1 te helpen. Enorme vooruitgang, dag 3 infectie zo goed als weg. Bijwerking, langdurige keelpijn verdwijnt voor de zon. Pijnlijke 💪 bicep lijkt ook goed te gedijen met deze penicilline. Al met al voor mij een wonder middel. Geen negatieve bijwerken so far.

30-09-2021 | Man | 64
Bacteriële infectie
Top Antibiotica. Ik heb dit middel 10 dagen 4 x daags 500 mg gebruikt i.v.m. een ontstoken voet door een bacterie. Na 4 dagen voet al niet meer dik en rood meer en klachten verdwenen. Kuur geheel afgemaakt. Totaal geen bijwerkingen gehad (zelfs geen maag/darmklachten). En ook inname ging prima zonder dat (broodje aap verhaal) ik het gevoel had dat de capsule in mijn keel [lees meer...]bleef hangen. Waar halen ze deze onzin vandaan. Gewoon een Topmiddel wat bekend staat dat het geen bijwerkingen heeft (minder dan 1 op 10000 mensen op alle gebieden). Dus ik moet wel lachen om al die "Indianenverhalen" hier. Wat een onzin. Gewoon een Wereldmiddel.

07-08-2021 | Man | 56
Bacteriële infectie
Ik heb veel gelezen over dit medicijn hier en had ook last van schorre, pijnlijke keel, net of het bleef hangen. De oplossing die ik heb ontdekt is dat er misschien bij de makers aan de buitenkant nog resten van de binnenkant kunnen zitten. ik heb met een zakdoek, tissue de buitenkant van de capsule schoon gemaakt en voor de inname een flink slok water genomen en water in [lees meer...]de mond en toen ermee de capsule doorgeslikt en flink wat water na gedronken. Ik heb op deze manier geen last meer gehad van schorre of pijnlijke keel of het gevoel dat het ergens bleef hangen.