Diovan

29-10-2010

Hoge bloed druk

03-10-2010

Hypertensie

Toch vaak duizelig en kloppende slapen. Onrustig
29-09-2010

25-09-2010

Bloeddruk

23-09-2010

Diovan (valsartan)

Slikte eerst 3 medicijnen Hydrochloor, metropolol en diovan 160 mg preventief voor hoge bloeddruk. Op eigen verzoek! medicijnen afgebouwd en zit nu op 40 mg diovan. Bloeddruk is nu perfect. Had met bovenstaande drie last van duizeligheid, gewichtstoename, vocht vasthouden en voelde me niet prettig. Dus het is zeker het overwegen waard om eens met behulp van de huisarts me[lees meer...]dicijnen af te bouwen. Heb nu geen bijverschijnselen meer en ik hoop dat ik die 40mg ook nog eens kan weg laten in de toekomst.
11-06-2010

Hypertensie

Sinds een maand slik ik 5 mg amlodipine en 160 mg Diovan per dag. Sinds een kleine week naar 320 mg Diovan overgezet. De eerste paar dagenwas ik echt heel erg moe, vooral in mijn benen. Dat is nu verdwenen. Ik slaap wel een stuk beter dan ik in maanden gedaan heb. Of de medicatie ook daadwerkelijk mijn bloeddruk verlaagt weet ik nog niet.
19-05-2010

Costerol

Ik slik het al zolang, en ik zou er van af willen. als ik aan de huis arts vraag nee door slikken waarom moet dat. bloed druk is goed graag een mening
01-04-2010

Diovan (valsartan)

verminderd libido, zeer slecht slapen, onbestemde gevoelens, depressief, slecht kunnen lezen, dus slechter zien
19-03-2010

Diovan (valsartan)

Ik ben zeer tevreden, want mijn bloeddruk is binnen 2 weken gezakt van 160-110 naar 120-70.
12-02-2010

08-01-2010

Bloeddruk

Kreeg zo veel last van spierkrampen in mijn benen dat het niet te houden was. Heb met mijn huisarts overlegt maar vondt het niet goed om te stoppen, maar eigenwijs is ookwijs, ik heb geen spierkrampen meer na een half jaar. Mijn bloeddruk is nog steeds niet te hoog om weer medicijenente moeten slikken. Maar wat wel als ik weer moet gaan slikken?
15-12-2009

Non compaction cardiomyopathie

Heel tevreden over dit medicijn, tot nu toe geen bijwerkingen
10-12-2009

Bloeddrukverlager

ben er heel erg over te spreken gebruik diovan 80 mg 1 maal per dag en al meer dan 5 jaar en voel mij er goed bij.
14-10-2019

Aangeboren hartafwijking

Diovan heb ik gekregen toen de valsartan actavis besmet was wat toen in het nieuws was. In het begin ging het goed maar na een par maanden begon mijn gewicht onverklaarbaar en substantieel toe te nemen(terwijl mijn beweeg- en eet patroon onveranderx goed waren), begon ik steeds vaker maagzuur-achtige aanvallen te krijgen cq unheimlich gevoel in maag en buik waardoor alle e[lees meer...]nergie uit mijn lijf getrokken werd en met opstaan erg veel pijn in mijn voeten. Inmiddels al tig onderzoeken en checks weer gehsd maar met mij is niks mis (en als je zulke klachten hebt zijn artsen oostindisch doof door niet naar patienten luisteren). Uit enige wanhoop gewoon gestopt met de diovan en nu een week later is de pijn in mijn maag/buikstreek weg, doen mijn voeten geen zeer meer met opstaan. Ik blijf van de diovan af. Waarom begrijpen artsen niet dat bijwerkingen per persoon kunnen verschillen, moet je allemaal onderzoeken door voordat t toch wellicht aan een medicijn ligt. Als ik zie wat al die bezoeken kosten en dat onderzoek en mijn produktieverlies dan kan dat niet opwegen tegen het voorschrijven van een iets duurder medicijn waaebij die bijwerkingen er niet zijn? Dat vind ik het frustrerende aan medicatie en de bijwerkingen en de artsen.
14-05-2013

Diovan (valsartan)

door cisten in mijn nieren heb ik een te hoge bloedruk en neem ik een maal daags 1 tablet diavan.en voor mijn stenen in mijn nieren neem ik allopurinol 1 tablet per dag.
25-03-2013

Hartinfarct

gebruik 160 mg. Vanaf begin niet mogeljk om auto te rijden. Te lage loeddruk??? Sinds 1 februar 2013i 1x 160 mg en 1 x 80 mg maakt gemiddeld 120 mg. er kan nu weer auto gereden worden. Wil nog verder gaan: 2 x 80 mg en 1 x 160 mg maakt gmiddeld 107 mg. Dit isbekend en accoord bij cardioloog.

Thyrax Duotab (847) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (533) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (493) - Antibiotica - penicillines breedspectrum