Ervaringen met Bisoprolol

bisoprolol

evenwichtsproblemen vermoeidheid hartritmestoornissen zichtproblemen hartklopping

Hoge bloeddruk (45 meningen)
Hartklachten (21 meningen)
Hartinfarct (8 meningen)
Hartfalen (8 meningen)
Angina pectoris (1 mening)

22-10-2023 | Vrouw | 65
Hartklachten
Ik krijg sinds ik bisoprolol gebruik mijn gewicht niet meer naar beneden.heel vervelend

17-06-2023 | Man | 74
bisoprolol (10mg)
Hartklachten
Na hartkloppingen van 200+, opgenomen in ziekenhuis. Cardioloog schreef Verapamil voor. Bijwerking giga harde ontlasting. Contrôle door cardioloog, onregelmatige hartslag. Over op bisoprolol. Na 6 maanden gestopt wegens bijwerkingen. Hartslag enigzins onregelmatig naar 62.

22-11-2022 | Vrouw | 38
Hartklachten
Grootste troep die er bestaat, maar werkt als een trein Let op met schildkliermedicatie!!!! Dit middel remt de werking ervan, voor je het weet ben je 8kg zwaarder. Staat overigens nergens vermeld. Ben weer terug op het oude vertrouwde lisoprinil.

25-09-2022 | Vrouw | 34
Hoge bloeddruk
Gekregen voor mijn hoge bloeddruk en oorbonzen. Hartslag daalde en bloedruk ook. Oorbonzen werden ook minder. Maar de bijwerkingen zijn echt extreem. Ik was oververmoeid, maag en darm problemen. Dosis gehalveerd, nog steeds deze bijwerkingen. Gestopt met dit medicijn en oorbonzen weer terug. Ik hoop dat een ander medicijn niet zoveel bijwerkingen heeft. Want het d[lees meer...]oet wel wat het moet doen.

08-01-2022 | Man | 72
Hartklachten
Hartaritmie dreef mij naar de cardioloog die na holteronderzoek en echo dit middel voorschreef in volgens hem lage dosering. Na een kleine 14 dagen bleek mijn hartslag nog 32 en bloeddruk 70/40. Dit werd op een IC opname in het buitenland duidelijk nadat ik om was gevallen. Bovendien kon mijn lijf niet ophouden met ongecontroleerd schudden alsof ik een epileptische aanval [lees meer...]had. De buitenlandse cardioloog heeft de medicatie onmiddellijk gestopt. Hij vond mijn hartaritmie horen bij mijn leeftijd (72) en bij mijn lichamelijke gesteldheid horen. Hij adviseerde om niets meer te gebruiken omdat de aritmie niet tot gevaarlijke toestanden leidt.

09-10-2021 | Man | 64
Hoge bloeddruk
Ronde rode plekken witte randen op enkels en beide onderbenen eerst een been en klein daarna uitbreidend en jeukend. Tegelijk met vochtophoping rond enkels. Dunner worden en verkleuren hoofdhaar.

28-06-2021 | Vrouw | 56
Hoge bloeddruk
Ging voor boezemfibrilleren naar de cardioloog en bleek ook een hoge bloeddruk te hebben. Het helpt goed voor het hart en de bloeddruk. Voelt veel rustiger in de borstkas .Voelt vreemd in het hoofd. Ging steeds slechter slapen met soms nachtmerries. Kreeg depressieve gevoelens. Direct stoppen en binnenkort starten met atenol. Kreeg met de start bisoprolol ook gelijk xarelt[lees meer...]o voor anti stolling.

20-04-2021 | Man | 73

06-01-2021 | Man | 54
Hartinfarct
Bisoprolol, opvolger van emconcor, bezorgen me eens om de x-tijd problemen bij het diepe ademhalen. Het is dan gedurende een aantal dagen heel moeilijk om mij diepe ademhaling te halen. Ervaringen en oplossingen iemand? Dank

31-12-2020 | Man | 69
bisoprolol (2,5mg)
helpt nog steeds niet,vooral bij inspanning trappen lopen put mijn lichaam uit, hartslag gaat zeer snel omhoog bij inspanning

31-12-2020 | Vrouw | 75
Hoge bloeddruk
In eerste instantie kreeg ik van de arts bètablokkers voorgeschreven. Dit was geen succes. Spierpijn en totaal geen energie meer. Mijn pols zakte ook hierdoor onder de 50.

17-02-2020 | Man | 58
Hoge bloeddruk
Begin er niet aan als het niet nodig is.er zijn andere medicijnen.

11-01-2020 | Vrouw | 59
Ademhalingsproblemen
Hartritme bij rust 105

28-04-2019 | Vrouw | 45
Hartklachten
2017 werd ik bij ambulance naar de ziekenhuis gebracht med een mogelijke hartinfarct sinds dien heb ik Bisoprolol toen werd dit medicatie gegeven met geen uitleg voor wat of waarom binnen 4 dagen begonen de bijwerkingen en nu bijna 2 jaar later heb hun nog steeds. Ik heb Sjogrenens syndrome en astma maar niemand controleerd mijn klachten van dit medicatie. Ik ben vaak vert[lees meer...]eld dat IK KAN NIET NAAR ZOLANG GEBRUIK NOG STEEDS BIJWERKING HEB. Van gebruik van dit medicatie heb Ik nu een hartritme stoornis dat Ik had NOOIT in mijn verleden de bijwerking blijven en Ik voel dagelijks slechter en slechter van.

01-06-2018 | Vrouw | 64
Hartklachten
Al na een paar dagen, gestart met 2,5 mg per dag, kreeg ik depressieve klachten. Zin om in een boom te gaan hangen. Na overleg de dosis gehalveerd. Tussendoor zowel met huisarts als cardioloog overlegd. Bleef een depri gevoel houden en vond deze medicatie niet bij mij passen. Bij controle aangegeven te willen stoppen en ander medicijn gevraagd. Al na 4 dagen een veel beter[lees meer...] gevoel. De rare ideeen in mijn hoofd zijn weg en ik ben weer energieker. Goede keuze geweest voor mij om met deze pillen te stoppen. Luister naar je lichaam heet dat.

03-05-2018 | Man | 64
Hartritmestoornissen