nitrofurantoine

Blaasontsteking (470 meningen)
Urineweginfectie (53 meningen)

19-01-2022 | Vrouw | 29
Blaasontsteking
2 weken na einde kuur echt overal jeuk op mijn lijf. Huid is super onrustig. Even krabben en het is rood met bultjes en bloed uitstortingen. Nu al een dikke week onderweg en nog niet weg. Gelukkig helpt antihistamine wel maar dat geeft weer vreselijke vermoeidheid als bijwerking. Blijkt nu dat de jeuk aanval die ik 2 jaar terug had, ook kwam 2 weken na gebruik van dit medi[lees meer...]cijn. Toen was het binnen een week weg en nu al 8 dagen met intense jeuk. Never nooit meer.

13-01-2022 | Vrouw | 27
Blaasontsteking
3 dagen geslikt maar de blaasontsteking ging niet weg. Daarnaast voelde het alsof mijn armen en benen in brand stonden regelmatig en handen en voeten voelden vanbinnen gevoelloos of alsof er ijs op lag. Gestopt in overleg met de HA.

11-01-2022 | Vrouw | 46
Blaasontsteking
Nou na tweede pil in de ochtend ineens kippenvel koud 4 denkens, koorts, bloedheet mega benauwd en daardoor paniek en hoesten. Dacht eerst nog door de blaasontsteking. In de avond weer wat rustiger volgende pil en begon weer van voor af aan hel…. Meteen gestopt nieuwe pillen gehad. Nu 2 dagen later nog steeds nare hoest hoop dat het weg gaat pff koorts allemaal wel weg. No[lees meer...]oit meer dit medicijn.

10-01-2022 | Vrouw | 70
Blaasontsteking
in 2020 had ik om de paar maanden een blaasontsteking. Iedere keer antibiotica gekregen. als die niet hielp op een andere antibiotica overgegaan. twee keer een kweek laten maken, waarop een desbetreffende antibiotica werd gevonden. Daarna Furabid 50 mg iedere dag een pil genomen. Dat ging half jaar goed. Toen weer blaasontsteking, op kweek gezet en antibiotica gehad. Na k[lees meer...]uur antibiotica weer opnieuw naar onderhoud van Furabid gegaan.

09-01-2022 | Vrouw | 22
Blaasontsteking
Knallende koppijn krijg ik ervan, niet normaal!

08-01-2022 | Vrouw | 65
Blaasontsteking
Na de 1e pil verdwenen de klachten sn. Na de 2e pil goed ziek geworden. Koorts liep op tot 39,5, spierpijnen, koude aanvallen met rillen, hoofdpijn. Erg moe.

08-01-2022 | Vrouw | 65

02-01-2022 | Vrouw | 34

30-12-2021 | Vrouw | 35
Blaasontsteking
Al vaker deze kuur gehad. Merk meteen na 2uur al mindering van de klachten. Fikse blaasontsteking met veel bloed, na inname enkele uren later al minder klachten van pijn. Na 5dgn kuur, klachtenvrij. Werkt super

29-12-2021 | Vrouw | 21
Urineweginfectie
Ik ben hier echt van geschrokken dit is de eerste keer dat ik deze antibiotica gehad heb maar wat een verschrikkelijke bijwerkingen overal ernstige jeuk constant naar de wc gaan en slokdarm stond in brand nooit meer voor mijn. Moet ook per direct stoppen van de huisarts

27-12-2021 | Vrouw | 62
Blaasontsteking
Ik durfde Furabid bijna niet te gebruiken na het lezen van de revieuws. 2 x daags ( om 08.00 en 20.00 ) na wat eten ingenomen. Geen enkele bijwerking gehad. Het duurde wel een week na de kuur voordat alle klachten van de blaasontsteking voorbij waren. Ik slik nu weer D-Mannose preventief.

21-12-2021 | Vrouw | 35
Urineweginfectie
Ik heb Furabid een paar keer eerder geslikt, maar de laatste keer kreeg ik meteen urticaria en een enorme jeuk over mijn hele lichaam, en oedem op mond/lip, neus, oog, oor en hals. Ik raakte in paniek omdat ik de gevoel had dat ik bijna niet kon ademen. Naar de huisarts geweest en kreeg en andere medicijn. Mag nu niet Furabid meer slikken.

20-12-2021 | Man | 61
Blaasontsteking
Na 24 uur begon het hoesten, werd steeds erger en op dag 2 leek het wel alsof ik een longontsteking had. Hele nacht door bleef ik hoesten. Linkeroog zwelling, tranend en pijnlijk

05-12-2021 | Vrouw | 72
Blaasontsteking
Mijn zus kreeg kort na inname van furabid een anafalactische shock en moest met spoed naar het ziekenhuis. Als haar partner niet snel was thuis gekomen had zij het waarschijnlijk niet overleefd. Ik denk dat je met het gebruik van een nieuw medicijn moet zorgen dat je niet alleen bent zodat als het fout gaat iemand een ambulance kan bellen! Het begon bij haar bij haar voet[lees meer...]en en eindigde met enorme druk op de borst en benauwdheid.

27-11-2021 | Man | 70
Blaasontsteking
Vanaf begin kuur. Misselijk. Tijdens slapen incontinent. Dokterspost gebeld. Krijg ander medicijn

21-11-2021 | Vrouw | 38
Blaasontsteking
Geen enkele last van bijwerkingen en heel snel na het starten van de kuur namen de klachten van de blaasontsteking al af. Ben heel tevreden.

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (587) - Anticonceptie - eenfase