Hartklachten (14 meningen)
Hartfalen (8 meningen)
Angina pectoris (1 mening)

22-01-2014 | Vrouw | 54
Hartritmestoornissen
Ongeveer een uur na inname zo ziek als een hond/lag 20 uur per dag op de bank van de moeheid en ziekheid.. Pijn op de borst, alsof ik erge griep had, met het uur steeds zieker. In de avond rond 23.00 knapte ik weer op. Ik dacht die dag dat ik dood ging, diarree, misselijk, echt zo ziek was ik nooit geweest. Een keer leek het er op, medicijnvergiftiging bij lithium. Cardi[lees meer...]oloog gebeld, dosering halveren, en afbouwen. Een dag goed, vandaag weer zo doodziek. Naar de huisarts, want mijn oogleden begonnen op te zwellen, ook nog. Cardioloog gebeld. Direct stoppen. Er is geen antigif of zo, dus weer zo ziek tot ongeveer 23.00. Wat een ellendige reactie op dit middel. Ik dacht echt, magere hein staat klaar. Ik wil wel weten of anderen ook zo reageren op dit middel.

14-08-2013 | Vrouw | 60
Hartritmestoornissen
Sinds 1994 heb ik last van " hartkloppingen"kreeg er verschillende medijnen voor,maar hielpen niet goed. ben er dan dan even mee gestopt, tot in 2002 werd er Voorkamerfirbillatie vastgesteld. Ik ben gestart met Emconcor 2,5 mg, dit was te licht, sinds die dag, heb ik verschillende pillen geprobeerd. Er waren er bij die VKF in de hand werkten. Nu op heden sinds 2 jaar neem [lees meer...]ik Bisoprolol Mylan 5 mg, daarvan gebruik ik 1/4 per dag bij het ontbijt. Ook dit is niet zo efficiënt, maar heb geen andere keuze, ik verdraag heel weinig medicatie(s), ablatie is niet aan de dagorde, reeds besproken met cardioloog! om VKF aanvallen in te dijken, neem ik ook nog een homeopatisch middel in Lachesis Muta M, met dit, gaan de aanvallen wel over. Ik vind het spijtig dat ik geen andere medicijnen verdraag, het zou mijn leven stukken aangenamer maken, want door deze ziekte ben ik beperkt in mijn doen en laten, en krijg steeds weinig begrip van anderen die gezond zijn.. groetjes

14-06-2013 | Vrouw | 41
bisoprolol
hoge bloeddruk 220 om 140 dit medicijn gekregen drama duizelig tot flauwvallen misselijk druk op de borst

26-04-2013 | Vrouw | 42
Hartritmestoornis
Ik heb al een hele tijd last van hartritme stoornis . Eerst metropolol gebruikt , hielp niet . Vorig jaar okt biso voorgeschreven gekregen . Een drama , de hartkloppingen werden niet minder , misschien wel meer zelfs . Energie van 0 komma 0 ...niet vooruit te branden . Alleen maar moe . Ben 1 april bij mijn cardioloog geweest , advies : stoppen !! Heb 3 dagen afgeb[lees meer...]ouwd en vond het toen welletjes ...en voel me sindsdien als vanouds . Voel me weer fit , en het belangrijkste is dat de hartkloppingen toch minder zijn ! Volgende maand een 24 uur holter om te kijken hoe mijn hart hierop reageert . Maar ik heb er wel vertrouwen in !

04-04-2013 | Vrouw | 63
Hartritmestoornissen
heb geen conditie meer, ben heel snel moe.Ik denk dat ik ga afbouwen! Hoop dat ik niet te onrustig wordt daarbij, heb n.l. met dit middel wel een goede bloeddruk, zelfs wat laag. Iemand een tip?

08-01-2022 | Man | 72
Hartklachten
Hartaritmie dreef mij naar de cardioloog die na holteronderzoek en echo dit middel voorschreef in volgens hem lage dosering. Na een kleine 14 dagen bleek mijn hartslag nog 32 en bloeddruk 70/40. Dit werd op een IC opname in het buitenland duidelijk nadat ik om was gevallen. Bovendien kon mijn lijf niet ophouden met ongecontroleerd schudden alsof ik een epileptische aanval [lees meer...]had. De buitenlandse cardioloog heeft de medicatie onmiddellijk gestopt. Hij vond mijn hartaritmie horen bij mijn leeftijd (72) en bij mijn lichamelijke gesteldheid horen. Hij adviseerde om niets meer te gebruiken omdat de aritmie niet tot gevaarlijke toestanden leidt.

06-12-2021 | Man | 20
Hartritmestoornissen
Ik neem dit sinds 2 weken om hartoverslagen tegen te gaan (1000 / 2000 in 24u) Na 2 weken zijn deze aanzienlijk vermindert. Bijwerkingen: hoofdpijn, koude handen/voeten Inname: tablet smelt vaak zeer snel op de tong, wat gebruiksgemak verlaagd.

09-10-2021 | Man | 64
bisoprolol (5mg)
Ronde rode plekken witte randen op enkels en beide onderbenen eerst een been en klein daarna uitbreidend en jeukend. Tegelijk met vochtophoping rond enkels. Dunner worden en verkleuren hoofdhaar.

17-07-2021 | Man | 56
Hartklachten
Ik had vaak pijn in de borststreek.Dan naar de cardioloogHij schreef bisoprolol en candesartan voor .Voel nu nog slechts af en toe pijn in de borststreek,bij stress of teveel piekeren.Dan begin ik mezelf van alles in te beelden , bvb dat ik een hartaanval zal krijgen .De tests bij de cardioloog waren goed .Hij zei dat ik niet teveel mag piekeren.Hij zei ook dat ik moet pr[lees meer...]oberen te vermageren .

20-04-2021 | Man | 73

06-01-2021 | Man | 54
Hartinfarct
Bisoprolol, opvolger van emconcor, bezorgen me eens om de x-tijd problemen bij het diepe ademhalen. Het is dan gedurende een aantal dagen heel moeilijk om mij diepe ademhaling te halen. Ervaringen en oplossingen iemand? Dank

31-12-2020 | Man | 69
bisoprolol (2,5mg)
helpt nog steeds niet,vooral bij inspanning trappen lopen put mijn lichaam uit, hartslag gaat zeer snel omhoog bij inspanning

19-11-2020 | Man | 57
Boezemfibrilleren
Na jaren gebruik van flecainide stopte de fabrikant(teva) met het medicijn, na velen klachten van andere merken heb ik cardioversie laten doen. Cardioversie niet geholpen. Ik heb toen het medicijn Bisoprolol gekregen wat niet echt helpt maar wel wat onderdrukt. De volgende stap is een cryo ablatie deze heb ik in augustus gehad. Ik kom na iedere behandeling slechter uit de[lees meer...] strijd. Medicijn Bisoprolol moest ik mee stoppen na 2 maanden na de ablatie maar dat ging niet. Klachten worden steeds slechter. Ga nu voor een volgende ablatie en hoop dat ik dan kan stoppen met de medicijnen.

27-10-2020 | Man | 73
bisoprolol (1,25mg)
Hartfalen

01-10-2020 | Man | 36
Hypertensie
Ik gebruik bipressil met 5mg bisoprolol sinds 2 jaar. Sinds 6 maanden heb ik last van een druk op de borst en gevoel van kortademigheid. Covid testen ondergaan, deze waren negatief. Vermoeden van hyperventilatie, kine gevolgd, naar een psychotherapeut, benzo s en antidepressiva geslikt... niets hielp. Tot ik op de bijsluiter van bipressil brochospasmen zag staan... Ik ben [lees meer...]meteen gestopt met mijn medicatie en heb een afspraak gemaakt met mijn cardioloog. Medicatie is nu aangepast. En weg waren de klachten. Ik heb 2 huisartsen gezien, door 4 verschillende artsen getest op covid en bij een psychiater geweest... blijkbaar kent niemand de bijwerkingen van betablokkers. Het had me 6 maanden miserie en geld gespaard.

18-09-2020 | Man | 68
bisoprolol (2,5mg)
In begin 1 pil per dag veel spierpijn, dan een halve pil per dag vanaf dan alles oké geen spierpijn meer en hartslag rond de 60 slagen per minuut

Amoxicilline (551) - Antibiotica - penicillines breedspectrum