Ervaringen met Bisoprolol

bisoprolol

darm/maag van streek evenwichtsproblemen vermoeidheid duizeligheid verminderd gezichtsvermogen koude sensatie hartritmestoornissen zichtproblemen neerslachtig voelen hartklopping

Hoge bloeddruk (45 meningen)
Hartklachten (22 meningen)
Hartinfarct (8 meningen)
Hartfalen (8 meningen)
Angina pectoris (1 mening)

22-08-2021 | Vrouw | 65
Hartklachten
Enkele uren na inname van bisoprolol krijg ik een knisperende ademhaling . Iemand hier ook last van ?

14-04-2018 | Man | 65
Hypertensie
De bijwerking zweten staat niet vermeld op de bijsluiter van Lodoz 10 mg. Ik ken nog 1 persoon die ook vlug zweet na langdurige inname (meer dan een jaar) van bisoprolol. Wordt zweten gemoduleerd door gamma receptoren en zou de verhoogde werking van het parasympatische zenuwstelsel het zweten kunnen verklaren ?

04-12-2017 | Man | 65
Hartritmestoornissen
hallo ben zeer ziek van dit medicament:maar het helpt wel tegen hartritme stoornissen zoek naar medicament met minder bijwerkingen.

03-05-2016 | Vrouw | 65

12-01-2016 | Vrouw | 65
Hartritmestoornissen
Door de combinatie Flecainide en Bizoprolol zijn eindelijk de ritmestoornissen onder controle. Maar nu heb ik zoveel last van de bijwerkingen (met name van de maag en pijn op de borst bij lichte inspanning, maar ook misselijk, opvliegers en lichte hoofdpijn), dat het geen verlichting brengt. Een ander probleem is in de plaats van het vorige gekomen..

28-09-2019 | Vrouw | 66
bisoprolol (1,25mg)
Hoge bloeddruk
Ik heb naast Hydrochloritiazide nu bisoprolol 1,5 mg gekregen. Na een week kreeg ik akelig gevoel in armen en benen en benen en hals . Loodzwaar gevoel en zweet aanvallen. Ben vreselijk moe. Moet pas in november terug komen , maar of ik het zolang vol hou weet ik niet.

15-03-2016 | Vrouw | 66
Hartritmestoornissen
Had sinds 1,5 jaar last van hartritmestoornissen en kreeg bloedverdunners erbij. Niemand had erg in de bisoprolol, al was mijn hartslag wel wat laag. Tot de huisarts mij 3 dagen een holter liet dragen en bleek, dat mijn hartslag 's nachts bijna weg was en soms 13 seconden helemaal weg was. In het ziekenhuis hebben ze gelijk de bisoprolol 5 mg. gestopt en ik kreeg een pacem[lees meer...]aker. Ik voelde mij herboren zonder die bisoprolol. Had ineens geen last meer van duizelingen, maag en darmstoornissen en een hartslag, die 's nachts ineens goed was. Overdag iets te hoog. Dus nu moest ik er bisoprolol 1,25 mg bij gaan slikken, vanwege toch de stijging van de hartslag, maar na 1 dag begonnen mijn klachten opnieuw. Nu de bisprolol helemaal gestopt en kijken wat dit doet.

11-05-2019 | Man | 67
Hartklachten
De hartritmestoonissen zijn misschien wat minder maar ze zijn er wel nog, terwijl ik het daartegen gebruik op voorschrift van de huisdokter. Een ablatie heb ik al ondergaan twee jaar geleden, tot een paar maanden terug ging het vrij goed, maar nu is het weer goed prijs. Van maagklachten heb ik nooit last gehad van tevoren. Bisiprolol w r d vorgeschreven door de dokter omda[lees meer...]t het vorige medicijn ook niet afdoende werkt, maar daavan had ik geen enkele bijwerking.

14-03-2021 | Vrouw | 68
Hoge bloeddruk
Heeft goed geholpen bij mijn hartkloppingen. Vocht in mijn benen werd minder. Bloeddruk werd lager maar polsslag werd te laag. In de nacht veel last van kuitkramp en overdag in mijn vingers. Ook verkrampte mijn rug steeds waardoor bewegingen steeds moeilijker werden.

18-09-2020 | Man | 68
bisoprolol (2,5mg)
In begin 1 pil per dag veel spierpijn, dan een halve pil per dag vanaf dan alles oké geen spierpijn meer en hartslag rond de 60 slagen per minuut

23-05-2015 | Man | 68
Hoge bloeddruk
zit onder de bulten en verga van de jeuk, dit is niet uit te houden. Ben ermee gestopt, heb van de dokter levocetirizine dihci gekregen, maar de jeuk is nog steeds niet over.

27-08-2022 | Vrouw | 69
Hoge bloeddruk
Bisoprolol helpt goed tegen hoge bloeddruk Maar moe en nachtmerries , net als metoprolol Regelmatig hoofdpijn en neerslachtig gevoel Beperk zoutgebruik dan kan de dosering wellicht naar beneden Kan geen alternatief vinden ; alles heeft bijwerkingen

31-12-2020 | Man | 69
bisoprolol (2,5mg)
helpt nog steeds niet,vooral bij inspanning trappen lopen put mijn lichaam uit, hartslag gaat zeer snel omhoog bij inspanning

11-03-2024 | Vrouw | 70
Hartkloppingen

hartklopping

Hartkloppingen

09-02-2018 | Vrouw | 70
Hartklachten
Aurobindo heeft tabletten 2.,5 mg, ze zijn niet te breken; verpulveren, ongelijke helften. Ik gebruik nu gelukkig weer de bisoprolol van Sandoz.

21-07-2015 | Vrouw | 70
Hoge bloeddruk
pijn in armen en benen, soms maagklachten. De pijn was behoorlijk