Hartklachten (16 meningen)
Hartfalen (8 meningen)
Angina pectoris (1 mening)

03-05-2016 | Vrouw | 65

14-04-2016 | Vrouw | 48
bisoprolol (5mg)
Ben begonnen met 2 1/2 mg en dat ging goed. Hartslag ging omlaag en de bloeddruk ook. 1 week geleden is de dosering verhoogd naar 5 mg. Kon niet meer slapen geen eetlust meer en last van opvliegers. Ik ga snel weer terug naar de vorige dosering. Het medicijn doet wel wat het moet doen maar niet meer kunnen slapen is niet te doen. Ben gesloopt na 1 week 5 mg.

15-03-2016 | Vrouw | 66
Hartritmestoornissen
Had sinds 1,5 jaar last van hartritmestoornissen en kreeg bloedverdunners erbij. Niemand had erg in de bisoprolol, al was mijn hartslag wel wat laag. Tot de huisarts mij 3 dagen een holter liet dragen en bleek, dat mijn hartslag 's nachts bijna weg was en soms 13 seconden helemaal weg was. In het ziekenhuis hebben ze gelijk de bisoprolol 5 mg. gestopt en ik kreeg een pacem[lees meer...]aker. Ik voelde mij herboren zonder die bisoprolol. Had ineens geen last meer van duizelingen, maag en darmstoornissen en een hartslag, die 's nachts ineens goed was. Overdag iets te hoog. Dus nu moest ik er bisoprolol 1,25 mg bij gaan slikken, vanwege toch de stijging van de hartslag, maar na 1 dag begonnen mijn klachten opnieuw. Nu de bisprolol helemaal gestopt en kijken wat dit doet.

12-01-2016 | Vrouw | 65
Hartritmestoornissen
Door de combinatie Flecainide en Bizoprolol zijn eindelijk de ritmestoornissen onder controle. Maar nu heb ik zoveel last van de bijwerkingen (met name van de maag en pijn op de borst bij lichte inspanning, maar ook misselijk, opvliegers en lichte hoofdpijn), dat het geen verlichting brengt. Een ander probleem is in de plaats van het vorige gekomen..

03-01-2016 | Vrouw | 57
bisoprolol (5mg)
Van alles geprobeerd, maar de bloeddruk gaat niet echt omlaag Bisorolol haalt de bloeddruk wel naar beneden, maar de bijwerkingen,pijn in armen en benen is vaak te erg

01-09-2015 | Vrouw | 60
Hartfalen
Moest overgaan van selokeen naar bisoprolol in sept. 2014. Kreeg veel bijwerkingen en met mijn cardioloog overlegd halvering van tablet ivm koude voeten en handen.. Bleef erg moe en depressief, heb het ziekenhuis gebeld en kon bij een andere cardioloog terecht, niet dat mijn cardioloog slecht is, maar hij was er gewoon niet. Heb mijn klachten doorgenomen, en kon gelijk st[lees meer...]oppen met de bisoprolol. Nu na 2 mnd. niet zo moe en depressief meer en ook geen koude handen en voeten. Heb nog wel last van bijwerkingen van andere medicijnen, maar dit had ik echt niet verwacht dat dit middel zoveel bijwerkingen gaf. Ben wel doorgestuurd naar longarts en heb een puffer gehad en heb een goed vertrouwen in de longarts.

01-09-2015 | Vrouw | 59
Hartritmestoornis
Ik gebruik al jaren Bisoprolol voor hartritme van het merk Mylan, nooit geen bijwerkingen. Nu moest ik nieuwe ophalen bij de apotheek en kreeg ik de Bisoprolol van het merk Sandoz, ik heb ze nu 14 dagen geslikt en heb de hele dagen door zeurende maagpijn. De assistent van onze dokter zei toen tegen mij: dan kan u vast niet tegen het vulmiddel wat er in zit. na wat gepraat [lees meer...]te hebben hierover, kreeg ik van de apotheek een formulier die jezelf en de dokter moet invullen en nu krijg ik de oude Bisprolol van het merk Mylan weer terug, zonder hier voor meer te moeten betalen. Gelukkig is zo mijn probleem weer opgelost.

30-08-2015 | Vrouw | 56
Hartritmestoornissen
Ik slik nu sinds 1 jaar dit medicijn bisoprolol. Ik heb sinds die tijd meer lastvan opvliegers en zweetbuien . Zijn er meer mensen die daar ook last van hebben? Dat Ik graag en weten. Ik zou graag U meningen horen.

21-07-2015 | Vrouw | 70
bisoprolol (5mg)
pijn in armen en benen, soms maagklachten. De pijn was behoorlijk

02-03-2015 | Vrouw | 62
Hartritmestoornis

20-02-2015 | Vrouw | 56
bisoprolol (2,5mg)
Hartritmestoornissen
Na een ablatie voor een ventriculaire tachycardie had ik nog overslagen waardoor ik me niet zo goed voelde ( duizelig, moe en trage/onregelmatige hartslag etc..) en is nu veel minder,

18-02-2015 | Vrouw | 40
Hartkloppingen
Ik heb twee weken geleden Bisoprolol gekregen, omdat ik al 3 weken hartkloppingen had. Na een week kreeg ik er behoorlijke jeuk van (armen, rug, borst). Dit was niet vol te houden, dus heeft de huisarts Metoprolol voorgeschreven 1x daags 50 mg. Daar kreeg ik diezelfde jeuk van. Heb ik de tablet een paar dagen gehalveerd, maar het mag niet baten. Ik stop er nu mee, hopende[lees meer...] dat de hartkloppingen weg zijn.

09-02-2015 | Vrouw | 63
bisoprolol (1,25mg)
Hartritmestoornissen
De verzekeraar prefereert een ander middel, bijwerkingen, hoofdpijn, watten in hoofd, slaapstoornissen, dromen, pijn op de borst.

24-01-2015 | Vrouw | 30
bisoprolol
Gebruik dit middel al jaren vanwege een hoge bloeddruk en tachycardie maar nog is mijn hartslag vrijwel altijd >100. Maar nu heb ik sinds vandaag een ander merk Bisoprolol van het merk Mylan en heb het idee dat ik daar anders op reageer dan op het andere merk Teva, ik heb de gehele dag nu al hartoverslagen en dat heb ik altijd wel een beetje in lichte mate maar dit is beho[lees meer...]orlijk ernstig. Niet ernstig in de zin van een ernstige aandoening maar wel ernstig in de zin van dat het erg aanwezig is. Kan het komen door de switch naar een ander merk? Snap ook niet dat ik een ander merk heb, maar gebeurd wel vaker en is denk ik gewoon een financiele kwestie. Maar herkennen mensen dit en dus het ervaren van andere (bij)werkingen door een ander merk?

25-11-2014 | Vrouw | 59
bisoprolol
heb bisoprolol 2x2,5 per dag gekregen omdat ik de nacht niet door kom, maar nu kom ik de dag en nacht niet door tabl. is gesmolten voor ik het kan door slikken en werkt niet dag en nacht gaat mijn lichaam te keer alsof ik de marathon heb gelopen en die hoofdpijn heb ik lang niet gehad loop dus de hele dag paracetamol te slikken om deze tegen te gaan en ben ontzettend moe, [lees meer...]kan niet eens stofzuigen, rood en bezweet hoofd binnen seconde en doordat ik niets kan doen word ik daardoor ook nog eens depri van

31-10-2014 | Vrouw | 59
bisoprolol
heb nog steeds last met slapen ben vanaf 1 à 2 uur wakker omdat ze niet meer werken, heb weer de marathon gelopen en sta als een wrak met zware hoofdpijnen op en moet weer overdag slapen, omdat ik niet meer kan, waarom werken ze niet 24 uur lang, als ik straks weer moet werken hou ik dat geen dag vol .

Thyrax Duotab (871) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (596) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (558) - Antibiotica - penicillines breedspectrum