bisoprolol

Hartklachten (16 meningen)
Hartfalen (8 meningen)
Angina pectoris (1 mening)

18-09-2020 | Man | 68
bisoprolol (2,5mg)
In begin 1 pil per dag veel spierpijn, dan een halve pil per dag vanaf dan alles oké geen spierpijn meer en hartslag rond de 60 slagen per minuut

09-07-2020 | Man | 74
Hypertensie
Bisoprolol gebruik ik samen met hydrochloorthiazide en perindopril om mijn licht constant verhoogde bloeddruk onder controle te krijgen. Helaas heb ik al snel last gekregen van slaapproblemen.Het inslapen gaat niet Daarnaast ook last van veel winderigheid en lichte diarree. Ik probeer het nog een week . Als de slaapproblemen blijven aanhouden dan zal ik moeten uitk[lees meer...]ijken naar een andere oplossing.

17-02-2020 | Man | 58
bisoprolol (2,5mg)
Begin er niet aan als het niet nodig is.er zijn andere medicijnen.

19-10-2019 | Man | 64
Hartritmestoornissen
Van metropolol 50mg naar 2,5 mg bisoprolol. Volgens cardioloog werkt dit medicijn meer op het hart en minder op de rest van het systeem (lichaam). Na een paar dagen kreeg ik last van kortademigheid en pijn midden op de borst welke naar beide zijden van mijn lichaam uitstraalt. Ik ben hier nu heel onzeker van geworden. Met mijn hart is niets mis zoals de laatste har[lees meer...]techo heeft uitgewezen. Ik overweeg nu te stoppen met de bisoprolol en ga dat overleggen met mijn huisarts.

11-05-2019 | Man | 67
Hartklachten
De hartritmestoonissen zijn misschien wat minder maar ze zijn er wel nog, terwijl ik het daartegen gebruik op voorschrift van de huisdokter. Een ablatie heb ik al ondergaan twee jaar geleden, tot een paar maanden terug ging het vrij goed, maar nu is het weer goed prijs. Van maagklachten heb ik nooit last gehad van tevoren. Bisiprolol w r d vorgeschreven door de dokter omda[lees meer...]t het vorige medicijn ook niet afdoende werkt, maar daavan had ik geen enkele bijwerking.

01-05-2019 | Man | 74
Hartinfarct
dit medicament help niet voor wat het moet dienen

29-04-2019 | Man | 44
Aangeboren hartafwijking
Heb na 5 hartoperaties metropolol retard 100mg gekregen van sandoz . Na enige tijd was deze veranderd in een ander merk . Kreeg hartritme stoornissen en onregelmatig hartslag. Verhuis naar Spanje en kreeg Metropolol 95 mg retart van Beloken en deze werkte perfect . Bijna geen klachten meer gehad . Tot ineens ook hier de apotheek met een nieuw merk aankwam omdat Beloken ni[lees meer...]et meer beschikbaar was in retart ( 24 uurs werking ) Dus na enige tijd wennen aan de nieuwe Metropolol van Krka ook niet echt klachten . En wat denk je ook deze wordt niet meer verkocht in de apotheek . Cardioloog gesproken en gezocht naar goede vervanger en nu slik ik 2 x daags bisoprolol 5 mg van Normon . 1e week geen klachten nu na de 1e week merk ik dat ik vaker hoofdpijn heb en na bepaalde tijd mijn ritmestornis terug komt met een onregelmatige hartslag. Na opnieuw inemen van de 2e gaat het wel weer maar ik ben er een beetje bang voor . En mijn vraag is waarom moeten deze medicijnen steeds vervangen worden . Waarom steeds opnieuw zoeken naar oplossingen terwijl de medicijnen die werken makkelijk gegeven kunnen worden . Gaat dit om geld of wat is hier de bedoeling van ? Zeer frustrerend en vervelend voor alle patiënten die vertrouwen zoeken in hun medicijn. Ben inmiddels 11 jaar met Metropolol bekend en nu wordt het dit . Ben er niet blij mee en hoop dat er een oplossing komt voor een goeie retart 24 uurs medicijn .

01-04-2019 | Man | 64
Hartfalen
Krijgt U ook net als mij benauwdheid aanval halveer de medicijn door eerste week halve tablet nemen daar proberen hele lukt het neem weer contact met U specialist ik had 2,5 mg kan ook met 1,5 mg of U moet een sterker medicijn je heb ook 5 mg of 7,5 max 10 mg bij zeer slechte hartfslen zeer slechte hartpomp

25-09-2018 | Man | 55
Hartinfarct
gekregen van specialist na hartinfarct, na 1 maand begonnen de bijwerkingen echt heel vervelend te worden, toen afgebouwd. Moest toen weer beginnen aan 2 x 2,5 mg per dag en inmiddels weer dezelfde bijwerkingen. Ik ga weer afbouwen en stoppen hiermee, extreem moe, vooral na een kleine maaltijd, depressief en ademnood, moet echt inspannend ademhalen. Dit wordt nog veel erge[lees meer...]r bij stress situaties. Bloeddruk weliswaar omlaag maar dit red ik zo niet. Dan maar stoppen of een hele kleine dosis. Vroeger kreeg ik atenolol maar kreeg toch een hartinfarct.

03-05-2018 | Man | 64

23-04-2018 | Man | 71
Hartritmestoornissen
Naast Amiodaron en Irbesartan heb ik dit medicijn gekregen. Na eerder gebruik, ongeveer 2 mnd geleden kreeg ik het vermoeden dat dit de veroorzaker van mijn ademhalingsprobleem was. Na een paar dagen stoppen verdwenen de klachten. Sinds 2 dagen weer genomen en de klachten kwamen weer terug, Morgen weer overleg met de cardioloog. Zeer vervelend. Ik niet slapen, partner nie[lees meer...]t slapen en dus moe en prikkelbaar overdag. Heb wel het gevoel dat mijn hart rustiger is.

14-04-2018 | Man | 65
bisoprolol (10mg)
Hypertensie
De bijwerking zweten staat niet vermeld op de bijsluiter van Lodoz 10 mg. Ik ken nog 1 persoon die ook vlug zweet na langdurige inname (meer dan een jaar) van bisoprolol. Wordt zweten gemoduleerd door gamma receptoren en zou de verhoogde werking van het parasympatische zenuwstelsel het zweten kunnen verklaren ?

09-01-2018 | Man | 21
bisoprolol (2,5mg)
Vorige week gekregen tegen de hartkloppingen van mijn hyperventilatie. Helaas als het uitgewerkt is komen de klachten even hard terug. Kan niet wachten tot het opgehoogd wordt. Ze zijn dan wel goedaardig maar om gek van te worden, die hartkloppingen. En dan daarbij nog het trillen, misselijk en duizelig zijn. Vraag me dan ook af of er een retard (24 uur) versie van is want[lees meer...] dat zou zo helpen.

04-12-2017 | Man | 65
Hartritmestoornissen
hallo ben zeer ziek van dit medicament:maar het helpt wel tegen hartritme stoornissen zoek naar medicament met minder bijwerkingen.

15-10-2017 | Man | 57
bisoprolol (2,5mg)
Bezint eer gij begint, zeker in combinatie met andere bloeddrukverlagers .

17-04-2017 | Man | 56
Hartritmestoornis
Ik heb veel last van extra-systolen, na grondige controle door de cardioloog blijken dit goedaardige overslagen te zijn. Vooral na de maaltijd zijn ze uitgesproken voelbaar en wel 10 tot 20 per minuut. Ik moet hier volgens de specialist geen medicatie voor nemen, moet er maar mee leren leven.... Omdat ik bleef klagen gaf hij mij bisoprolol 2,5 mg, te nemen als ik er veel [lees meer...]last van had. Veel helpt dit echter niet, ik vraag mij dan ook af of er mensen zijn met hetzelfde probleem, en of er een betere medicatie voorhanden is ....

Thyrax Duotab (871) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (596) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (558) - Antibiotica - penicillines breedspectrum