Ervaringen met Propranolol

propranolol

Bij  MigraineX

Tremor (30 meningen)
Hartritmestoornissen (21 meningen)
Hoge bloeddruk (21 meningen)
Verhoogde hartslag (5 meningen)
Ziekte van Graves (2 meningen)
Snel werkende schildklier (2 meningen)
Angina pectoris (0 meningen)

Propranolol bij migraine

Bojan Nikolik (28-06-2015)

27-03-2022 | Man | 52
propranolol (80mg)
Dagelijks 1 tablet . Dagelijks hoofdpijn, door neuroloog gediagnosticeerd als migraine patiënt. Gebruik remt migraine aanval, indien migraine ontstaat is aanvulling met imigran noodzakelijk

07-04-2020 | Vrouw | 18
propranolol (80mg)
Ik heb draaiduizeligheids aanvallen, hierdoor begint alles om me heen te draaien en zak ik door mijn benen kan dan 1 week weinig tot niks. Ook heb ik zulke aanvallen zonder dat ik omval. ze denken nu migraine zonder hoofdpijn. Slik deze medicijnen nu 5 maanden en heb nog geen aanval meer gehad.

23-04-2019 | Vrouw | 50
propranolol (80mg)
Ik ben sinds 20 jaar migraine patiënt. Aanvallen tot 4 x per maand . Sinds ik Propranolol neem is mijn migraine drastisch verminderd . Neem deze medicatie ondertussen 6 maanden en heb nog maar 2 keer terug een aanval van migraine gehad . Voor mij een wondermiddel !

10-10-2018 | Vrouw | 50
Sinds ik het neem is de migraine voor 90 % verminderd

12-04-2016 | Man | 28
propranolol (80mg)
Sinds kort slik ik deze hoeveelheid medicatie. Voorheen had ik een lagere dosering, met weinig tot geen bijwerkingen. Nu ik per dag 80mg slik, merk ik dat ik erg vermoeid ben, regelmatig in slaap val tijdens momenten dat het echt niet kan. Zoals autorijden en op het werk.

20-07-2022 | Vrouw | 42
propranolol (80mg)
Anders dan een beetje vermoeidheid en soms wat duizeligheid heb ik geen nare bijwerkingen. Medicijn helpt redelijk bij de migraine, is geen wondermiddel voor mij.

08-06-2020 | Vrouw | 50
propranolol (80mg)
Propranolol werkte zo'n 40%, daar was ik eerst blij mee, maar had nog geen leven zo met aanvallen van 2,5 dag en mega spugen.. Last vd bijwerkingen dus van 120 terug gegaan naar 80. Na 17 jaar op candersartan over dat helpt veel beter tegen migraine, minder bijwerkingen maar heb wel ook veel hogere dosis.

24-05-2020 | Man | 29
propranolol (80mg)
Werkt perfect als preventief middel tegen migraine. Heb actavis, aurobindo en sandoz gehad, vooral bij die laatste begonnen bijwerkingen duidelijk op te treden. Vanaf toen wilde ik afbouwen, binnen enkele dagen/weken voelde ik mij fitter, energieker en ging mijn libido omhoog.