Hartklachten (14 meningen)
Hartfalen (8 meningen)
Angina pectoris (1 mening)

14-06-2013 | Vrouw | 41
bisoprolol
hoge bloeddruk 220 om 140 dit medicijn gekregen drama duizelig tot flauwvallen misselijk druk op de borst

04-04-2013 | Vrouw | 63
Hartritmestoornissen
heb geen conditie meer, ben heel snel moe.Ik denk dat ik ga afbouwen! Hoop dat ik niet te onrustig wordt daarbij, heb n.l. met dit middel wel een goede bloeddruk, zelfs wat laag. Iemand een tip?

31-07-2022 | Vrouw | 24
Verhoogde hartslag
Ben er letterlijk depressief van geworden, nachtmerries die me in de nacht wakker houden slapen gaat veel slechter Heeft iemand dit ook de nachtmerries zijn zo heftig en intens! Maagklachten en spierverslaping

14-02-2022 | Vrouw | 33
Hartklachten
Na verschillende medicatie te hebben geslikt. Kwamen er uit bij bisoprolol. Lijkt goed te werken alleen de bijwerkingen zijn minder. Enorm veel jeuk met dikke rode plekken (lijkt op netelroos) vocht in benen en enkels. Droge schilferige hoofdhuid en een moe en lamlendig gevoel. Nu 5 maandenverder en nog geen verbetering

19-11-2021 | Vrouw | 43
Hartkloppingen
Het dit medicijn voor overslagen, maar heb dagelijks last van niet goed kunnen diep ademhalen..ik had dit in het begin nooit. Gebruik het nu een jaar ongeveer. Het is vaak maar een uurtje en dan zakt het weer af. In stress volle periodes werkt de bisoprolol niet. Mijn cardioloog wil me nu op de verapamil zetten maar ik twijfel nog een beetje. Ik lees dat meidoorn capsul[lees meer...]es ook goed werken bij overslagen. Iemand hier ervaring mee?

22-08-2021 | Vrouw | 65
Hartklachten
Jaren emconcor genomen . Sinds enkele maanden gebruik ik bisoprolol sandoz. Enkel uren na inname van dit product krijg ik last van een knisperende ademhaling wat de indruk geeft moeilijker te kunnen ademen. Is er nog iemand die deze vervelende bijwerking heeft/kent ? Dank voor uw reactie

22-08-2021 | Vrouw | 65
Hartklachten
Enkele uren na inname van bisoprolol krijg ik een knisperende ademhaling . Iemand hier ook last van ?

21-07-2021 | Vrouw | 15
bisoprolol (2,5mg)
Ik ben 15 en gebruik bisoprolol sinds mijn 14de voor mijn te hoge hartslag door stress. De druk op mijn borst en hartkloppingen zijn al veel minder. Maar ik krijg vaak schokken tijdens het slapen en het voelt dan of ik een hartstilstand heb, maar na een paar seconden is dat gevoel weg en kan ik verder slapen. Mijn bloedsuiker is wel vaak laag en heb veel maagproblemen door[lees meer...] dit medicijn. Maar het heeft wel al wonderen gedaan voor mijn lichaam.

23-12-2020 | Vrouw | 56
Hartritmestoornissen
Hartritme stoornissen van linkervoorkamer. Ik moet de Bisoprolol samen met Apocard Retard 3 maanden innemen en dan op controle terug komen. Als deze bijverschijnselen na een paar weken niet verminderen/overgaan neem ik contact op met de cardioloog.

19-11-2020 | Man | 57
Boezemfibrilleren
Na jaren gebruik van flecainide stopte de fabrikant(teva) met het medicijn, na velen klachten van andere merken heb ik cardioversie laten doen. Cardioversie niet geholpen. Ik heb toen het medicijn Bisoprolol gekregen wat niet echt helpt maar wel wat onderdrukt. De volgende stap is een cryo ablatie deze heb ik in augustus gehad. Ik kom na iedere behandeling slechter uit de[lees meer...] strijd. Medicijn Bisoprolol moest ik mee stoppen na 2 maanden na de ablatie maar dat ging niet. Klachten worden steeds slechter. Ga nu voor een volgende ablatie en hoop dat ik dan kan stoppen met de medicijnen.

02-08-2020 | Vrouw | 48
bisoprolol (1,25mg)
Hartkloppingen
Na een 3tal weken zijn de hartkloppingen fel verminderd. Wel een drukkend gevoel op de borst en ademhalingsmoeilijkheden. Ook meer heosten met slijm. Weet niet of dit normaal is, maar soms lijkt het of ik een hartstilstand krijg en vooral bij het slapen op linkerzij. Dokter zegt dat dit niet kan en dat het hyperventilatie is door de angst wat ik heb.

09-07-2020 | Man | 74
Hypertensie
Bisoprolol gebruik ik samen met hydrochloorthiazide en perindopril om mijn licht constant verhoogde bloeddruk onder controle te krijgen. Helaas heb ik al snel last gekregen van slaapproblemen.Het inslapen gaat niet Daarnaast ook last van veel winderigheid en lichte diarree. Ik probeer het nog een week . Als de slaapproblemen blijven aanhouden dan zal ik moeten uitk[lees meer...]ijken naar een andere oplossing.

17-05-2020 | Vrouw | 28
bisoprolol (2,5mg)
Ik neem dit medicijn sinds 14 dagen in... mijn hartslag is een stuk beter ( voordien continu tussen 90 en 120 ) . Echter heb ik sinds gisteren een prikkelhoest, echt met vlagen. Is dit een bijwerking van deze medicatie ? Verder ben ik er ontzettend moe van en heb het vaak kou. Vanaf wanneer is je lichaamhier aangewend ? Ik ga nog even doorbijten, maar voel me hier niet to[lees meer...]p mee.

29-04-2019 | Man | 44
Aangeboren hartafwijking
Heb na 5 hartoperaties metropolol retard 100mg gekregen van sandoz . Na enige tijd was deze veranderd in een ander merk . Kreeg hartritme stoornissen en onregelmatig hartslag. Verhuis naar Spanje en kreeg Metropolol 95 mg retart van Beloken en deze werkte perfect . Bijna geen klachten meer gehad . Tot ineens ook hier de apotheek met een nieuw merk aankwam omdat Beloken ni[lees meer...]et meer beschikbaar was in retart ( 24 uurs werking ) Dus na enige tijd wennen aan de nieuwe Metropolol van Krka ook niet echt klachten . En wat denk je ook deze wordt niet meer verkocht in de apotheek . Cardioloog gesproken en gezocht naar goede vervanger en nu slik ik 2 x daags bisoprolol 5 mg van Normon . 1e week geen klachten nu na de 1e week merk ik dat ik vaker hoofdpijn heb en na bepaalde tijd mijn ritmestornis terug komt met een onregelmatige hartslag. Na opnieuw inemen van de 2e gaat het wel weer maar ik ben er een beetje bang voor . En mijn vraag is waarom moeten deze medicijnen steeds vervangen worden . Waarom steeds opnieuw zoeken naar oplossingen terwijl de medicijnen die werken makkelijk gegeven kunnen worden . Gaat dit om geld of wat is hier de bedoeling van ? Zeer frustrerend en vervelend voor alle patiënten die vertrouwen zoeken in hun medicijn. Ben inmiddels 11 jaar met Metropolol bekend en nu wordt het dit . Ben er niet blij mee en hoop dat er een oplossing komt voor een goeie retart 24 uurs medicijn .

14-04-2018 | Man | 65
bisoprolol (10mg)
Hypertensie
De bijwerking zweten staat niet vermeld op de bijsluiter van Lodoz 10 mg. Ik ken nog 1 persoon die ook vlug zweet na langdurige inname (meer dan een jaar) van bisoprolol. Wordt zweten gemoduleerd door gamma receptoren en zou de verhoogde werking van het parasympatische zenuwstelsel het zweten kunnen verklaren ?

01-03-2018 | Vrouw | 43
bisoprolol (1,25mg)
Hartinfarct
Ik had een hart infarct en werd door geschreven Metoprolol en ik had teveel bijwerkingen toen het specialist geeft Bisoprolol, Heb nog steeds bijwerkingen die niet leuk zijn maar jammer dan.

Amoxicilline (550) - Antibiotica - penicillines breedspectrum