Ervaringen met Bisoprolol

bisoprolol

evenwichtsproblemen vermoeidheid hartritmestoornissen zichtproblemen hartklopping

Hoge bloeddruk (45 meningen)
Hartklachten (21 meningen)
Hartinfarct (8 meningen)
Hartfalen (8 meningen)
Angina pectoris (1 mening)

23-12-2020 | Vrouw | 56
Hartritmestoornissen
Hartritme stoornissen van linkervoorkamer. Ik moet de Bisoprolol samen met Apocard Retard 3 maanden innemen en dan op controle terug komen. Als deze bijverschijnselen na een paar weken niet verminderen/overgaan neem ik contact op met de cardioloog.

17-04-2017 | Man | 56
Hartritmestoornis
Ik heb veel last van extra-systolen, na grondige controle door de cardioloog blijken dit goedaardige overslagen te zijn. Vooral na de maaltijd zijn ze uitgesproken voelbaar en wel 10 tot 20 per minuut. Ik moet hier volgens de specialist geen medicatie voor nemen, moet er maar mee leren leven.... Omdat ik bleef klagen gaf hij mij bisoprolol 2,5 mg, te nemen als ik er veel [lees meer...]last van had. Veel helpt dit echter niet, ik vraag mij dan ook af of er mensen zijn met hetzelfde probleem, en of er een betere medicatie voorhanden is ....

30-08-2015 | Vrouw | 56
Hartritmestoornissen
Ik slik nu sinds 1 jaar dit medicijn bisoprolol. Ik heb sinds die tijd meer lastvan opvliegers en zweetbuien . Zijn er meer mensen die daar ook last van hebben? Dat Ik graag en weten. Ik zou graag U meningen horen.

20-02-2015 | Vrouw | 56
Hartritmestoornissen
Na een ablatie voor een ventriculaire tachycardie had ik nog overslagen waardoor ik me niet zo goed voelde ( duizelig, moe en trage/onregelmatige hartslag etc..) en is nu veel minder,

19-11-2020 | Man | 57
Boezemfibrilleren
Na jaren gebruik van flecainide stopte de fabrikant(teva) met het medicijn, na velen klachten van andere merken heb ik cardioversie laten doen. Cardioversie niet geholpen. Ik heb toen het medicijn Bisoprolol gekregen wat niet echt helpt maar wel wat onderdrukt. De volgende stap is een cryo ablatie deze heb ik in augustus gehad. Ik kom na iedere behandeling slechter uit de[lees meer...] strijd. Medicijn Bisoprolol moest ik mee stoppen na 2 maanden na de ablatie maar dat ging niet. Klachten worden steeds slechter. Ga nu voor een volgende ablatie en hoop dat ik dan kan stoppen met de medicijnen.

15-10-2017 | Man | 57
Hoge bloeddruk
Bezint eer gij begint, zeker in combinatie met andere bloeddrukverlagers .

27-03-2016 | Man | 57

03-01-2016 | Vrouw | 57
Hoge bloeddruk
Van alles geprobeerd, maar de bloeddruk gaat niet echt omlaag Bisorolol haalt de bloeddruk wel naar beneden, maar de bijwerkingen,pijn in armen en benen is vaak te erg

11-03-2020 | Vrouw | 58
bisoprolol (1,25mg)
Hoge bloeddruk
Ik ben zeer tevreden, mijn bloeddruk is omlaag en mijn hart kloppingen zijn weg. Wel heb ik vaak last van kriebelhoest sinds ik deze medicijnen weer gebruik.

17-02-2020 | Man | 58
Hoge bloeddruk
Begin er niet aan als het niet nodig is.er zijn andere medicijnen.

16-02-2017 | Man | 58
bisoprolol (10mg)
Hartinfarct
2,5 jaar geleden hartinfarct gehad en metropolol 200 mg voorgeschreven gekregen. Laatste 2 jaar te moe (kan wel "leveren", maar uitputting daarna is onevenredig groot) om te werken. Veel onderzoeken gehad van nucleaire hartscan tot catheterisatie. Wel zuurstoftekort op hartspier, maar niet genoeg verklarend voor vermoeidheid. Sinds 3 weken 2e ronde hartrevalidatie gestart [lees meer...]om te kijken of daar boost uit kan komen, gelijk metropolol vervangen door bisoprolol. Leek even wat beter te voelen (metropolol legde me echt lam), maar vermoeidheid is erger dan ooit terug inclusief maagpijn en hoofdpijn wat ik nooit heb gehad. En dan echt vermoeidheid dat je 's morgens bij opstaan al niet weet hoe de dag door te komen. Iemand soortgelijke ervaringen? Tips? Denk erover toch maar weer terug naar metropolol, gaf me uiteindelijk toch meer zekerheid dan dit gejojo. Wat een ellende.

01-05-2015 | Man | 58
Hartfalen
heb 3 stents, moest 7 medicijnen nemen, kon niets meer, heb op een dag alles gestopt en kon op reis gaan, nu moet ik een operatie ondergaan en heb hartritmestoornissen. Neem opnieuw Emconcor 2.5 mg, kan weer niet meer, slapeloosheid, ga die pil opnieuw stoppen, heb al aan de apotheker gevraagd of dit medicijn bedoeld is om mensen de dood in te jagen, heb jaren niets genome[lees meer...]n voor het hart en kon alles doen wat ik maar wou, weer aan de pillen en ben een wrak, is gedaan, kom niet nog aan één pil, zelfs geen bloedverdunners, maken ons gewoon kapot, hou daar aub rekening mee. Heb het al genoeg tegen mensen gezegd, stop met die brol, maakt je gewoon ziek. Ze mogen kwaad zijn die cardiologen, het is mijn leven en ik beslis dat ik die brol niet meer neem , aan allen het beste.

11-01-2020 | Vrouw | 59
Ademhalingsproblemen
Hartritme bij rust 105

01-09-2015 | Vrouw | 59
Hartritmestoornis
Ik gebruik al jaren Bisoprolol voor hartritme van het merk Mylan, nooit geen bijwerkingen. Nu moest ik nieuwe ophalen bij de apotheek en kreeg ik de Bisoprolol van het merk Sandoz, ik heb ze nu 14 dagen geslikt en heb de hele dagen door zeurende maagpijn. De assistent van onze dokter zei toen tegen mij: dan kan u vast niet tegen het vulmiddel wat er in zit. na wat gepraat [lees meer...]te hebben hierover, kreeg ik van de apotheek een formulier die jezelf en de dokter moet invullen en nu krijg ik de oude Bisprolol van het merk Mylan weer terug, zonder hier voor meer te moeten betalen. Gelukkig is zo mijn probleem weer opgelost.

25-11-2014 | Vrouw | 59
Hoge bloeddruk
heb bisoprolol 2x2,5 per dag gekregen omdat ik de nacht niet door kom, maar nu kom ik de dag en nacht niet door tabl. is gesmolten voor ik het kan door slikken en werkt niet dag en nacht gaat mijn lichaam te keer alsof ik de marathon heb gelopen en die hoofdpijn heb ik lang niet gehad loop dus de hele dag paracetamol te slikken om deze tegen te gaan en ben ontzettend moe, [lees meer...]kan niet eens stofzuigen, rood en bezweet hoofd binnen seconde en doordat ik niets kan doen word ik daardoor ook nog eens depri van

31-10-2014 | Vrouw | 59
Hoge bloeddruk
heb nog steeds last met slapen ben vanaf 1 à 2 uur wakker omdat ze niet meer werken, heb weer de marathon gelopen en sta als een wrak met zware hoofdpijnen op en moet weer overdag slapen, omdat ik niet meer kan, waarom werken ze niet 24 uur lang, als ik straks weer moet werken hou ik dat geen dag vol .