Ervaringen met Bisoprolol

bisoprolol

evenwichtsproblemen vermoeidheid hartritmestoornissen zichtproblemen hartklopping

Hoge bloeddruk (45 meningen)
Hartklachten (21 meningen)
Hartinfarct (8 meningen)
Hartfalen (8 meningen)
Angina pectoris (1 mening)

21-07-2021 | Vrouw | 15
Hoge bloeddruk
Ik ben 15 en gebruik bisoprolol sinds mijn 14de voor mijn te hoge hartslag door stress. De druk op mijn borst en hartkloppingen zijn al veel minder. Maar ik krijg vaak schokken tijdens het slapen en het voelt dan of ik een hartstilstand heb, maar na een paar seconden is dat gevoel weg en kan ik verder slapen. Mijn bloedsuiker is wel vaak laag en heb veel maagproblemen door[lees meer...] dit medicijn. Maar het heeft wel al wonderen gedaan voor mijn lichaam.

03-01-2021 | Vrouw | 18
Angst
Ik ben vrij jong (18 jaar), maar veel last van angst en stress waardoor mijn bloeddruk en hartslag hoog is, vooral in de avond. Dan heb ik last van hartkloppingen. Dit medicijn helpt me in de avond om dat ook terug in slaap te geraken en doordat de hartkloppingen minder worden, krijg ik ook minder last van mijn duizeligheid en maag- en darmproblemen.

06-12-2021 | Man | 20
Hartritmestoornissen
Ik neem dit sinds 2 weken om hartoverslagen tegen te gaan (1000 / 2000 in 24u) Na 2 weken zijn deze aanzienlijk vermindert. Bijwerkingen: hoofdpijn, koude handen/voeten Inname: tablet smelt vaak zeer snel op de tong, wat gebruiksgemak verlaagd.

09-10-2018 | Vrouw | 20
bisoprolol (1,25mg)
Hartritmestoornis

09-01-2018 | Man | 21
bisoprolol (2,5mg)
Vorige week gekregen tegen de hartkloppingen van mijn hyperventilatie. Helaas als het uitgewerkt is komen de klachten even hard terug. Kan niet wachten tot het opgehoogd wordt. Ze zijn dan wel goedaardig maar om gek van te worden, die hartkloppingen. En dan daarbij nog het trillen, misselijk en duizelig zijn. Vraag me dan ook af of er een retard (24 uur) versie van is want[lees meer...] dat zou zo helpen.

31-07-2022 | Vrouw | 24
Verhoogde hartslag
Ben er letterlijk depressief van geworden, nachtmerries die me in de nacht wakker houden slapen gaat veel slechter Heeft iemand dit ook de nachtmerries zijn zo heftig en intens! Maagklachten en spierverslaping

12-10-2020 | Vrouw | 27
bisoprolol (10mg)
Hartritmestoornissen
Ik heb heel af en toe een lage bloeddruk, ik heb namelijk een zeldzame hartafwijking die Wpw of beter wolff parkinson white syndrome heet. Ben op mijn 21ste opgenomen voor een ablatie en had toen een max ritme van 240hr/min. Mijn medicatie is al enkele keren opgedreven. Van 1.25 voor 1jaar naar 2.5mg voor 2 jaar op naar 5mg te gaan voor nog eens 2jaar om dat nu sinds dat i[lees meer...]k uitval rechts heb gehad ( rechter lichaamszijde was voor 30min inactief ) opgedreven naar 10mg. Nog steeds onzeker of alles goed zal blijven gaan. Maar ik geloof als verpleegkundige in de medische wereld en heb vertrouwen in de dokters die me helpen zowel cardioloog als neuroloog.

08-01-2023 | Vrouw | 28
Hartklachten

09-08-2021 | Vrouw | 28
bisoprolol (1,25mg)
Ik gebruik dit medicijn nadat ik een hartinfarct kreeg die veroorzaakt werd door een spontane scheur in de kransslagader. Ik heb al heel mijn leven een lage bloeddruk en een trage hartslag, maar door mijn aandoening moet ik deze medicatie toch nemen omdat ik hartritmestoornissen heb die gevaarlijk kunnen zijn. De ritmestoornissen voel ik nog steeds af en toe (vooral 's avo[lees meer...]nds) en ik merkte toen ik deze medicatie net nam, dat ik er ook erg vermoeid van werd. Ik neem deze medicatie in combinatie met Asaflow (2,5mg).

17-05-2020 | Vrouw | 28
bisoprolol (2,5mg)
Ik neem dit medicijn sinds 14 dagen in... mijn hartslag is een stuk beter ( voordien continu tussen 90 en 120 ) . Echter heb ik sinds gisteren een prikkelhoest, echt met vlagen. Is dit een bijwerking van deze medicatie ? Verder ben ik er ontzettend moe van en heb het vaak kou. Vanaf wanneer is je lichaamhier aangewend ? Ik ga nog even doorbijten, maar voel me hier niet to[lees meer...]p mee.

25-12-2014 | Man | 28
Hartritmestoornis
2 jaar terug een vkf gekregen door een te hoog gewicht en hoge cholesterol 200 + Ik kreeg dan in combinatie met lipitor emconcor mitis 5 gr voorgeschreven. In het begin ging alles goed maar nadien wanneer ik een glas wijn dronk in het weekend kreeg ik in de nacht angstaanvallen en hartkloppingen. . Na nieuwjaar ferm beginnen diëten en zo 13 kg kwijt geraakt. Cholesterol[lees meer...]pillen moest ik niet meer innemen maar emconcor wel nog 5 Mg. Mijn dokter zei dat ik die hallucinaties en hartkloppingen kreeg doordat 5 mg een te zware hoeveelheid was. Ik ben nu overgeschakeld naar bisoprolol 2.5 en moet zeggen dat dit zeer goed werkt. Enkel de werking van dit product is rap uitgewerkt. Daardoor neem ik 1/2 pil in de ochtend en 1/2 voor het slapen en dit loopt perfect.

24-01-2015 | Vrouw | 30
Hoge bloeddruk
Gebruik dit middel al jaren vanwege een hoge bloeddruk en tachycardie maar nog is mijn hartslag vrijwel altijd >100. Maar nu heb ik sinds vandaag een ander merk Bisoprolol van het merk Mylan en heb het idee dat ik daar anders op reageer dan op het andere merk Teva, ik heb de gehele dag nu al hartoverslagen en dat heb ik altijd wel een beetje in lichte mate maar dit is beho[lees meer...]orlijk ernstig. Niet ernstig in de zin van een ernstige aandoening maar wel ernstig in de zin van dat het erg aanwezig is. Kan het komen door de switch naar een ander merk? Snap ook niet dat ik een ander merk heb, maar gebeurd wel vaker en is denk ik gewoon een financiele kwestie. Maar herkennen mensen dit en dus het ervaren van andere (bij)werkingen door een ander merk?

05-08-2014 | Vrouw | 30
Cardiomyopathie
hoi allemaal, ik had eerst metoprolol en daar werd ik niet goed van en toen had ik bisoprolol Sandoz 2.5 mg gekregen. op zich ging het goed, totdat het niet meer leverbaar was, kreeg ik een vervanger de bisoprolol teva 2.5. ze zeiden het is hetzelfde, maar zo voel ik me zelf niet. voel me echt futloos en angstaanvallen en toen had ik de assistente van de cardiologie gebel[lees meer...]d en die zei dat het niet kon dat ik mij zo voelde door de teva, omdat het het zelfde medicijnen waren.

14-02-2022 | Vrouw | 33
bisoprolol (5mg)
Hartklachten
Na verschillende medicatie te hebben geslikt. Kwamen er uit bij bisoprolol. Lijkt goed te werken alleen de bijwerkingen zijn minder. Enorm veel jeuk met dikke rode plekken (lijkt op netelroos) vocht in benen en enkels. Droge schilferige hoofdhuid en een moe en lamlendig gevoel. Nu 5 maandenverder en nog geen verbetering

29-03-2015 | Man | 33
bisoprolol (2,5mg)
heb hartoverslagen al bijna 14 j. nu moet ik van de cardioloog bisoprolol 2.5 mg innemen, snap niet wrm ik dat moet innemen, heb toch geen hartritmestoornis of een hoge bloeddruk enz. tis maar overslagen zoals ieder mens het heeft, maar ik voel de overslagen. mvg serkan

25-09-2022 | Vrouw | 34
bisoprolol (5mg)
Hoge bloeddruk
Gekregen voor mijn hoge bloeddruk en oorbonzen. Hartslag daalde en bloedruk ook. Oorbonzen werden ook minder. Maar de bijwerkingen zijn echt extreem. Ik was oververmoeid, maag en darm problemen. Dosis gehalveerd, nog steeds deze bijwerkingen. Gestopt met dit medicijn en oorbonzen weer terug. Ik hoop dat een ander medicijn niet zoveel bijwerkingen heeft. Want het d[lees meer...]oet wel wat het moet doen.