Trimethoprim

Blaasontsteking (40 meningen)
Urineweginfectie (3 meningen)

06-05-2012

Blaasontsteking

Ik moet nog 2 tabletjes. Bij de eerste merkte ik al snel dat de pijn over ging. Heb al vele kuren gehad, bij steeds terugkerende blaasontsteking. Maar ik ben 4,5 kilo afgevallen sinds ik dit medicijn gebruik, en ik eet gewoon zoals normaal. Jeuk heb ik niet, wat ik wel veel lees bij jullie reacties. Ik gebruik ook grandberrysap naast deze kuur.
11-04-2012

Blaasontsteking

Bij een eerdere blaasontsteking Nitrofurantoine van de huisarts gekregen. Bijwerkingen (down en opgeblazen buik) en het bloed plassen ging even weg, maar kwam terug. Toen trimethoprimkuur gekregen. 1 pil per dag, 3 dagen lang. 1 pil = 300mg. Werkte op de eerste dag al. Deze week wederom een blaastontsteking, nu direct trimethoprimkuur gekregen. Werkt weer op de eerste[lees meer...] dag, wel wat down gevoel en wiebelig/onvast, maar morgen laatste pil en het is hopelijk weer klaar! Ik snap niet dat dit middel dan niet als eerste kuur wordt voorgeschreven. Het is ook zoveel gebruiksvriendelijker.
14-02-2012

Blaasontsteking

Direct na gebruik van dit medicijn kreeg ik enorme jeuk over mijn gehele lichaam, dit ging gepaard met enorme bulten die je letterlijk op zag komen. Heb direct contact opgenomen met huisarts en moest per direct stoppen met dit medicijn. Kreeg tegen de bulten een methol gel wat de jeuk deed verminderen maar het heeft dagen gedurd voordat ik bult- en jeuk vrij was. had de b[lees meer...]ulten dus echt overal ,geizch, armen, buik, maar vooral op mijn rug. Mag dit medicijn nooit meer gebruiken.
18-01-2012

Blaasontsteking

it seems not work for me at all. it's already the forth day with pain an extrem discomfort.
09-01-2012

Trimethoprim (trimethoprim)

ik heb dit medicijn voor blaasontsteking maar slaap per nacht nog maar 3 uurtjes, ben heel misselijhk en duizelig heb de neiging om flauw te vallen moet nu nog 1x een tablet innemen zal blij zijn als dat niet meer hoeft ,ben alleen thuis dus dat voelt angstig sara
27-10-2011

Blaasontsteking

Ik ben in de overgang en werd ziek van dit middel. Ik kreeg koorts, hoofdpijn enz.. Het was echt van dit middel omdat de klachten begonnen na het begin van de kuur en vrijwel meteen over waren na de kuur. Ik heb ook van andere overgangers vernomen dat er heftig op antibiotica voor blaasontsteking kan worden gereageerd. De blaasontsteking was wel weg na vijf dagen.
17-04-2011

Blaasontsteking

Ik heb nu voor de 2e keer een kuur van deze medicijnen. Na de eerste kuur meende ik dat de ontsteking over was. Na 14 dagen kwam de ontsteking terug. Ik heb nu het gevoel dat het alleen maar erger wordt. Dus morgen weer naar de huisarts.
27-03-2011

Blaasontsteking

Gisterenavond mijn eerste tablet geslikt tegen blaasontsteking en sinds vannacht heb ik echt vreselijke jeuk! (dus nu al meer dan 12 uur) Ook werd ik misselijk en had ik diarree, dat is inmiddels over maar die jeuk niet, gek word ik er van!
22-01-2011

Urineweginfectie

3 daagse kuur gehad, al na de eerste dag rook mijn urine al niet meer sterk en waren de klachten een heel stuk afgenomen. Nu ben ik alleen benieuwd of er in de urine nog iets te zien is, dat weet ik maandag pas. Maar voor mijn gevoel heeft het effect gehad.
13-11-2010
Man

Recidief blaasontsteking

wanneer ik het tablet innam juist vóór het slapen gaan ,hield dit me zeker twee uren wakker ! Dat ging beter met het tablet nemen, enige uren vóór het naar bed gaan.
16-03-2010

05-01-2010

Blaasontsteking

Gekregen als 5 daagse kuur bij een urineweginfectie. Er zat steeds veel bloed bij m'n urine, bloed werd na een paar dagen minder. Helaas bleven de andere klachten, daarnaast veel rugpijn. Kuur afgemaakt, en hierna nog steeds afwijkende urine. Inmiddels een zwaardere kuur gekregen.
12-12-2009

Blaasontsteking

Dit medicijn nooit meer! Ik had een blaasonsteking en kreeg dit medicijn. Na 2 dagen zat mijn gezicht vol pusserige uitslag. Ben direct gestopt.
18-09-2009

Blaasontsteking

De blaasontsteking ging niet over en kroop op zodat ik een nierbekkenontsteking kreeg. Daarnaast kreeg ik heel vervelende jeukende uitslag van dit medicijn.
24-04-2008

Blaasontsteking

Na een kuur nitrofurantoine die niet goed gewerkt had kreeg ik dit van de huisarts. Ik merkte na 1 capsule al dat het bgon te werken en na 2 dagen was ik er al bijna vanaf. Hel effectiefe en ik heb geen bijwerkingen gehad. Ook erg makkelijk dat het maar 3 dagen 1 capsule is. die kun je moeilijk vergeten. Ze zijn wel vies en plakkerig om door te slikken.

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (514) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (483) - Antibiotica - penicillines breedspectrum