Ervaringen met Co-Trimoxazol

Longontsteking (4 meningen)
Voorhoofdsholteontsteking (3 meningen)
Oorontsteking (3 meningen)
Bronchitis (2 meningen)
Infectie (wond) (1 mening)
Vasculitis (1 mening)
Oogontsteking (0 meningen)

14-08-2021 | Vrouw | 32
co-trimoxazol (160/800mg)
Keelontsteking
Na weken te hebben getobt met keelontsteking en en zeer veel klachten kreeg Ik deze medicijnen. Na in van de 2e pil zo ziek, slap kan niet op m'n benen Staan, verhoging maar vooral die barstende hoofdpijn, misselijk, heel erg moe, gevoel alsof je zware griep hebt, kan niet meer functioneren.

01-04-2017 | Man | 35
co-trimoxazol (960mg)
Keelontsteking
Door gestuurd naar specialist door huisarts. Deze heeft dit middel voor gestreden 2x960mg. Icm 4000mg paracetamol. Ernstige keelontsteking en stoken keelamandelen. Binnen 48 uur resultaat. Is door kno-arts vast gesteld. Nu al 7 dagen aan de kuur bezig en moet er nog 7. Maar nergens problemen mee. Dus goed werkend probleemloos middel. (Vond andere reacties zo negatief dat i[lees meer...]k toch maar ff heb gereageerd).

24-06-2013 | Vrouw | 34
Keelontsteking
Na 1 week Co-Trimoxazol zit ik van top tot teen onder de jeukende uitslag. Als ik nog niet klaar was met de kuur moest ik hem direct stoppen. Allergie. Mag de kuur nooit weer. Pillen zijn ook vreselijk groot en me vaak verslikt met innemen. Buiten dat veel hoofdpijn en erg wazig gevoel. Moet zeggen dat de luchtweginfectie wel weg is maar heb er vreselijke jeukende uitslag[lees meer...] voor terug gekregen. Kan jammergenoeg nergens vinden hoelang het duurt voor die weg is.

13-08-2012 | Vrouw | 24
Keelontsteking
Ik krijg co-trimoxacol voor de ontsteking in mijn neus/luchtwegen, of het al beter gaat, dat gevoel kan ik niet echt geven, wel heb ik erg last van de bijwerkingen die het werken zelfs niet mogelijk maken, misselijk, wisselend van wel en geen koorts, sneller zweten, erg duizelig zijn en veel meer moe... slaap snachts slecht door andere pijn in het lichaam, maar overdag kan[lees meer...] ik nog een dutje gaan doen. val gewoon zittend in slaap, waar ik ook zit. Ook zijn ze erg groot en vrij stroef dus innemen is wat lastiger... ik ben in ieder geval erg blij als mijn kno-arts met een oplossing komt en deze kuur gestopt mag worden1