Hartritmestoornissen (11 meningen)
Hartklachten (3 meningen)
Hartkloppingen (3 meningen)
Verhoogde hartslag (2 meningen)

21-11-2011 | Vrouw | 58

02-07-2017 | Man | 59

27-10-2011 | Vrouw | 59

18-05-2020 | Vrouw | 60

01-04-2020 | Vrouw | 60
Hartfalen

10-01-2020 | Man | 60
Hartklachten
Atenolol is een betablokker waarbij je helder blijft; ik ben ermee begonnen omdat ik van metoprolol te lusteloos en mentaal geremd werd. Bijkomend voordeel blijkt dat mijn ademhalingsspieren beter functioneren -- ik kan weer beter zingen nu ik mijn ademsteun (middenrif) beter kan controleren.

09-06-2019 | Vrouw | 60
atenolol (25mg)
Heel af en toe een hups in mijn bloeddruk resulteerde in Atenolol 25 Mg. Hondsberoerd van geworden, of ik op mezelf neerkijk, zo vreselijk duizelig, misselijk, geen eetlust, hoofdpijn etc. Na 12 dagen gestopt. Eerst maar weer eens overleggen, dit houd ik niet vol, durf niet meer op de fiets, auto etc. Wie heeft hier ook slechte ervaringen mee.

02-04-2019 | Vrouw | 60
Hartklachten
Sinds ik WIFI in huis heb, heb ik hartklachten. Heeft 5 jaar geduurd voor ik daar achter kwam. Nu WIFI definitief uit...hart rustig!

17-07-2014 | Man | 60
atenolol (50mg)
Vanaf ik atenolol gebruik is mijn bloeddruk normaal en heb ik geen last meer van hoofdpijn, maar ik heb nu een zure maag van overgehouden. Mijn huisdokter vindt dat het niet daardoor hoeft te zijn.

10-12-2012 | Man | 60
atenolol
sinds 7 september2012 neem ik 1 maal per dag Atenolol in op advies van een dokter in Singapore. Omdat ik een lichte vorm van longemfyseem heb heb ik het soinds de inname erg benauwd en hoest ik veel. Eerst dacht ik dat het van de aircon kwam maar nu schijnt het toch aan de tabletten te liggen. Bovendiens wijst Kassa vanavond uit dat het innemen van bloeddrukvelagende midd[lees meer...]elen helemaal niet zo noodzakelijk blijkt te zijn bij mensne die, net als ik, nooit hart of vaatkalchjten hebben gehad en dus tot de lage risiocogroepen behoren. Ik ga dus vragen of ik met dit medicijn kan stoppen.

03-01-2012 | Vrouw | 60
matig.

23-01-2011 | Vrouw | 60
Hart en vaatziekten
geen klachten

10-08-2015 | Man | 61
atenolol (100mg)
Na jaren innemen, kreeg ik een open been een wond van ruim 2 cm hoogte enkel, na onderzoek bleek het geneesmiddel de boosdoener te zijn, lag al op de operatietafel voor verwijderen spataders, maar zelf was ik het er niet mee eens en arts had er ook een probleem mee. Verder onderzocht, dit als resultaat jaar met open been gezeten, na stoppen medicijn ging wond weer dicht du[lees meer...]s..

15-06-2011 | Vrouw | 63

12-09-2012 | Man | 64

08-04-2013 | Man | 65
Hartklachten
Gebruik Atenolol (50 mg) sinds m'n Bypassoperatie in april-2005. Ik was al voor die tijd patient met een lichte vorm van Psoriasis. Sinds die tijd is de Psoriasis erg verslechterd over mijn gehele lichaam. Heb mij sinds enkele jaren onder behandeling van een Dermatoloog moeten stellen, die klip en klaar stelt dat de Psoriasis veroorzaakt wordt door de Atenolol. In samensp[lees meer...]raak met de Cardioloog ben ik 2 jaar geleden naar een lagere dosis (25 mg) Atenolol gegaan. Heb nog wel steeds flink Psoriasis maar minder dan voorheen. Ik wil nu echt helemaal stoppen met de Atenolol. Wat ik wel jammer vind omdat Atenolol een bijzonder goed en effectief middel is voor het hart, echter funest voor patienten met Psoriasis. Een aandoening die vlgns de laatste informatie ook een aanleiding van veel hartproblemen kan zijn.

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (577) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (423) - Antibiotica - penicillines breedspectrum