apixaban

Hartritmestoornissen (20 meningen)
Trombose (12 meningen)
Longembolie (12 meningen)
Bloedverdunnen (3 meningen)

Groot onderzoek naar connectie tussen corona en trombose

De Telegraaf - 03 mei 2020 in BINNENLAND (15-07-2020)

15-12-2019 | Vrouw | 69
Ademhalingsproblemen
Droge ogen benauwd neusbloedingen darm bloedingen gehad

10-05-2019 | Vrouw | 46
Trombose
Ik gebruik dit middel ivm trombosebeen. Heb last van hoofdpijn die zwartestipjes en bloeddruk met name de onderdruk hoog, boven de 100. Iemand hier ervaring mee?

22-12-2018 | Man | 79
Boezemfibrilleren
Bij het kleinste wondje komt naar verhouding veel bloed

01-12-2017 | Man | 75
Atriumfibrilleren
kan er nog niet over oordelen maar de bijwerkingen liegen er bij mij niet om. Wacht nog tot na het weekend om te informeren bij de cardioloog . opgejaagd gevoel, heel slecht slapen, doodmoe, malen ,pijn benen vooral onderbenen, maag en darmklachten krampen dus heel vaak stoelgang

24-09-2017 | Man | 72
Hartritmestoornissen
Open hartoperatie in 1996 ivm hartritmestoornissen ( Maze-3 ). Positief: na gebruik van zo'n 10 dagen had ik ineens - sinds 10 jaar - weer een regelmatige hartslag !! Ging 10 jaar goed. Daarna weer stoornissen . Vervelende bijwerkingen : loop steeds moeilijker , geen kracht meer in de voeten, enkels en vooral de knieën. Veel spierpijn ! Acenocomarol. Mei 2016 overgestapt[lees meer...] op Eliquize. Zie boven. Leeftijd : 72.

18-06-2017 | Man | 55
Trombose
Sinds jan gebruik ik dit, genot dat je niet geprikt hoeft te worden maar nu lijken er toch wat bijwerking boven water te komen, moeheid, slecht slapen en het lijkt er op dat het effect heeft op manier waarop je uit je worden kunt komen, ook tintelingen.

14-04-2017 | Man | 70
Atriumfibrilleren
werd er een beetje agressief van, vooral verbaal. Neem er nu nog één per dag 's morgens.

26-11-2016 | Man | 55
Longembolie
Slik dit medicijn nu bijna een jaar, hiervoor ascal gebruikt, nu na derde keer een longembolie is dit middel voorgeschreven door de longarts. Wat mij op viel na 2/3 weken slikken van eliquis 5mg 2x per dag...dat ik tintelingen kreeg in benen, voeten, en armen.

24-05-2016 | Vrouw | 72
Beroerte
Ik ben heeeeeel erg moe, abnormaal moe. M'n lichaam voelt als Lood. Heeft iemand daar ervaring mee??

09-12-2021 | Man | 65
Atriumfibrilleren
ga steeds meer last krijgen van soort pijnelijke huid ,geprik,en hartkloppingen ,dat vindt ik vreemd want daat bloedstolsels kreeg ik ze voor.

08-11-2021 | Vrouw | 73
Bloedverdunnen
Ik heb jaren Fenprocoumon gebruikt Maar moest plotseling van de cardioloog een paar weken geleden na boezemfibleren en een.cardio versie aan deze bloedverdunner apixaban Wat een rot middel ik voel me iedere dag ziek Duizelig oorsuizen vocht vasthouden en een opgejaagd gevoel Ik mocht gaan stoppen over naar Fenprocoumon Maar moet deze vreselijke tabletten slikken bij de Fe[lees meer...]nprocoumon tot de waarden tussen 2 en 3 zit. Heti s nu nog 1.6.Ik voel me zo naar sindsdien tabletten.Als ik ga stoppen Dan zeker weten eens maar nooit meer deze tabletten

03-10-2021 | Man | 39
Atriumfibrilleren
ivm ablatie moet ik deze medicatie preventief innemen.

18-04-2021 | Vrouw | 78
apixaban (2,5mg)
Hartritmestoornissen
Ik gebruik eliquis al 5 jaar na een vervanging van de mitrailleur klep , biologische klep en voel mij prima .

10-02-2021 | Vrouw | 66
Atriumfibrilleren
Last van zere benen kan nog geen 100 meter lopen.

19-12-2019 | Man | 75
Ademhalingsproblemen
Heb mijn leven veel gerookt, tussenpose van 13 jaar niet en nu 8 jaar rookvrij. Sinds ik dit medicijn slik, merk ik gewoon dat ik kortademig ben geworden. Zeker met hond uitlaten, worden de rondjes het liefst steeds kleiner. Bij elke inspanning moet ik uitheijgen.

11-04-2019 | Vrouw | 66
Atriumfibrilleren
Heb dit medicijn gekregen na boezemfibrilleren, Gebruikte eerder ascal. Heb van deze medicijnen erge jeuk. Vandaag besloten door de cardioloog over te schakelen op xarelto. Over 6 weken evaluatie,

Thyrax Duotab (866) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (580) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (532) - Antibiotica - penicillines breedspectrum