Ervaringen met Furabid

Blaasontsteking (536 meningen)
Urineweginfectie (75 meningen)

30-08-2022 | Vrouw | 77
Blaasontsteking
werd er heel naar van, ben gelijk gestopt, dat moet een huisarts ook toch weten, Ik zal de andere helpen, mensen neem deze medicijn niet in, er zijn vreselijk bijwerkingen bij, jeetje

22-08-2022 | Vrouw | 32
Blaasontsteking
Gekregen vanwege blaasonsteking na drie pillen doodziek niet meer op mijn benen kunnen staan overgeven spierpijn hoofdpijn wat een waardeloos medicijn. Duizelig een ander medicijn gekregen.

18-08-2022 | Vrouw | 57
Blaasontsteking
Blaasontsteking maar krijg 39 koorts moei geen fut voel mezelf beroerd moet ik het ziekenhuis bellen of niet

09-08-2022 | Vrouw | 59
Blaasontsteking
Een paar uur na de eerste pil, heftige jeuk vooral armen en benen. Volgende dag hap gebeld en moest gelijk stoppen. Heb meer dan een week last van de jeuk.

30-07-2022 | Man | 80
Blaasontsteking
7-daagse kuur 2x p dag ochtends bij het eten en ‘s avonds .Opnieuw daarna last , pijn, bij plassen en ophouden van de plas. Daarvoor een aantal keren dat ik mijn plas niet op kon houden. Ik ben 80 jaar en het minstens 20 jaar geleden dat ik een blaasontsteking had.

15-07-2022 | Vrouw | 58
Blaasontsteking
5 daagse kuur voor blaasontsteking gekregen. Klachten meteen na een dag over. Kuur afgemaakt. Geen enkele bijwerking. Kortom: tevreden.

23-06-2022 | Vrouw | 37
Blaasontsteking
Ik heb dit medicijn gekregen voor een blaasontsteking. Maar ik wil nooit geen Furabid meer! Ik kreeg last van ernstige vermoeidheid, verwardheid, spierpijn en opgezette klieren en spieren in de nek, ontzettend duizelig, slap, futloos en jeuk onder de voeten. Ik ben na 4 tabletten gestopt met deze kuur.

06-06-2022 | Vrouw | 29
Urineweginfectie
5 daagse kuur gehad, na 1 dag gestopt. wat een troep. kort na inname kreeg ik hoofdpijn en een heel wazig gevoel. gevolgd door misselijkheid en algeheel gevoel van ziek zijn. nooit meer. heb erna een zakje monuril gekregen. werkt prima, geen bijwerkingen van.

20-05-2022 | Vrouw | 70
Urineweginfectie
Donderdagmiddag begonnen met dit medicijn tegen blaasontsteking. Voor het naar bed gaan de 2de pil ingenomen. Om 3 uur in de nacht wakker geworden met een snelle hartslag, erge hoofdpijn( ik heb nooit hoofdpijn),misselijkheid en veel pijn in mijn botten, spieren. Ik kon niet liggen,zitten en lopen door de pijn in mijn lijf. De volgende ochtend de medicatie niet meer i[lees meer...]ngenomen en de arts gebeld. Ik krijg nu een ander antibioticakuur. Voor mij nooit meer Furabid.

29-04-2022 | Vrouw | 52
Blaasontsteking
Niet nemen,ben nu 2 weken verder nog steeds vreselijke jeuk op handen voeten,etc. Moest met ambu naar ziekenhuis,kreeg adrenaline voor de allergische reactie.Na 2 dagen inname werd ik doodziek,2 dgn erna opgeknapt.Na 5 dgn begon de grootste ellende Dit middel kan gelijk,of zelfs nog dagen na kuur reacties geven.

24-04-2022 | Vrouw | 62
Urineweginfectie
Sinds oktober 2021 4x blaasontsteking gehad. 1x op kweek gezet. Furabid bleek effectief hiervoor. In maart begon het weer en kwamen de klachten om de 2 weken terug. Iom uroloog: bij klachten direct innemen 2x daags en voor 2 dagen. Nu heb ik een onderhoudskuur voor 3 maanden. 1x daags voor het slapen.

23-04-2022 | Vrouw | 59
Blaasontsteking
Goede ervaring, geen last meer na 3 dagen. En totaal geen bijwerkingen!! Voor mij een goed medicijn, kuur van 5 dagen was genoeg.

09-04-2022 | Man | 55
Blaasontsteking
Gekregen voor een blaasontsteking. Zoals door de apotheek gezegd elke keer ingenomen met melk en geen last gehad van bijwerkingen. Kuur duurde 10 dagen en na 2 dagen al klachtenvrij.

03-04-2022 | Vrouw | 55
Urineweginfectie
De derde dag werden de klachten minder ,geen bijwerkingen Ik raad aan om de capsule tijdens het eten in te nemen dan heb je nergens last van. En heel goed drinken .

02-04-2022 | Vrouw | 33
Blaasontsteking
Op dag 2 onwijs moe, down, misselijk en veel buikpijn. Gesproken met de HAP en mocht direct stoppen! Wat een rommel is dit!! Voor mij nooit meer

26-03-2022 | Vrouw | 70
Blaasontsteking
In de nacht van donderdag op vrijdag wakker geworden van de blaasontsteking. Ik heb het zo vaak dat ik het meteen herken. Vrijdagochtend met urine naar huisarts. Ik kreeg een kuur Furabid 100 voor 5 dagen. Het is nu de tweede dag dat ik de capsules slik en de blaasontsteking is over maar ik ben nu zo stijf als een plank. Alles doet me zeer, benen, armen, lichaam. Ik zit vo[lees meer...]or een dilemma want weet niet of het van de Furabid komt of van de 2e booster prik die ik gistermiddag heb gekregen. Dit is niet fijn.

Thyrax Duotab (875) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (617) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (594) - Antibiotica - penicillines breedspectrum