Propranolol

propranolol

Tremor (20 meningen)
Hartritmestoornissen (13 meningen)
Ziekte van Graves (1 mening)
Verhoogde hartslag (1 mening)

Propranolol bij migraine

Bojan Nikolik (28-06-2015)

08-08-2017

Propranolol (propranolol)
Snel werkende schildklier

In eerste instantie kreeg ik een dosering van 1 x per dag 10 mg. Dat hielp tegen mijn versnelde hartslag, trilhanden, nerveus gevoel. Van andere arts moest ik naar 2 x per dag 40 mg. Na 5 dagen begon ik me steeds slechter te voelen, tot het punt dat ik me niet meer mezelf voelde, alsof ik in een ander lichaam zat. In overleg toen snel afgebouwd. Maar tijdens afbouwen en z[lees meer...]elfs na stoppen voelde ik me nog enkele dagen slecht. Na een dikke week voel ik me nu weer helemaal goed. Las pas later de ernstige bijwerkingen in de bijsluiter en dat andere mensen dezelfde klachten hadden van dit medicijn. Ben me rotgeschrokken. Ik vind het puur vergif. Heb ook melding bij lareb gedaan. Artsen zouden beter moeten wijzen op de bijwerkingen.
15-12-2015

Propranolol (propranolol)
Snel werkende schildklier

Na maanden van klachten eindelijk de diagnose snel werkende schildklier. Meteen begonnen me 3 x per dag Propranolol in combinatie met 1 x per dag Strumazol. Voel me elke dag een stukje beter. Was wel bezorgd over eventuele bijverschijnselen, maar gelukkig heb ik nergens last van. Slik het nu voor de 3e week. Ben zo benieuwd naar de bloeduitslagen in januari.

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (516) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (483) - Antibiotica - penicillines breedspectrum