nitrofurantoine

Blaasontsteking (470 meningen)
Urineweginfectie (53 meningen)

17-11-2021 | Vrouw | 53
Blaasontsteking
Ik ga dit middel nooit meer slikken!

14-11-2021 | Vrouw | 75
Blaasontsteking
Ik heb die furabid nu voor de 2e week heb allerlei vervelende klachten rugpijn pijn in lichaam alsof je als één plumpudding in elkaar zakt .

12-11-2021 | Vrouw | 22
Blaasontsteking
Furabid al een paar keer voorgeschreven gekregen voor een blaasontsteking. Vrijwel binnen een paar uur komen de bijwerkingen opzetten: hevige hoofdpijn en moe. Maar dat heb je er écht voor over als je de pijn van een urineweginfectie/blaasontsteking kent, want ook binnen een paar uur na inname van de eerste pil zijn de ergste klachten van de infectie zo goed als verdwenen.[lees meer...] Aanrader! Let wel: je krijgt dit antibioticum makkelijk voorgeschreven, dus resistentie is ook van de partij. Niet te vaak doen, dus!

02-11-2021 | Vrouw | 35
Urineweginfectie
Binnen 1 uur na eerste pil inname heftige allergische reactie als in anafylactische shock. Hele lichaam jeuk en tintelingen voor ik het door had lag ik buiten bewustzijn en gelukkig op tijd de ambulance die mij adrenaline spuiten heeft gegeven en mee heeft genomen. Ik zat tegen een hartaanval aan. Ze vertelde me dat dit bijna nooit voorkomt zo een heftige reactie gelijk. [lees meer...]Ik heb FURABID daarvoor al 6 keer gehad en nergens last van. Ik mag het in ieder geval nooit meer nemen! Als ik nu een urineweginfectie heb krijg ik FOSFOMYCINE en dat gaat goed!

30-10-2021 | Vrouw | 27
Blaasontsteking
De eerste 2 dagen vreselijke spierpijn in nek benen en onder rug, gespaard met koorts en constant koude rillingen. Dag 3 begon het nachtelijke transpireren best hevig. En het gevoel van verkouden neus en keelpijn. Blij als de kuur af is.

29-10-2021 | Vrouw | 64
Blaasontsteking
Werd er doodziek van spierpijn nek pijn hoofdpijn hele lichaampijn slaap slecht pffff nou nooit en ook nooit meer gebruik ik dit middel heb de kuur afgemaakt want dat moest gelukkig vanavond de laatste capsule

26-10-2021 | Vrouw | 66
Blaasontsteking
Kreeg Furabid omdat ik al 10 dagen blaasontsteking had. De pillen 2x daags ingenomen met yoghurt en al na de 2de pil was de pijn weg. Ik kreeg wel darmkrampen en wat pijn in m’n onderbuik, maar dat was prima te doen. Nu, een week na einde kuur heb ik nog steeds kramp in m’n darmen, maar het duurt even voordat ook de goede bacteriën weer terug zijn.

22-10-2021 | Vrouw | 35
Urineweginfectie
Diaree, ontstoken keel gevoel , nek klachten en schouders spierpijn, heel erg verkouden, gevoel alsof ik koorts heb. Symptomen op dag 4 begonnen

15-10-2021 | Vrouw | 48
Blaasontsteking
Zowat meteen na de inname van de 3de pil zat ik ineens onder de uitslag van top tot teen en jeuk, ik ben er vast allergisch voor,

06-10-2021 | Vrouw | 23
Blaasontsteking
Na 2 tabletten misselijk, overgeven en een grieperig gevoel. Baby die borstvoeding krijgt, is ook erg onrustig en huilerig sinds de start van de kuur. Na 4 tabletten maar gestopt.

04-10-2021 | Vrouw | 31
Blaasontsteking
Na eerste capsule al beroerd. Hoofdpijn moe misselijk.

22-09-2021 | Vrouw | 72
Urineweginfectie
Nooit meer, ik kan niet lezen, niet alleen naar buiten

13-09-2021 | Vrouw | 21
Blaasontsteking
Heb relatief vaak last van blaasontsteking. Krijg eigenlijk altijd Furabid voorgeschreven. Gelukkig nooit echt extreme klachten. Alleen vaak last van mijn vagina, door middel van een schimmelinfectie en/of kleine wondjes rondom. Daarnaast beginnen mijn darmen te irriteren na het innemen van de pil en volgt er vaak diarree. Verder verminderen de klachten van de blaasontstek[lees meer...]ing wel altijd na een dag. Meestal compleet weg op dag 2.

10-09-2021 | Man | 66
Blaasontsteking
heel erg zweten loopt met gangen van mijn lijf af en een tel later ,heb ik het weer vreselijk koud. en nergens zin in

09-09-2021 | Vrouw | 39
Blaasontsteking
Bij blaasontstekingen heb ik al veel antibiotica voorgeschreven gekregen. Deze werkt bij mij het best. Echt flinke last van blaasontsteking. Na 1 of 2 pillen al bijna geen last meer. Bij het einde van de kuur van 5 dagen had ik geen last meer. Wel last van maag/darmklachten, zeurend gevoel in onderbuik in de avond. Maargoed, dat is beter dan blaasontsteking. Bij blaasonst[lees meer...]eking vraag ik om dit middel.

06-09-2021 | Vrouw | 29
Blaasontsteking
Voor blaasontsteking Furabid voorgeschreven gekregen. Na één dag begonnen de misselijkheid en de hoofdpijn. Ik ben een paar dagen er niet op uit geweest. Helaas bleek na afloop van de kuur dat deze niet gewerkt heeft. Zegt natuurlijk niets over de effectiviteit, ik had een ander spectrum antibiotica nodig. De capsules waren wel heel klein en makkelijk in te nemen. Mocht he[lees meer...]t wel geholpen hebben, dan waren de bijwerkingen te overzien geweest. Deze verdwenen overigens direct na afloop van de kuur.

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (587) - Anticonceptie - eenfase